#1
Heel goed, opjagen die pubers daar. En vervolgens naar de klote late zuipen om daarna in zee te verdrinken. Op Terschelling weten ze tenminste hoe ze moeten omgaan met de jeugd.
Drank, drugs en feesten, op Terschelling is het zomers een bekend fenomeen. Jonge vakantiegangers trekken massaal naar het eiland om de bloemetjes even flink buiten te zetten. De politie is er minder blij mee en komt in actie tegen overmatig drankgebruik en drugsbezit.
Dit weekend vond er een grootscheepse drugscontrole plaats op het waddeneiland. Twintig agenten en politiehonden werden ingezet om de jeugdige drugsgebruikers op te sporen.
Netwerk ging mee en bracht de nacht door in het uitgaanscentrum van Terschelling.
Achterlijke zooi weer.
deadlock zei:Volens artikel 22 van de dienstinstructies mochten ze helemaal een handboeien gebruiken. Het is ronduit bizar dat dit zo gebeurt en ik zou er een zaak van maken tot aan de hoogste rechter. Wat denken die debielen bij de politie wel niet.
Weet iemand of er in de APV van Terschellin staat dat het verboden is om softdrugs bij je te hebben?
deadlock zei:Schadevergoeding? Ga je schamen.
Lauu zei:deadlock zei:Schadevergoeding? Ga je schamen.
vind dat Berbatov wel een punt heeft eigenlijk...
deadlock zei:Precies, Oom Klaas, maar dat niet alleen. Waar wil je een schadevergoeding voor hebben dan? Een avond die je je toch niet zou herinneren? Een gram wiet die je toch niet bij je had mogen hebben?
Gewoon een klacht indienen over het buitensporige idiote gedrag van de agenten dat er handboeien om moesten, maar dat is alles.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."