Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugsjacht op party-eiland Terschelling

Drugsjacht op party-eiland Terschelling

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heel goed, opjagen die pubers daar. En vervolgens naar de klote late zuipen om daarna in zee te verdrinken. Op Terschelling weten ze tenminste hoe ze moeten omgaan met de jeugd.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drank, drugs en feesten, op Terschelling is het zomers een bekend fenomeen. Jonge vakantiegangers trekken massaal naar het eiland om de bloemetjes even flink buiten te zetten. De politie is er minder blij mee en komt in actie tegen overmatig drankgebruik en drugsbezit.

Dit weekend vond er een grootscheepse drugscontrole plaats op het waddeneiland. Twintig agenten en politiehonden werden ingezet om de jeugdige drugsgebruikers op te sporen.

Netwerk ging mee en bracht de nacht door in het uitgaanscentrum van Terschelling.
Klik om te vergroten...

Kleine preview:

Volledige reportage:
Klik, opweg naar de totalitaire staat


5 gram wiet,
3 gram wiet,
en 2 blokjes hasj (ze zeggen niet hoeveel gram)

Allemaal gebruikershoeveelheden van personen boven de 18,
toch word het ingenomen, Terschelling gedoogt NIET aangezien gemeenten daarover eigen beslissingen mogen maken...

En daar is weer een feest plek weg
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#3
8 gram wiet en 2 blokjes hasj. Dag dag belastingsgeld :wave: Achterlijke zooi weer.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#4
Volens artikel 22 van de dienstinstructies mochten ze helemaal een handboeien gebruiken. Het is ronduit bizar dat dit zo gebeurt en ik zou er een zaak van maken tot aan de hoogste rechter. Wat denken die debielen bij de politie wel niet.

Weet iemand of er in de APV van Terschellin staat dat het verboden is om softdrugs bij je te hebben?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Politie denken dat ze alles mogen maken :tearsofjoy: gaat lekker zo met nederland... :confused: moet niet gekker worden(wordt het wel)...

"deze keer neemt de politie alles in beslag" leuke manier van het vervormen van regels die er zijn...

volgende keer dus na half 1 naar de uitgaans gelegenheden gaan :P dan stoppen ze de controles :P
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eens even de volledige uitzending bekijken.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou, dat was de moeite...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Debris zei:
Nou, dat was de moeite...
Klik om te vergroten...

idd kost meer dan dat het opbracht :tearsofjoy:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sow ik dacht eerst dat die een kilo sos bij zich had .... belachelijk dat ze zo doen om softdrugs :kots:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
deadlock zei:
Volens artikel 22 van de dienstinstructies mochten ze helemaal een handboeien gebruiken. Het is ronduit bizar dat dit zo gebeurt en ik zou er een zaak van maken tot aan de hoogste rechter. Wat denken die debielen bij de politie wel niet.

Weet iemand of er in de APV van Terschellin staat dat het verboden is om softdrugs bij je te hebben?
Klik om te vergroten...

Gemeentes mogen het volgens mij zelf beslissen en het zou dus kunnen dat er in het hoogseizoen geen soft/harddrugs mogen zijn, maar dat is een aanname.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat maakt dit dus nog absurder...
Protestactie, Nederlands grootste en beste teler op Terschelling z'n gang laten gaan :grin:
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hebben degenen wiens avond onterecht verpest is door deze praktijken nog recht op een schadevergoeding of is dat uit den boze? Het lijkt me namelijk vrij hinderlijk als dit je overkomt op de vakantie waar men zich het hele jaar op verheugt. Helemaal als men naakt in een lokaal moet staan zodat agenten alles kunnen bekijken. Dat aangename vakantiegevoel komt dan toch tot een einde lijkt me.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#13
Schadevergoeding? Ga je schamen.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
deadlock zei:
Schadevergoeding? Ga je schamen.
Klik om te vergroten...

vind dat Berbatov wel een punt heeft eigenlijk...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lauu zei:
deadlock zei:
Schadevergoeding? Ga je schamen.
Klik om te vergroten...

vind dat Berbatov wel een punt heeft eigenlijk...
Klik om te vergroten...

Het word gedoogd in Nederland he, 't is dus niet legaal.
Op sommige plaatsen is dit middel dus illegaal, oftewel JIJ (degene daar) bent illegaal bezig oftewel, billen bloot.

Blame de hersendoders van de afgelopen jaren maar, die hebben 't zover laten komen dat er nu 10x zoveel regels zijn op Terschelling, 't ging daar ook gewoon echt veel te ver en door zo'n stereotype te creëren krijg je een mooie reactie terug, een ware drugsjacht!

Ik vind 't eigenlijk wel mooi,
beetje wiet? In de boeien :tearsofjoy:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het wordt steeds gekker in dit land... :(
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja ze mogen het wel zelf beslissen.

In artikel 2.7.1 van de APV van Terschelling wordt alleen gesproken over drugshandel waarin specifiek nog wordt gerept over 'onverminderd van kracht' (waarin ze dus de landelijke wetgeving aanhalen). En er staat verder niets over het bezit of over het gebruik.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#18
Precies, Oom Klaas, maar dat niet alleen. Waar wil je een schadevergoeding voor hebben dan? Een avond die je je toch niet zou herinneren? Een gram wiet die je toch niet bij je had mogen hebben?

Gewoon een klacht indienen over het buitensporige idiote gedrag van de agenten dat er handboeien om moesten, maar dat is alles.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#19
deadlock zei:
Precies, Oom Klaas, maar dat niet alleen. Waar wil je een schadevergoeding voor hebben dan? Een avond die je je toch niet zou herinneren? Een gram wiet die je toch niet bij je had mogen hebben?

Gewoon een klacht indienen over het buitensporige idiote gedrag van de agenten dat er handboeien om moesten, maar dat is alles.
Klik om te vergroten...

In dat filmpje wordt gesteld dat mensen onterecht aan werden gehouden. Mensen die niks bij zich hadden. Ik doelde op die mensen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kan je niets tegen beginnen, je kleding ruikt naar 1 of andere stof die die honden kunnen ruiken, dus ben je in contact geweest met drugs dus ben je verdacht en kan je gefouilleerd worden.

Alleen de handboeien zijn/waren buitensporig, de rest is allemaal volgens het boekje.
En ik vind het nogmaals erg GOED dat er een duidelijk statement gemaakt word,
Terschelling was 't sodom en gomorra van Nederland aan het worden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."