#1
Is dat ook op nederlandse TV gekomen?
Ik ken namelijk mensen,die daar in grote hoeveelheden kochten.
Jammer.
Ik ken namelijk mensen,die daar in grote hoeveelheden kochten.
Jammer.
plantenbak zei:waar komt (een deel van de ) shopwiet vandaan denk je :P ?
plantenbak zei:waar komt (een deel van de ) shopwiet vandaan denk je :P ?
Wacky zei:Hoe doe je dat dan zonder dat het stroom verbruik opvalt.
Dat gebruikt continu een halve megawatt, volgens mij moet je daar apparte kabels voor aan laten leggen ofzo.
Wacky zei:Hoe doe je dat dan zonder dat het stroom verbruik opvalt.
Dat gebruikt continu een halve megawatt, volgens mij moet je daar apparte kabels voor aan laten leggen ofzo.
sleepwalker zei:de boer en zijn familie zijn trouwens na een aantal weken al weer moeten vrijgelaten worden, wegens procedurefouten ,het was zelfs nog niet zeker of ze de opbrengst van de teelt moesten afstaan.
lang leve het Belgische gerecht![]()

labradoor zei:het ging om hennepplanten voor de hennep. stoffen voor kleding maken
was er geen vergunning van afgegeven voor een of andere universiteit over de plantage.hahaha het was geeneens wiet om te roken maar hennepplanten om garen te rijgen.wat een giller he
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."