Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSimBeSim weer op geenstijl

SimBeSim weer op geenstijl

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#1
wat een held http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/09/sim_de_junkie_doet_illegale_di.html#comments
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heerlijk die comments daar ook :)
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vind z'n filmpjes meestal wel leuk.. alleen jammer dat hij z'n kind 'gebruikt' voor die doodsbedreigingen... :confused:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dubz zei:
Vind z'n filmpjes meestal wel leuk.. alleen jammer dat hij z'n kind 'gebruikt' voor die doodsbedreigingen... :confused:
Klik om te vergroten...

was het niet gewoon een kind vlakbij waar hij woont? het is wel geniaal idd :grin:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#5
GS is niet meer wat het geweest is, was ooit leuk nu niet meer. Totaal verampeneert die site door de commercie. :rolleyes:
Onderwerpen als SIM spreken boekdelen wat mij betreft, iedere jandoedel kan die gast op het i-net vinden. Ze zijn niet meer vernieuwend!

Ja dirtbag, jij komt nogal eens op geenstijl toch? Noem eens een paar pluspunten van de hedendaagse gs versus "the oldskool" gs (de geenstijl waarbij regeltjes nooit werden nageleefd en de politie z'n handenvol had aan dat zogenaamde tuig en waarbij bezoekers helemaal stuk lagen van het lachen en niet "maatschappelijk bewust" diende te zijn).
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat is er "held" aan die Sim?
Hij heeft af en toe leuke gedachtegangen maar die komen waarschijnlijk gewoon door z'n doorgesnoven hersenpan, en snuiven voor de camera kan iedereen.
Leg 't me uit.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hij is een held omdat hij een karikatuur is van zichzelf :grin:

Op scholieren.com had hij ook een oproep geplaatst een week of twee terug. Wilde een meisje hebben waar hij eventueel 500€ voor wilde neerleggen.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#8
drain bamage zei:
GS is niet meer wat het geweest is, was ooit leuk nu niet meer. Totaal verampeneert die site door de commercie. :rolleyes:
Onderwerpen als SIM spreken boekdelen wat mij betreft, iedere jandoedel kan die gast op het i-net vinden. Ze zijn niet meer vernieuwend!

Ja dirtbag, jij komt nogal eens op geenstijl toch? Noem eens een paar pluspunten van de hedendaagse gs versus "the oldskool" gs (de geenstijl waarbij regeltjes nooit werden nageleefd en de politie z'n handenvol had aan dat zogenaamde tuig en waarbij bezoekers helemaal stuk lagen van het lachen en niet "maatschappelijk bewust" diende te zijn).
Klik om te vergroten...

je hebt helemaal gelijk, vroegâh was GS veel beter ach ja, soms staan er nog wel eens leuke dingen tussen, maar niet vaak meer
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#9
Interessant figuur wel,maar toch

"Vrees/bewonder niet wat gekken schreeuwen, maar wat wijzen zwijgen"
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#10
eigenlijk vindk dit maar n zielige man
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Die man krijgt veel te veel aandacht weer. Zijn nu ook weer 2 of 3 topics actief met hem als onderwerp. Ik roep om een boycot :rock: .





(Hoewel zo'n figuur wel zorgt voor een beetje afwisseling hier op zijn tijd, dus misschien moeten we gewoon maar net doen of ie er niet is en dan stiekem naar zijn onzin blijven kijken.)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."