Dubz zei:Vind z'n filmpjes meestal wel leuk.. alleen jammer dat hij z'n kind 'gebruikt' voor die doodsbedreigingen...![]()
drain bamage zei:GS is niet meer wat het geweest is, was ooit leuk nu niet meer. Totaal verampeneert die site door de commercie.![]()
Onderwerpen als SIM spreken boekdelen wat mij betreft, iedere jandoedel kan die gast op het i-net vinden. Ze zijn niet meer vernieuwend!
Ja dirtbag, jij komt nogal eens op geenstijl toch? Noem eens een paar pluspunten van de hedendaagse gs versus "the oldskool" gs (de geenstijl waarbij regeltjes nooit werden nageleefd en de politie z'n handenvol had aan dat zogenaamde tuig en waarbij bezoekers helemaal stuk lagen van het lachen en niet "maatschappelijk bewust" diende te zijn).
."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."