Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrondwerker vindt 22kg cocaïne in tas

Grondwerker vindt 22kg cocaïne in tas

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
't Zou leuk zijn om dan een paar kilo bij meneer Klink te verstoppen en anonieme tip doen :tearsofjoy:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
(Novum) - Een medewerker van een grondverwerkingsbedrijf in het Westland heeft in een tas ruim 22 kilo cocaïne gevonden. De politie spreekt van een grote vondst. Nog onduidelijk is wie de eigenaar van de tas is.

De man vond de tas donderdag in Honselerdijk bij het lossen van een container. Toen hij de tas opende zag hij pakketjes die hij niet herkende en waarschuwde de politie. De politie vond eerder deze week zes kilo coke in een doos gipskruid bij een bedrijf aan de Middel Broekweg.

De politie onderzoekt de herkomst van de drugs.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Damnnn geef mij maar 22kg :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vigilante zei:
Damnnn geef mij maar 22kg :P
Klik om te vergroten...

Ik zou het niet eens willen denk ik... iets te veel risco's.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vond ik dat maar eens een keer... Dan had ik weer wat flappen in me zak :grin:
L
Lisanne0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha , ik woon vlakbij honserlersdijk :) is wel even grappig om te lezen dit.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Lisanne0 zei:
Haha , ik woon vlakbij honserlersdijk :) is wel even grappig om te lezen dit.
Klik om te vergroten...
En ben je het toevallig ook kwijt? :)
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik word later denk ik ook grondwerker. Dan vind ik misschien ook eens wat. Maar waarom heeft die gast het naar de politie gebracht? Dat is echt het laatste wat ik zou doen.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sow das nogal een vondst. Helaas voor de eigenaar
D
Dopy gonzalezLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ojo mijn dag zou wel niet meer stuk kunnen. Gesproken over arbeidsvreugde :hearteyes:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#11
bier zei:
Maar waarom heeft die gast het naar de politie gebracht? Dat is echt het laatste wat ik zou doen.
Klik om te vergroten...

wie zegt dat 't 'maar' 22 kilo was? :wink:
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#12
precies die kerel is ook niet gek :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."