Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMan heeft 25 liter GHB in auto

Man heeft 25 liter GHB in auto

8 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Daar gaat dan al je kookkunst...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
In Breda is gisteren een 31-jarige man uit die plaats aangehouden, nadat agenten tijdens een controle een jerrycan met 25 liter GHB in zijn auto aan hadden getroffen. Deze controle vond plaats toen de politie twee weken geleden een wietkwekerij oprolde.

De man beweerde dat de bewuste jerrycan vloeistof voor auto-onderhoud zat. De politie vertrouwde het zaakje niet, en liet de vloeistof onderzoeken. Daaruit bleek dat het om GHB ging, waarna de man alsnog werd ingerekend.

Nog eens vijftig liter GHB werd aangetroffen in een loods waar de man een sleutel van in zijn bezit had. In de woning van de man troffen agenten bovendien zestien kilo wiet aan. Nadat er proces-verbaal tegen de man was opgemaakt, werd hij vandaag op vrije voeten gesteld.

---------------------------

Ik denk dat mindgamer wel kan janken na het lezen van dit bericht.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lauu zei:
In Breda is gisteren een 31-jarige man uit die plaats aangehouden, nadat agenten tijdens een controle een jerrycan met 25 liter GHB in zijn auto aan hadden getroffen. Deze controle vond plaats toen de politie twee weken geleden een wietkwekerij oprolde.

De man beweerde dat de bewuste jerrycan vloeistof voor auto-onderhoud zat. De politie vertrouwde het zaakje niet, en liet de vloeistof onderzoeken. Daaruit bleek dat het om GHB ging, waarna de man alsnog werd ingerekend.

Nog eens vijftig liter GHB werd aangetroffen in een loods waar de man een sleutel van in zijn bezit had. In de woning van de man troffen agenten bovendien zestien kilo wiet aan. Nadat er proces-verbaal tegen de man was opgemaakt, werd hij vandaag op vrije voeten gesteld.

---------------------------

Ik denk dat mindgamer wel kan janken na het lezen van dit bericht.
Klik om te vergroten...

Ik vind die 16 kilo wiet een stuk schokkender als die 25 liter G.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dubz zei:
Lauu zei:
In Breda is gisteren een 31-jarige man uit die plaats aangehouden, nadat agenten tijdens een controle een jerrycan met 25 liter GHB in zijn auto aan hadden getroffen. Deze controle vond plaats toen de politie twee weken geleden een wietkwekerij oprolde.

De man beweerde dat de bewuste jerrycan vloeistof voor auto-onderhoud zat. De politie vertrouwde het zaakje niet, en liet de vloeistof onderzoeken. Daaruit bleek dat het om GHB ging, waarna de man alsnog werd ingerekend.

Nog eens vijftig liter GHB werd aangetroffen in een loods waar de man een sleutel van in zijn bezit had. In de woning van de man troffen agenten bovendien zestien kilo wiet aan. Nadat er proces-verbaal tegen de man was opgemaakt, werd hij vandaag op vrije voeten gesteld.

---------------------------

Ik denk dat mindgamer wel kan janken na het lezen van dit bericht.
Klik om te vergroten...

Ik vind die 16 kilo wiet een stuk schokkender als die 25 liter G.
Klik om te vergroten...

Voor die reden had ik het ook niet over jou :wink:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Idd 16 kilo wiet = 60.000 euro
25 liter G = 3000 euro

Ben wel nieuwschierig wat daar nou op staat. Hoe ze dat vergelijken met andere drugs.

zou 25 liter GHB net zo zwaar worden aangerekend als 25 liter/kilo speed/mdma PMK/BMK ? Dan gaat ie strax een paar jaar in de bak voor een vaatje redelijk waardeloze shit. Zou best lullig zijn :).
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jammer van de wiet. :stoned:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wacky zei:
Idd 16 kilo wiet = 60.000 euro
25 liter G = 3000 euro

Ben wel nieuwschierig wat daar nou op staat. Hoe ze dat vergelijken met andere drugs.

zou 25 liter GHB net zo zwaar worden aangerekend als 25 liter/kilo speed/mdma PMK/BMK ? Dan gaat ie strax een paar jaar in de bak voor een vaatje redelijk waardeloze shit. Zou best lullig zijn :).
Klik om te vergroten...

Waarom waardeloos? Omdat het weinig opbrengt? Het is nog steeds een class 1 drug.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hij is toch weer vrij?

In Engeland is GHB overigens klasse C, haha.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#9
eigen gebruik?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."