Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugsnieuws uit limburg

Drugsnieuws uit limburg

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
Goeie drugsvangst hier in het zuiden, allemaal binnen 24 uur

Twee Rotterdammers zijn donderdagavond in Tegelen gearresteerd wegens drugshandel en witwassen. De twee werden op de A73 met hun auto aan de kant gezet voor een controle. Kort daarvoor hadden ze een woning aan het Radmakerspad in Tegelen bezocht. De politie had al langer vermoedens dat vanuit de woning gedeald werd.
De Rotterdammers hadden in totaal 3.000 euro aan contant geld bij zich. Ook de 41-jarige bewoner van het pand werd aangehouden. Hij had 65 gram heroïne op zak.
Klik om te vergroten...

In Heerlen heeft de politie veertig kilo drugs aangetroffen in een leegstaande woning aan de Heerlerbaan. Twee personen die in de woning aanwezig waren, een 36-jarige man en 20-jarige vrouw uit Aken, zijn aangehouden. Een getuige had gemeld dat vermoedelijk werd ingebroken in het pand.
In de woning vond de politie ruim 22 kilo hasj, 12 kilo hennep en bijna 4 kilo aan kant-en-klare joints.
Klik om te vergroten...

Een politieagent van het korps Limburg Zuid heeft aangifte gedaan van poging tot doodslag. De agent kon op het nippertje voorkomen dat hij werd aangereden door een automobilist die hij op de Kennedylaan in Brunssum had laten stoppen voor een controle.
Op het moment dat de agent voor de auto stond gaf de bestuurder vol gas en maakte zich uit de voeten. Bij het Limburgiaplantsoen verstopte de bestuurder een tas, waarin later 12 kilo amfetaminepasta bleek te zitten. De verdachte is spoorloos.
Klik om te vergroten...
d
donaldduckLid
zonde van al die drugs :(
a
a1b2c3d4Lid
Het doet me altijd pijn in mijn hart, lezen over drugs die in beslag worden genomen.
C
Chris PontiusLid
Damien0124 zei:
Het doet me altijd pijn in mijn hart, lezen over drugs die in beslag worden genomen.
Klik om te vergroten...
Mij doet het pijn aan me hart als ik te veel drugs heb ingenomen.
F
Frank123Lid
tegelen is het dorp/stad/whatever hier 700 meter vandaan :grin: Maar hier word sowieso ontzettend veel wiet gedealt met veel doorvoer naar duitsland en belgie. Hier hoor je ook veel dat mensen kilo's wiet in een keer verkopen, en geen kleine hoeveelheden
F
FlameonLid
Ja in die zin zitten er in limburg genoeg grote dealers / doorvoer experts :wink:
W
W.F.L.Lid
12 kilo amfetaminepasta bleek te zitten.
Klik om te vergroten...

:(
k
knolselderijLid
heerlen en brunssum liggen allebei wel lekker in de buurt ja

maajja idd wat al gezegd had hier in het zuiden lig je vlak op de grens met België en Duitsland logisch dat er hier zoveel drugs is

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."