Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGevangene runt drugshandel via Facebook

Gevangene runt drugshandel via Facebook

9 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
35 jaar valt nog mee voor een dubbele moord
M
Miss KittinLid
(bron: WaarMaarRaar.nl)

Een zware crimineel uit een gevangenis in Groot-Brittannië runt nog altijd zijn drugshandeltje. Hij doet dit via de populaire netwerksite Facebook. De tot 35 jaar cel veroordeelde Colin Gunn zit in een maximaal beveiligde gevangenis. Volgens de man zelf is het zijn wettelijke recht om een Facebook-account te hebben. Gunn deed meer op het sociale medium. Zo bedreigde en intimideerde hij zijn grote criminele vijanden. In de afgelopen twee maanden had de populaire drugsbaron maar liefst 565 vrienden verzameld. De 42-jarige Brit schreef onder anderen: "Op een dag zal ik thuis zijn en ik kan niet wachten om in de ogen te kijken van sommige mensen en hun angst te zien." Gunn is veroordeeld wegens tweevoudige moord, aldus Fox News.
I
ImmortalTechLid
Tsja in Amerika zitten de bendebazen ook in de bak, maar bepalen zij nog steeds wat er gebeurd op straat. En dat zal in andere landen niet anders zijn. Dat hij het dan via Facebook doet is wel apart. Het lijkt me dat als zijn posts duidelijk op drugshandel en bedreiging duiden, dat zijn profiel wel verwijderd zou worden. :confused:
W
WackyLid
Verhaal zal wel een beetje aangedikt zijn wat dat betreft. Ze doen het nu lijken alsof hij via facebook 565 klanten bediend ofzo. De praktijk zal wel gewoon zijn dat hij via facebook contact houd met een paar mensen die in naam van hem handelen maar verder de boel gewoon zelf doen ofzo.
T
TeKNoZemLid
Daar zouden ze facebook voor aan moeten pakken, dat ze het toelaten. :stoned:
k
knolselderijLid
what's next?

veroordeelden pedofielen regelen minderjarige meisjes via hyves.

ik zeg afschaffen die handel
F
FlameonLid
Voor mijn werk kom ik regelmatig in de gevangenis. Het zal jullie verbazen wat er zich daar allemaal afspeelt op o.a. dit gebied ... gewoon in de gevangenissen in nederland gebeurd het dus ook volop, en die blauwe daar zijn ook vaak niet de meest lieve bevieligers :wink:
d
de GTLid
zo'n gevangenis is de ideale netwerk en vergaderplek voor zzp'ers toch?
F
FlameonLid
youperdepoep zei:
zo'n gevangenis is de ideale netwerk en vergaderplek voor zzp'ers toch?
Klik om te vergroten...

Zo kun je het wel noemen. Ik kom regelmatig bij gevangen op 'bezoek' voor mijn werk en zie daar genoeg mensen die hun criminele activiteiten doorzetten en zelfs nog uitbreiden.
C
Chris PontiusLid
Nog niet zo episch als "Hotel Escobar" :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."