Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVrouw veroorzaakt ongeluk door scheren van schaamhaar

Vrouw veroorzaakt ongeluk door scheren van schaamhaar

8 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
Een vrouw heeft in Florida een verkeersongeluk veroorzaakt doordat ze tijdens het rijden haar schaamhaar schoor.

Terwijl ze onderweg was naar een afspraak met haar vriendje in Key West, was Megan Maria Barnes haar bikinilijn aan het bijwerken terwijl haar ex-man het stuur hield. Hun auto reed achter op een pickup-truck in.

Een dag eerder werd nota bene Barnes’ rijbewijs voor vijf jaar ingetrokken omdat ze was veroordeeld voor rijden onder invloed. Ze wordt nu vervolgd voor rijden met een ingetrokken rijbewijs, roekeloos rijgedrag, onverzekerd rijden en het doorrijden na een ongeluk. Ze reed namelijk nog bijna een kilometer door.

De politieman die Barnes aanhield kon het bijna niet geloven. Tien jaar geleden hield hij op exact dezelfde plaats een man met vier injectiespuiten in zijn arm aan. Hij dacht dat zoiets geks niet overtroffen kon worden.

En ook echt naar haar vriendje terwijl haar EX man het stuur vasthield.
V
VigilanteLid
Te bizar voor woorden...
p
pascal828Lid
4 injectienaalden in iemand aantreffen, je zou het maar zien.
Maar gek verhaal, welke idioot scheert zijn/haar schaamhaar nou achter het stuur.
A
AndrewLid
Vrouwen..
C
Chris PontiusLid
jimi zei:
En ook echt naar haar vriendje terwijl haar EX man het stuur vasthield.
Klik om te vergroten...

Haha, dat dacht ik dus ook :P
O
OnderDeEikLid
Vind het al maf dat sommige mannen het gezicht scheren in de auto (jep, heb het zien gebeuren :'), en niet eens in de file)... Maar dat valt keihard in het niets in vergelijking met dit verhaal :tearsofjoy:
L
LauuLid
Was het haar gelukt, of had ze zich gesneden vraag ik me dan af.
W
WackyLid
OnderDeEik zei:
Vind het al maf dat sommige mannen het gezicht scheren in de auto (jep, heb het zien gebeuren :'), en niet eens in de file)... Maar dat valt keihard in het niets in vergelijking met dit verhaal :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Dat deed ik vroeger ook altijd toen ik om 9 uur bij philips moet zijn. (en het maar niet voor elkaar kreeg voor kwart voor 9 uit bed te zijn) Gewoon droog met mach3 is dat prima te doen hoor.

Dit is wel leipe shit though :)
i
iSmokexLid
Beetje domme actie, maar alsnog wel respect dat ze dat gewoon achter het stuur kan (niet dat bekend is of het haar is gelukt maarja), haha xd Die moet in een rare positie hebben gezeten ook :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."