#1
gasten???..hahahaha waar hebben we het over??? ......een dag, en ik weet bijna zeker dat niet alle coffeeshops hier aan mee doen...het idee erachter is goed, al was het maar om wilders de wind uit zijn zeilen te halen..
Chris Pontius zei:Als je als stemmer alleen stemt op een partij vanwege hun coffeeshop beleid ben je sowieso niet goed snik...
Chris Pontius zei:Als je als stemmer alleen stemt op een partij vanwege hun coffeeshop beleid ben je sowieso niet goed snik...
Gelukkig zullen er een hoop zijn die te lui zijn om te gaan terwijl ze waarschijnlijk wel zo hun keuze maken.
ImmortalTech zei:Dit is in ieder geval nog stemmen om een standpunt van een partij en dus al beter overwogen dan het meerendeel van de stemmen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."