nouja eigk niet echt want ze zijn gepakt maarja ach..
Ze moeten toch wat te doen hebben op personeelsfeestjes (op privé terrein natuurlijk, dan mag het).Lavalamp zei:Wat kan de politie nu aanvangen met zoveel wiet... Wat een doodzonde
Dr Gonzo zei:naar mijn weten is dat gewoon de prijs die je nu krijgt voor "witte wiet",voor haze of bv cheese krijg je meer (4.2/4.8 )Beanhead zei:Dr Gonzo zei:zooo,da's kut....denk je lekker te verdienen ...209x3800=794200euro. ervan uitgaande dat het een commercieel soortje was..
er zullen wel een paar mensen erg teleurgesteld zijn in tilburg op dit moment...![]()
What the hell is dat toch met die 3,8 prijzen.
Maar je hebt wel gelijk als het gewoon een dealer is en een beetje een commercieel soortje dan betaal je dat ervoor. Gelukkig weet ik wel beter![]()
Still sucks for them
Dr Gonzo zei:zooo,da's kut....denk je lekker te verdienen ...209x3800=794200euro. ervan uitgaande dat het een commercieel soortje was..
er zullen wel een paar mensen erg teleurgesteld zijn in tilburg op dit moment...![]()
naar mijn weten is dat gewoon de prijs die je nu krijgt voor "witte wiet",voor haze of bv cheese krijg je meer (4.2/4.8 )Beanhead zei:Dr Gonzo zei:zooo,da's kut....denk je lekker te verdienen ...209x3800=794200euro. ervan uitgaande dat het een commercieel soortje was..
What the hell is dat toch met die 3,8 prijzen.
Maar je hebt wel gelijk als het gewoon een dealer is en een beetje een commercieel soortje dan betaal je dat ervoor. Gelukkig weet ik wel beter![]()
Still sucks for them
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."