Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRuim 200 kilo wiet in woning Tilburg

Ruim 200 kilo wiet in woning Tilburg

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#1
:hearteyes:
nouja eigk niet echt want ze zijn gepakt maarja ach..
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb ik dat gemist? Dat is 3 minuten lopen vanaf mijn huis...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
De politie heeft gisteren tijdens een hennepruimactie in een woning in Tilburg-Noord 209 kilo wiet aangetroffen. De softdrugs werden gedroogd in het pand aan de Bellinistraat, waar een 33-jarige Tilburger en twee Bulgaren van 19 en 41 jaar werden aangehouden. Bij de actie werden nog drie wietplantages in woningen ontruimd met in totaal zo'n 660 planten.

In de Brabantse stad zijn dit jaar inmiddels 68 wietkwekerijen ontmanteld. De straatwaarde wordt geschat op 11,5 miljoen euro. In het hele district Tilburg kwam het aantal ontdekte hennepkwekerijen vorig jaar uit op 211.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Yay, de zoveelste bust; whoopdifuckindoo
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#5
zooo,da's kut....denk je lekker te verdienen ...209x3800=794200euro. ervan uitgaande dat het een commercieel soortje was..
er zullen wel een paar mensen erg teleurgesteld zijn in tilburg op dit moment... :)
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat kan de politie nu aanvangen met zoveel wiet... Wat een doodzonde
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lavalamp zei:
Wat kan de politie nu aanvangen met zoveel wiet... Wat een doodzonde
Klik om te vergroten...
Ze moeten toch wat te doen hebben op personeelsfeestjes (op privé terrein natuurlijk, dan mag het).
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dr Gonzo zei:
Beanhead zei:
Dr Gonzo zei:
zooo,da's kut....denk je lekker te verdienen ...209x3800=794200euro. ervan uitgaande dat het een commercieel soortje was..
er zullen wel een paar mensen erg teleurgesteld zijn in tilburg op dit moment... :)
Klik om te vergroten...

What the hell is dat toch met die 3,8 prijzen.

Maar je hebt wel gelijk als het gewoon een dealer is en een beetje een commercieel soortje dan betaal je dat ervoor. Gelukkig weet ik wel beter :tearsofjoy:

Still sucks for them
Klik om te vergroten...
naar mijn weten is dat gewoon de prijs die je nu krijgt voor "witte wiet",voor haze of bv cheese krijg je meer (4.2/4.8 )
Klik om te vergroten...

Ja dat is inderdaad de prijs bij een dealer die een beetje fatsoenlijk verkoopt. Maar ik hadhet gewoon bij growers in men gedachte die je persoonlijk al wat kent en zo kilo's voor geen geld kan afsnoepen :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dr Gonzo zei:
zooo,da's kut....denk je lekker te verdienen ...209x3800=794200euro. ervan uitgaande dat het een commercieel soortje was..
er zullen wel een paar mensen erg teleurgesteld zijn in tilburg op dit moment... :)
Klik om te vergroten...

What the hell is dat toch met die 3,8 prijzen.

Maar je hebt wel gelijk als het gewoon een dealer is en een beetje een commercieel soortje dan betaal je dat ervoor. Gelukkig weet ik wel beter :tearsofjoy:

Still sucks for them
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Beanhead zei:
Dr Gonzo zei:
zooo,da's kut....denk je lekker te verdienen ...209x3800=794200euro. ervan uitgaande dat het een commercieel soortje was..
er zullen wel een paar mensen erg teleurgesteld zijn in tilburg op dit moment... :)
Klik om te vergroten...

What the hell is dat toch met die 3,8 prijzen.

Maar je hebt wel gelijk als het gewoon een dealer is en een beetje een commercieel soortje dan betaal je dat ervoor. Gelukkig weet ik wel beter :tearsofjoy:

Still sucks for them
Klik om te vergroten...
naar mijn weten is dat gewoon de prijs die je nu krijgt voor "witte wiet",voor haze of bv cheese krijg je meer (4.2/4.8 )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."