Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKiezer komt met sabel stemmen in Gent

Kiezer komt met sabel stemmen in Gent

19 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het Gentse parket heeft vanmiddag de kiezer gecolloceerd die met een sabel voor tumult zorgde in een kieslokaal in de wijk Brugse Poort. Het gaat om een Gentenaar van 47, gekend voor zijn psychische problemen.

De man werd deze voormiddag na zijn arrestatie onderzocht door een psychiater van het Gentse UZ. Die stelde een verslag op en het parket oordeelde dat er voldoende redenen zijn om de man gedwongen op te nemen.

De man reed rond 9 uur vanmorgen met zijn auto en caravan de parking van een kiesbureau in de Reinaertstraat op. Hij ramde een deel van het hekken en raakte enkele geparkeerde wagens. Uiteindelijk stopte hij het voertuig tegen een muur. De Gentenaar stapte uit en ging met zijn sabel een kieslokaal binnen. Hij veroorzaakte wat tumult maar bedreigde geen kiezers fysiek.

De Gentse lokale politie heeft reeds in de voormiddag op de parking pv's opgesteld van de schade die aangericht werd aan de afsluiting en geparkeerde wagens. De sabel zelf is op vraag van het parket in beslag genomen.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zot.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
En voor welke partij was hij dan ? :)

Is inderdaad een complete zot, het zal je maar gebeuren. Ik denk dat ik me rot zou schrikken als ik rustig aan het stemmen ben en zo een zot binnen komt gerennen met een sabel in zijn hand :tearsofjoy:

Dankjewel Endor ! :hearteyes:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha , ik vraag me echt af : waarom in godsnaam een sabel? :tearsofjoy:
Wat was de aanleiding tot een sabel mee te nemen?
En voor welke partij hij ging stemmen stond er niet bij. :P

En graag gedaan !
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een belg die dacht dat hij op de Piratenpartij kon stemmen?
P
PandaboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Winehouse zei:
Jonge dit hele forum verBelgt.
Klik om te vergroten...
:rock:

Wacht maar tot Belgie splitst, dan ben je van ons af
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Chris Pontius zei:
Een belg die dacht dat hij op de Piratenpartij kon stemmen?
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk een Somalië-psychose.
P
PandaboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb het altijd al gezegd, Gent loopt vol met gekken! :wink:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pandaboy zei:
Ik heb het altijd al gezegd, Gent loopt vol met gekken! :wink:
Klik om te vergroten...

Ik geef je dan ook geen ongelijk. :wink:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jonge dit hele forum verBelgt.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Winehouse zei:
Jonge dit hele forum verBelgt.
Klik om te vergroten...
:openmouth:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pandaboy zei:
Winehouse zei:
Jonge dit hele forum verBelgt.
Klik om te vergroten...
:rock:

Wacht maar tot Belgie splitst, dan ben je van ons af
Klik om te vergroten...

Dat gaat nooit gebeuren.
P
PandaboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tuurlijk niet, ik zei het maar omdat alle anti-NVA'ers lijken te denken dat we morgen gaan splitsen nu Bart op zijn monsteroverwinning afstevent.
Ze hebben zelfs een persconferentie moeten geven aan de internationale pers omdat de beurs eronder begon te leiden :P

Ik vind België goed zoals het nu is. Ligt Dour tenminste nog in men eige land hé endor :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het enige coole plekje in belgie dat ik ken is Sint-Amands. Maar dat is dan ook het centrum van het universum :hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Angramar Temenos zei:
Het enige coole plekje in belgie dat ik ken is Sint-Amands. Maar dat is dan ook het centrum van het universum :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Dat is ligt in Gent hoor. :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
KoxBox zei:
Angramar Temenos zei:
Het enige coole plekje in belgie dat ik ken is Sint-Amands. Maar dat is dan ook het centrum van het universum :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Dat is ligt in Gent hoor. :grin:
Klik om te vergroten...
Wat hoort niet in het rijtje thuis?
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pandaboy zei:
Ik vind België goed zoals het nu is. Ligt Dour tenminste nog in men eige land hé endor :grin:
Klik om te vergroten...


Kom dan eens in een Vlaamse gemeente wonen dat door Franse word opgeëist.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
KoxBox zei:
Angramar Temenos zei:
Het enige coole plekje in belgie dat ik ken is Sint-Amands. Maar dat is dan ook het centrum van het universum :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Dat is ligt in Gent hoor. :grin:
Klik om te vergroten...
Wat hoort niet in het rijtje thuis?
Klik om te vergroten...
Haha, eummm ik ga voor de "is"!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het was Zorro!
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#20
KoxBox zei:
Het was Zorro!
Klik om te vergroten...

Zorro ! :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."