Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGesprekken Paars-plus stilgelegd

Gesprekken Paars-plus stilgelegd

29 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#1
-tomz0r zei:
Leuk allemaal. Maar ik denk dat het niet helemaal klopt.
Ten eerste:
http://www.nu.nl/nieuws/2264118/staatss ... -pvda.html
Klik om te vergroten...
"Wij van WC Eend adviseren WC Eend" :rolleyes:

Het CPB zegt het ook. Waar baseer jij je op? Ben wel benieuwd. Die HRA is inderdaad een punt om over te discussiëren, maar ach. Veel van die punten vind ik wel goed overigens. Maar veel benoemt de VVD ook. Sterker nog, jouw plan lijkt meer op de VVD dan op de PvdA.
Klik om te vergroten...
Ik baseer me op enkele artikelen uit dodeboommedia en diverse topeconomen http://www.depers.nl/UserFiles/File/DeP ... ei2010.pdf . Maar zo moeilijk is het ook niet om de effecten te bekijken van wat ze willen. De VVD heeft nooit een echt idee gehad van hoe economie in elkaar steekt.
-
-tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#2
deadlock zei:
Niet mee eens. Ieder kabinet met Wilders gaat zeer kort duren en daarna verdwijnt hij grotendeels in de vergetelheid. De ministers die hij gaat aanleveren zijn echt gewoon simpelweg zwakzinnig.
Klik om te vergroten...

Dat denk ik niet. Wilders heeft zijn breekpunten al laten vallen en stemt hij blind overal mee in. Over 4 jaar krijgen we dan te horen dat het met de PVV na 10 jaar eindelijk goed is gegaan met Nederland, met een mooi praatje eromheen dat het door de PVV komt, en het oppervlakkige tokkievolk is weer overtuigd.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#3
-tomz0r zei:
Dat denk ik niet. Wilders heeft zijn breekpunten al laten vallen en stemt hij blind overal mee in. Over 4 jaar krijgen we dan te horen dat het met de PVV na 10 jaar eindelijk goed is gegaan met Nederland, met een mooi praatje eromheen dat het door de PVV komt, en het oppervlakkige tokkievolk is weer overtuigd.
Klik om te vergroten...
Het hele punt van tokkievolk is nou juist dat ze nooit overtuigd zijn. En het economische programma van de PVV zal Nederland rampspoed brengen. Heel veel meer uitgeven aan holle kreten zonder dat ze willen bezuinigen. Dat werkt niet zo goed geloof ik.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Toch denk ik dat we het beste af zijn met een stabiele regering, over 4 jaar zijn de meeste mensen die praatjes van de pvv wel zat en gaan ze weer ergens anders op stemmen. Kijk hoe hard ze zijn gefaald in de EU met hun enorme aantal stemmen, en nu gaat weer precies het zelfde gebeuren in de 2de kamer.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ach, voorlopig is er helemaal geen coalitie. Iedereen werkt elkaar tegen.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oom Klaas zei:
Oh, Cohen wilt dus echt niet met de VVD samenwerken....dit kan nu wel heel lastig gaan worden.

Herverkiezingen :grin:
Klik om te vergroten...

Stiekem hoop ik het echt! Dan kan ik ook stemmen bij de volgende verkiezingen :grin:. Maar dan denk ik dat de uitkomst sowieso wel rechts zou zijn wat mij dan minder lijkt.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#7
En nu sluit Rutte het toch weer NIET uit, wat een kutpolitiek
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
1 voordeel, zolang de onderhandelingen duren blijven de coffeeshops gewoon open :sunglasses:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oom Klaas zei:
1 voordeel, zolang de onderhandelingen duren blijven de coffeeshops gewoon open :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Klopt, al hoewel ik het wel erg dwaas vind om ze te sluiten. Vooral in deze tijd van de "economische crisis" :rolleyes:, 't is en blijft toch een grote toeristische trekpleister.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ze zoeken het maar uit

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."