Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPatiënt molesteert arts onder invloed ghb

Patiënt molesteert arts onder invloed ghb

27 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sublimo zei:
Flameon zei:
Ter info: is bij alle drugs hoor ... dus ligt niet aan GHB ansich
Klik om te vergroten...

Ah, oke :) Had niet verwacht dat je zoveel agressie kon tonen door verwarring.
Klik om te vergroten...


Een mensenlichaam in nood maakt gekke sprongen :grin:
Neemt dat van mij aan haha.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toen ik 16 was heb ik ooit eens een brommerongeluk gehad, waarbij ik een zware hersenschudding opliep. Ik kan er zelf niets meer van herinneren, maar het schijnt dat toen ik in de ambulance even bij kennis was, ook heel agressief werd en ze mij moesten vastbinden aan de brancard. Normaal ben ik de goedheid zelve en hier was dus ook niet eens drugs in het spel.... Blijkbaar was ik zo gedesillusioneerd en raakte ik in een soort paniek, waarbij ik heel agressief werd. Een mensenlichaam kan idd dus heel vel en onverwacht reageren!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit is nu mijn werk, of een onderdeel er van. Met name in de weekenden!
Iemand ligt out of doet 'vreemd' na drugs, politie komt ter plaatse en ambulance meestal ook, persoon krijgt een 'ontnuchteringsmiddel' toegediend en dan doen ze allemaal een stapje op zij en ben ik (of mijn collega's natuurlijk) vaak het bekende gezicht voor die client (zijn clienten van me als ze bellen).
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flameon zei:
Een mensenlichaam in nood maakt gekke sprongen :grin:
Neemt dat van mij aan haha.
Klik om te vergroten...

Dat een mensenlichaam in nood rare sprongen kan maken wist ik. Maar dat het in zo een situatie's ook gebeurde niet. Weer wat bijgeleerd. :grin:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#5
deadlock zei:
Ik ken een ventje van dit forum die er ook wel eens agressief van is geworden. Ellesdee Dione naamzoek.
Klik om te vergroten...

Zie deze naamzoek nu pas. Maar absoluut. Je kunt ontzettend agressief worden van GHB..
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#6
drugs zijn ook niet alleen goed en ze kunnen zelfs onder "verantwoorde" gebruikers overlast veroozaken hoor en ook zonder combinaties ect...

dusja soms is het terecht :openmouth:
P
PandaboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Raar, ik dacht altijd dat als je naar het ziekenhuis moest omdat je teveel GHB genomen had, je wel out zou zijn of ten minste erg verdoofd.
Of kan je ook nog gewoon zonder problemen een arts mishandelen?
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een arts van het Medisch Centrum Leeuwarden is maandagmiddag zwaar mishandeld door een patiënt die onder invloed van ghb was. De medicus liep daarbij letsel op aan zijn gezicht en zijn hand, meldt de politie.

Een 26-jarige man uit Leeuwarden werd maandag opgenomen in het ziekenhuis nadat hij te veel van de vloeibare 'partydrug' tot zich had genomen. Op een van de afdelingen van het ziekenhuis ging hij door het lint en ging de arts te lijf.

De man is aangehouden, de arts heeft inmiddels aangifte gedaan.

Bron: Novum

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."