Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPolitie druk met automobilisten op LSD en GHB

Politie druk met automobilisten op LSD en GHB

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het lijkt me nou niet dat die gast bewust LSD nam en in ze auto stapte om het voor de rest eens goed te verzieken.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drugs en deelnemen aan het verkeer gaat niet samen ..... ik hoop dat ze goed gestraft worden
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#3
BREDA/PRINSENBEEK - De politie in West-Brabant is donderdagavond en vrijdagochtend druk geweest met automobilisten die onder invloed van LSD of GHB waren. De politie heeft dat vrijdag gemeld.

Op de A58 haalde een 25-jarige man uit Sint Willebord donderdagavond met 200 kilometer per uur auto's over de vluchtstrook in. Na aanhouding in Prinsenbeek bleek dat hij in drie flessen meer dan twee liter GHB bij zich had.

De man verklaarde meer dan tien keer per dag te gebruiken. Ook zijn 21-jarige vriendin die bij hem in de auto zat, vertelde dat ze veel van het verdovingsmiddel gebruikt.

In het centrum van Breda reed een 36-jarige Fransman zijn auto vrijdagochtend klem tegen twee paaltjes. Agenten troffen hem vrijwel naakt en alleen op zijn sokken aan op de Havermarkt.

De Fransman zou daar hebben geprobeerd een voorbijganger te slaan en schoppen. Na zijn aanhouding en op weg naar het politiebureau bleef hij zingen en roepen. Tijdesn zijn verhoor met hulp van een tolk gaf hij het gebruik van LSD toe.

http://www.nu.nl/binnenland/2311696/pol ... n-ghb.html
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat een gekken :rolleyes: Hier krijgen GHB en LSD ook weer een slechte naam door, bah. Wat voor een sukkel moet je zijn om dan met de auto te gaan rijden?

GHB net hetzelfde trouwens, al gaat het daar meer om wat ze deden. GHB valt niet op te sporen als het goed is. Maar ja, alsnog dom om dan deel te gaan nemen aan het verkeer, want het komt je reactiesnelheid even goed niet ten goede.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hebben ook een pool opgepakt die ladderladderladder zat was in schiedam hoorde ik
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Een pool die vroeger bij ons werkte is heel gruizig opgepakt omdat hij in het weekend zwaar onder invloed bij een bejaard stel heeft ingebroken en ze heeft vermoord voor een paar 10tjes in Almelo.

OT:
Drugs en verkeer is inderdaad te ziek voor woorden. Ik moet zeggen wel eens stoned van wiet te hebben gereden. Maar LSD en GHB en dan met 200 jagen, tjezus ik hoop dat ie gauw tegen een boom aanrijd en zichzelf uit de genenpool verwijderd zonder onschuldige slachtoffers.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Er blijven altijd mensen die het voor de rest willen verzieken.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Chris Pontius zei:
Het lijkt me nou niet dat die gast bewust LSD nam en in ze auto stapte om het voor de rest eens goed te verzieken.
Klik om te vergroten...

Nee, daar heb je gelijk in. Ik heb het al aangepast. :grin:

Wat ik ermee bedoelde is dat die mensen het verzieken voor de rest van ons. Door die mensen komt drugs in een slecht daglicht te staan. Waarschijnlijk doen ze dat niet met opzet, dat zou maar al te erg zijn, maar toch verzieken ze het altijd voor ons.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Stomme fransen :openmouth:. Ze verpesten 't altijd voor ons, ik zeg: Paddo's legaal, Fransen toeristen illegaal!
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mag je rijden onder invloed van amfetamine? Want dat doe ik zo'n beetje iedere dag :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
clockcable zei:
Mag je rijden onder invloed van amfetamine? Want dat doe ik zo'n beetje iedere dag :P
Klik om te vergroten...

Nee. Lijkt me logisch. Het is illegaal, je mag het zelfs helemaal niet gebruiken. Waarom dan wel in de auto ?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Sublimo zei:
clockcable zei:
Mag je rijden onder invloed van amfetamine? Want dat doe ik zo'n beetje iedere dag :P
Klik om te vergroten...

Nee. Lijkt me logisch. Het is illegaal, je mag het zelfs helemaal niet gebruiken. Waarom dan wel in de auto ?
Klik om te vergroten...

Gebruiken mag wel, weet je nog? :grin:

Rijden onder invloed van amfetamine is wel gewoon verboden natuurlijk, stond zelfs in mijn theorieboekje. :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
W.F.L. zei:
Sublimo zei:
clockcable zei:
Mag je rijden onder invloed van amfetamine? Want dat doe ik zo'n beetje iedere dag :P
Klik om te vergroten...

Nee. Lijkt me logisch. Het is illegaal, je mag het zelfs helemaal niet gebruiken. Waarom dan wel in de auto ?
Klik om te vergroten...

Gebruiken mag wel, weet je nog? :grin:

Rijden onder invloed van amfetamine is wel gewoon verboden natuurlijk, stond zelfs in mijn theorieboekje. :P
Klik om te vergroten...

Achja, dat klopt ! :flushed:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."