#1
Het lijkt me nou niet dat die gast bewust LSD nam en in ze auto stapte om het voor de rest eens goed te verzieken.
Hier krijgen GHB en LSD ook weer een slechte naam door, bah. Wat voor een sukkel moet je zijn om dan met de auto te gaan rijden?Chris Pontius zei:Het lijkt me nou niet dat die gast bewust LSD nam en in ze auto stapte om het voor de rest eens goed te verzieken.
clockcable zei:Mag je rijden onder invloed van amfetamine? Want dat doe ik zo'n beetje iedere dag :P
Sublimo zei:clockcable zei:Mag je rijden onder invloed van amfetamine? Want dat doe ik zo'n beetje iedere dag :P
Nee. Lijkt me logisch. Het is illegaal, je mag het zelfs helemaal niet gebruiken. Waarom dan wel in de auto ?
W.F.L. zei:Sublimo zei:clockcable zei:Mag je rijden onder invloed van amfetamine? Want dat doe ik zo'n beetje iedere dag :P
Nee. Lijkt me logisch. Het is illegaal, je mag het zelfs helemaal niet gebruiken. Waarom dan wel in de auto ?
Gebruiken mag wel, weet je nog?![]()
Rijden onder invloed van amfetamine is wel gewoon verboden natuurlijk, stond zelfs in mijn theorieboekje. :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."