#1
Om te kunnen scheuren.
Waarom heeft een Belg een mes in z'n auto?
Om de bocht mee af te snijden.
En nu het antwoord op jouw moppen!
Waarom heeft een Belg een mes in z'n auto?
Om de bocht mee af te snijden.
En nu het antwoord op jouw moppen!

