Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeuk onderzoekje, welke drugs op welke festivals?

Leuk onderzoekje, welke drugs op welke festivals?

10 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
Leuk onderzoek, deze is niet gedaan door mensen de vragen wat ze gaan gebruiken maar door te kijken wat er op Instagram gepost wordt over drugs en festivals.

http://www.mixmag.net/read/see-what-dru ... ivals-news

o
ooscaarLid
Wordt lekker getript dan op Burning Man :stoned:
S
SkirreLid
Een beetje chilisaus van de aldi is me al te heet, laat staan pepers in een gerecht :kots:
Maar alleen al dat de Chili cookoff als een festival gezien wordt (tussen de rest) vind ik best grappig ^^
S
SkirreLid
Chili cook-off :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Moet ik me daarbij inbeelden dat de deelnemers strontzat zijn voor ze zo'n heet bord chili wegkrijgen?
D
De DunneLid
Zou jij het zonder weg krijgen dan? :grin:
F
FoolLid
Wauw, burning men met alle LSD, DMT, Mescaline, Paddo's én crack???
S
SirErickLid
Skirre zei:
Een beetje chilisaus van de aldi is me al te heet
Klik om te vergroten...
Als je dat al "heet" noemt dan moet je heel ver uit de buurt blijven van gerechten waarin ze Naga Jolokia pepers hebben geflikkerd, want deze pepersoort is pas echt heet.
Z
ZERO-Lid
Leuk onderzoek ja! Ik vond het wel een typische verzamelingsmethode. In principe pak je nu wel alleen de mensen die er open genoeg over zijn om er een post op instagram over te maken. Ik zou dat persoonlijk liever niet doen.
o
ooscaarLid
Ik stel me nu een hippie voor me die op Burning Man op een instagramfoto staat met zijn peyote, meegenomen van thuis! Ik vraag me dan ook wel af wie er in godsnaam op Instagram gaat zetten dat hij of zij crack neemt op Burning man. :confused:
P
PsychedelibeeLid
ZERO- zei:
Leuk onderzoek ja! Ik vond het wel een typische verzamelingsmethode. In principe pak je nu wel alleen de mensen die er open genoeg over zijn om er een post op instagram over te maken. Ik zou dat persoonlijk liever niet doen.
Klik om te vergroten...
Ja inderdaad, zo krijg je wel een hele hoge mate van zelf selectie. Grappig onderzoekje dus, maar vooral niet te serieus nemen die resultaten. Alhoewel ik wel direct geloof dat er veel mensen aan het trippen zijn op Burning Man, Crack daarentegen vind ik toch weer een stuk minder op een hippie festival passen.
S
SirErickLid
Psychedelibee zei:
Crack daarentegen vind ik toch weer een stuk minder op een hippie festival passen.
Klik om te vergroten...
Crack past inderdaad niet op een hip feest, maar het blijven aparte mensen die Amerikanen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."