#1
Zou hij echt gaan luisteren naar die mensen?
Zou hij echt gaan luisteren naar die mensen?
Wat zou ik zeggen als ik met hem in gesprek ging? Ik gebruik al 30 jaar drugs zonder er mee in de problemen te komen, dus dat kan jij ook Ferdje!
Ik zal even de cijfers er bij nemen.Dan komen ze weer met smoezen zoals 'er is nog nooit iemand overleden aan een pintje maar wel aan een XTC pil
Ik zal even de cijfers er bij nemen.
ik ben laatst eens in de cijfers gedoken en kwam tot de conclusie dat er relatief gezien 1000 keer zo weinig incidenten zijn met lachgas in vergelijking met alcohol.
Ja maar Grapperhaus drinkt sinds kort alcoholvrij bier (zegt hij).
Meelopersredenering he, gister las ik nog onder een artikel over een vrouw die onder invloed van amfetamines een moeder met 2 kinderen aanreed, dan lees je in de reacties ook 'de oorlog tegen drugs zou versterkt moeten worden, dit kan echt niet bla bla bla', maar die mensen hebben niet door dat er meer ongelukken met alcohol gebeuren maar daar zijn we toch al aan gewend.Grapperhaus vindt de Amerikaanse oorlog tegen drugs een goed idee, ik vind dat niet. Als dat niet te begrijpen is voor een persoon in zijn positie is een discussie bij voorbaat al kansloos. Grapperhaus ontbreekt het vermogen tot nuance en is een typisch voorbeeld van de duivel in de details.
Ik vind dat meneer Grapperhaus zijn bek moet houden tenzij hij bereid is zijn moreel superieure verlichting over benzodiazepine gebruik te laten schijnen. Hypocriet gebeuren van de bovenste plak dit, de Duitsers hebben hier wel de kloten voor en daar kan ik aanzienlijk meer respect voor opbrengen.Meneer Grapperhaus mag er wat mij betreft zijn licht over laten schijnen.
Allebei niet best natuurlijk gezien autorijden op zichzelf na zelfmoord al de grootste factor is in vroegtijdig overlijden maar inderdaad.maar daar zijn we toch al aan gewend.
Ik vind dat meneer Grapperhaus zijn bek moet houden tenzij hij bereid is zijn moreel superieure verlichting over benzodiazepine gebruik te laten schijnen. Hypocriet gebeuren van de bovenste plak dit, de Duitsers hebben hier wel de kloten voor en daar kan ik aanzienlijk meer respect voor opbrengen.
Het Nederlands koningshuis was hier anders ook niet vies van.In het oude Duitsland leefde je van topkwaliteit crystal meth voor een leuk prijsje!
Pervitin was geen topkwaliteit crystal meth.
Het was enkel methamfetamine a.k.a panzerchokolade, werd veel ingezet bij blitzkrieg operaties en ook de luftwaffe maakte naarstig gebruik van uppers en downers. Want uppers alleen zorgt voor slapeloosheid en dat was ook niet best voor de soldaten
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."