Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMinister Grapperhaus wil met ons praten

Minister Grapperhaus wil met ons praten

24 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Neo-Shulginist zei:
Ja maar Grapperhaus drinkt sinds kort alcoholvrij bier (zegt hij).
Klik om te vergroten...

Alcoholvrij bier bestaat niet, er bestaat alleen bier met extreem lage alcoholpercentages. Maar de idioot weet blijkbaar zelf niet dat 0,0% alcohol eigenlijk 0,01% betekent maar loopt wel te zeuren en zeiken over lachgas.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zulk soort droeftoeters kun je beter gewoon negeren.

Ik vond het Yoga snuiven op de Dam als reactie op uitspraak van Bart de Wever dan ook niet zo'n sterke actie. Dit is precies het soort Amerikaans politiek waarmee figuren zoals Wilders en Baudet aanhang vergaren. Met een doorgeslagen jehova's getuige doe ik ook geen moeite om mee in discussie te gaan, dit is precies hetzelfde verhaal.

Grapperhaus vindt de Amerikaanse oorlog tegen drugs een goed idee, ik vind dat niet. Als dat niet te begrijpen is voor een persoon in zijn positie is een discussie bij voorbaat al kansloos. Grapperhaus ontbreekt het vermogen tot nuance en is een typisch voorbeeld van de duivel in de details.
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Jmths zei:
Grapperhaus vindt de Amerikaanse oorlog tegen drugs een goed idee, ik vind dat niet. Als dat niet te begrijpen is voor een persoon in zijn positie is een discussie bij voorbaat al kansloos. Grapperhaus ontbreekt het vermogen tot nuance en is een typisch voorbeeld van de duivel in de details.
Klik om te vergroten...
Meelopersredenering he, gister las ik nog onder een artikel over een vrouw die onder invloed van amfetamines een moeder met 2 kinderen aanreed, dan lees je in de reacties ook 'de oorlog tegen drugs zou versterkt moeten worden, dit kan echt niet bla bla bla', maar die mensen hebben niet door dat er meer ongelukken met alcohol gebeuren maar daar zijn we toch al aan gewend.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Avīci zei:
Meneer Grapperhaus mag er wat mij betreft zijn licht over laten schijnen.
Klik om te vergroten...
Ik vind dat meneer Grapperhaus zijn bek moet houden tenzij hij bereid is zijn moreel superieure verlichting over benzodiazepine gebruik te laten schijnen. Hypocriet gebeuren van de bovenste plak dit, de Duitsers hebben hier wel de kloten voor en daar kan ik aanzienlijk meer respect voor opbrengen.
ketakoekjes zei:
maar daar zijn we toch al aan gewend.
Klik om te vergroten...
Allebei niet best natuurlijk gezien autorijden op zichzelf na zelfmoord al de grootste factor is in vroegtijdig overlijden maar inderdaad.
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Jmths zei:
Ik vind dat meneer Grapperhaus zijn bek moet houden tenzij hij bereid is zijn moreel superieure verlichting over benzodiazepine gebruik te laten schijnen. Hypocriet gebeuren van de bovenste plak dit, de Duitsers hebben hier wel de kloten voor en daar kan ik aanzienlijk meer respect voor opbrengen.
Klik om te vergroten...

In het oude Duitsland leefde je van topkwaliteit crystal meth voor een leuk prijsje!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."