#1
Ja ik hou daar wel rekening mee bij mijn stemgedrag. Het is niet de enige reden dat ik groen links stem, maar wel 1 van de redenen 😅
Drugs als wiet paddos & xtc? Wat doet xtc in dit rijtje dan ? In een x van natuur shit naar synthetische dingen ? Waarom staat speed dan niet tussen dit rijdje ?Volgens mij mogen wij In maart weer stemmen op de landelijke partijen. Letten jullie bij het stemmen op het drugsbeleid van de partijen? En welke partij heeft het beste beleid ten aanzien van drugs?
Groenlinks heeft een versoepelend beleid waaronder het legaliseren van wiet, mdma en paddo's.
Drugs
GroenLinks wil softdrugs en drugs als XTC en paddo’s legaliseren. Harddrugs moeten verboden blijven.groenlinks.nl
Xtc is niet verslavend en niet schadelijk bij "normaal" gebruik. Speed welDrugs als wiet paddos & xtc? Wat doet xtc in dit rijtje dan ? In een x van natuur shit naar synthetische dingen ? Waarom staat speed dan niet tussen dit rijdje ?
Ik zou niet te veel verwachten van de FvD op dit punt. In een beginstadium zeiden ze wel dat ze voorstander waren van legalisering, ja. Maar de partij heeft een achterban van (progressieve) jongeren, maar ook van conservatieve nationalisten. En vooral die laatste groep zou wel eens massaal kunnen weglopen als er wordt gepleit voor legalisering. Dus ik denk dat de FvD zich er daarom niet (meer) op durft te profileren.Meen me te herinneren dat FvD ook een nieuw drugsbeleid wilde, in de vorm van alles legaliseren en reguleren, maar kan het niet meer op hun site vinden.
Ben momenteel sowieso niet geïnformeerd genoeg om een overwogen keuze hierin te maken dus wordt tijd me daar weer eens in te verdiepen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."