#1
Ik vraag me echt af waarom een dealer/producent zoiets zou doen? Wat wint hij er mee?
in verhouding tot 2cb wel. bij DOC is 2-4mg common. ik ging bij 2.5mg al behoorlijk hard en lang. niet qua visuals maar vooral de energieboost is heel heftig. Dus als je 2cb verwacht en je hart gaat zo hard tekeer, dan snap ik dat de paniek toeslaat.Naar het ziekenhuis omdat ze hevig gingen trippen. Dat klinkt zo droog. Zeker gezien 2c-b ook een tripmiddel is. Is doc zo potent?
Naar het ziekenhuis omdat ze hevig gingen trippen. Dat klinkt zo droog. Zeker gezien 2c-b ook een tripmiddel is. Is doc zo potent?
Vraag me af hoeveel mg er in die pillen zat... Omdat DOC best potent is.
Als je kijkt dat in een normale 2C-B pil vaak 12 mg zit... Stel je voor dat je 12 mg DOC binnen krijgt.Ja ik ook, jammer dat ze het nergens specificeren. 3.75 mg was voor mij teveel, fysiek sowieso dus, maar van 2.5 mg (de ‘normale’ dosis) hoor ik soms dat het voor meer ervaren trippers underwhelming is. De marge is dus klein en de intensiteit loopt snel op.
Als je kijkt dat in een normale 2C-B pil vaak 12 mg zit... Stel je voor dat je 12 mg DOC binnen krijgt.
Maar dat er normaal vaak 12 mg in zit zegt waarschijnlijk niks over hoeveel DOC er nu inzit.
Hoop dat ze in de toekomst nog eens een keer gaan beseffen dat drugs legaal moeten worden en in officiële labs geproduceerd, dan heb je dit soort dingen niet meer... Tot dan, testen...
Echt extreem gevaarlijk in hoge dosering dus...Poeh 12 mg DOC. 😵😱 Dat zou pure horror zijn.
Volgens PsychonautWiki valt mijn dosis van 3.75 mg nog net binnen de ‘common’ range (oraal), nou, ik vond het effect toch aardig sterk. ‘Heavy’ classificeren ze als 6+ mg. En dat klinkt al niet erg feestelijk met betrekking tot de risico’s:
Overdose​
The risk of a DOx overdose is present starting in or past the heavy dose range with sensitive people, or when a DOx is mixed with other substances, particularly stimulants or MAOIs. Non-oral routes also seem to exhibit a higher chance of overdosing, perhaps owing to differences in bioavailability, potency and unpredictability of dosage and effects. The effects of a DOx overdose typically include bizarre, delusional and sometimes violent behavior, amnesia, numbness, confusion and anxiety. The user may not be able to communicate and can be severely agitated. At appropriately high doses, more serious side effects such as psychosis, panic attacks and seizures which in turn further affect a dangerously elevated heart rate, blood pressure and vasoconstriction may occur. [citation needed] Severe vasoconstriction typically develops to its peak several hours into the intoxication and may require medical assistance if blood flow is significantly cut off for extended periods of time.
In the event of an overdose, benzodiazepines or antipsychotics can be administered to mitigate the hyperagitative effects. [citation needed] A powerful vasodilator may also need to be administered to prevent a hypertensive emergency, or in more serious cases, necrosis, organ failure and death from the resulting hypoxia. [citation needed] As a result, emergency medical services should always be sought in the event of a DOx overdose.
Zelf nooit gedaan maar van wat ik ervan heb gehoord is het meer een soort psychedelische amfetamine en echt anders dan LSD. Nog veel meer stimulerend in ieder geval en een trip kan ook veel langer duren.Poeh. Klinkt intens, maar is het psychedelische effect een beetje interesant? Of is het een soort LSD?
Ik weet nooit zo wat ik moet verwachten van RC psychedelics. Een stimulerende psychedelic klinkt wel alpart.
Dit vraag ik me dus ook af. Als dealer heb je er toch niks aan als je klanten óf het loodje leggen óf nooit meer bij je kopen omdat ze zonder waarschuwing helemaal naar mars zijn gevlogen.Ik vraag me echt af waarom een dealer/producent zoiets zou doen? Wat wint hij er mee?
Ik kan me hier ook weinig bij voorstellen. Denk dan ook niet dat het is gedaan om er iets mee te winnen, maar eerder desinteresse/onwetendheid van de dealer. Misschien kon hij DOC bij een groothandelaar kopen, wist hij niet wat dat was en zei de groothandelaar: een tripmiddel. Als de dealer voorheen 2cb verkocht en zijn klanten daar nog naar opzoek zijn is het misschien verleidelijk die pillen gewoon als 2cb te verkopen. Blijft speculatie natuurlijk.Ik vraag me echt af waarom een dealer/producent zoiets zou doen? Wat wint hij er mee?
Ik vraag me echt af waarom een dealer/producent zoiets zou doen? Wat wint hij er mee?
Jawel maar waarom zo veel DOC er in doen dan? Zal dan toch onwetendheid zijn.Het zal wel goedkoper zijn. Ik neem aan dat dat vaak de reden is waarom iemand iets neps verkoopt. En dan hopen dat de koper er niet achter kom.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."