Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKabinet gaat designerdrug 3-MMC verbieden

Kabinet gaat designerdrug 3-MMC verbieden

29 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat mij vooral opvalt en irriteert in de kop van dit bericht en refereert aan het m.i. achterhaalde en inconsequente drugsbeleid van onze overheid is dat 'Verbieden' is gekoppeld aan 'Wij moeten helpen beschermen'
S
STR3ETSLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat een kanker lijers die overheid. Fuck rutte
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
STR3ETS zei:
Wat een kanker lijers die overheid. Fuck rutte
Klik om te vergroten...
Amper 2 berichten en je gaat al het K woord gebruiken. Sommige mensen zal ik nooit snappen.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
STR3ETS zei:
Wat een kanker lijers die overheid. Fuck rutte
Klik om te vergroten...
1. Dit soort taalgebruik is niet gepast hier
2. Als de overheid je niet bevalt, emigreer naar een land waar ze geen verbod hanteren.
3. het verbod is te danken aan buitensporige gebruikers die hier overduidelijk niet mee om kunnen gaan.
4. Je introductie is echt van harte ontvangen, door deze manier van schrijven. Je bent vast goed in jezelf presenteren op ontmoetingen.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Amper 2 berichten en je gaat al het K woord gebruiken. Sommige mensen zal ik nooit snappen.
Klik om te vergroten...
Dat je het ergens niet mee eens bent prima, maar om nou dit woord te gebruiken hier is wel een waarschuwing waard lijkt me.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#6
STR3ETS zei:
Wat een kanker lijers die overheid. Fuck rutte
Klik om te vergroten...
Uhhh
CuriousExplorer zei:
Amper 2 berichten en je gaat al het K woord gebruiken. Sommige mensen zal ik nooit snappen.
Klik om te vergroten...
Inderdaad een opvallende binnenkomer. @STR3ETS Ik geef je even een paar dagen om af te koelen en over je introductie hier na te denken. Dit is namelijk geen hele prettige binnenkomer zo...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blyatman zei:
Dat je het ergens niet mee eens bent prima, maar om nou dit woord te gebruiken hier is wel een waarschuwing waard lijkt me.
Klik om te vergroten...
Je quote de verkeerde
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blyatman zei:
Dat je het ergens niet mee eens bent prima, maar om nou dit woord te gebruiken hier is wel een waarschuwing waard lijkt me.
Klik om te vergroten...
Bij een gewaardeerd lid was een waarschuwing misschien passend geweest. Maar ik kan niet zeggen dat daar nu sprake van is... 😅
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
Je quote de verkeerde
Klik om te vergroten...
Nee, ik bedoelde in de zin van: hij mag best uitten dat die iets niet prettig vindt. Maar niet op de manier hoe hij zichzelf presenteert

edit: “je” als in algemene zin bedoeld. Excuus voor de verwarring 😝
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eik zei:
Bij een gewaardeerd lid was een waarschuwing passend geweest. Maar ik kan niet zeggen dat daar nu sprake van is... 😅
Klik om te vergroten...
Daar heb je indd een goed punt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."