#1
Experts vrezen voor overcompenserende feestvierders: ‘Ze zijn niet gewend aan alle prikkels’
Verslavingsexperts waarschuwen voor uitwassen met drugs nu Nederlandse jongeren zich weer mogen uitleven op festivals en in nachtclubs. Ze vrezen voor de inhaalslag die jongeren willen maken, terwijl de gewenning aan drugs op een laag pitje staat.
O echt ik ga stuk, lol
Als ik iets geleerd heb van DF is dat de meeste juist door de lockdown massaal aan de drugs zijn gegaan. Ik heb ook het idee dat de RC markt hier flink van geprofiteerd heeft (gezien alle topics, vooral over 3MMC)
Gewoon verveling en veel meer mogelijkheden (geen dagbesteding)
Ben wel benieuwd. Gaan jullie juist minderen na corona? Die intentie lees ik ook weleens.
Zijn er mensen verslaafd geraakt door teveel gebruik onder t mom van 'tot de lockdown voorbij is? Of ontkennen de verslaving omdat je je voorhoud da dit maar tijdelijk is.
Of gaan jullie juist los doordat je weer makkelijker kan afspreken en niet.te vergeten alle feesten die komen...
Ben stiekem ook wel benieuwd of er iemand is zoals in het artikel staat..die door corona amper hebben gebruikt