Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFarmaceuten willen voor 26 miljard dollar schikken in opiatenzaak VS

Farmaceuten willen voor 26 miljard dollar schikken in opiatenzaak VS

34 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eve's drop zei:
Dit is toch over nieuws en actualiteiten?

Dit betreft de grootste farmaceut en is ook "eindverantwoordelijk" voor het Jansen vaccin!

Ik zie niet in dat dit niet mag, ik heb het topic zelf geopend en jij doet nu aan censuur.

No hard feelings.
Klik om te vergroten...
Jij begrijpt het niet of je zit te trollen... Ik hoop het laatste, want als dat niet zo is en je stelt je zo op in ons maatschappij. Dan is er niemand die met jou om wilt gaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#2
PsychedelicMagic zei:
Jij begrijpt het niet of je zit te trollen... Ik hoop het laatste, want als dat niet zo is en je stelt je zo op in ons maatschappij. Dan is er niemand die met jou om wilt gaan.
Klik om te vergroten...

Dat is niet waar. Ik hou mijzelf niet zo bezig in alle topics. Maar hier zie je het voorbeeld dat farmaceuten het helemaal niet zo relevant vinden of je gezond bent. Je bent een verdienmodel en ik kaart dat aan.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#3
PsychedelicMagic zei:
Jij begrijpt het niet of je zit te trollen... Ik hoop het laatste, want als dat niet zo is en je stelt je zo op in ons maatschappij. Dan is er niemand die met jou om wilt gaan.
Klik om te vergroten...


Ik vind dit ook een vrij makkelijke manier om iemand monddood te maken.

👌
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eve's drop zei:
Dat is niet waar. Ik hou mijzelf niet zo bezig in alle topics. Maar hier zie je het voorbeeld dat farmaceuten het helemaal niet zo relevant vinden of je gezond bent. Je bent een verdienmodel en ik kaart dat aan.
Klik om te vergroten...
Farmaceuten vertrouw ik ook niet helemaal. Al ben ik heel blij dat er medicijnen bestaan...
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#5
PsychedelicMagic zei:
Farmaceuten vertrouw ik ook niet helemaal. Al ben ik heel blij dat er medicijnen bestaan...
Klik om te vergroten...


Absoluut! Maar om nou zo nodig oxycontin door de strot heen te douwen onder valse voorwendsellen en dan vervolgens die pijnklinieken verantwoordelijk stellen en doctoren hun vak afnemen.

Ze klappen er 26 miljard tegenaan om iedereen tegemoet te komen, maar de schade loopt in de 600 miljard.

Wie schuldig is zal moeten boeten.

Ook in de regering zal er geen duivels plan zijn om dubieuze duivelse moordplannen te bedenken maar het is wel makkelijk om er in tijden van nood allerlei wetten door te trappen die totaal niet relevant zijn voor de crisis waar we nu inzitten. Subsidies en belastingparadijs voor de elite maar de burger klein houden.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#6
PsychedelicMagic zei:
Hoi afluisteraar,
Klik om te vergroten...

Als je zo begint is het klaar met deze discussie.

Ik ben nog redelijk coulant in de uiting van mijn ontevredenheid.

Ik ben als jong vader van een prachtig gezin keihard behandelt door de belasting!

Dat het onterecht was heeft ene meneer Omtzigt aangekaart en dat resulteerde in een kleine financiële compensatie, het trauma blijft bestaan!

Deze zelfde meneer P. Omtzigt werd het lijsttrekkerschap beloofd maar dat werd toch ene W. Hoekstra.

Nu zit deze meneer Hoekstra (Kaag,Rutte,de Jong etc.) door miraculeuze wijze onder de vleugel van de new world order en is meneer Omtzigt buitenspel gezet en onder het mom van Burn-out thuis komen te zitten.

Bedankt meneer Omtzigt! U bent een held!
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eve's drop zei:
Dit is toch over nieuws en actualiteiten?

Dit betreft de grootste farmaceut en is ook "eindverantwoordelijk" voor het Jansen vaccin!

Ik zie niet in dat dit niet mag het blijft netjes en binnen de perken, ik heb het topic zelf geopend en jij doet nu aan censuur.

No hard feelings.
Klik om te vergroten...
Ik weet niet waar @Roze Olifant het over had, maar ik had het specifiek over de discussie omtrent vaccins niet dit gehele topic natuurlijk. Het zou zonde zijn als mensen jouw mening moeten missen omdat ze het over het hoofd zien ivm het verkeerde topic toch? En wat kut dat je daardoor geraakt bent, heftig man... Hoop dat jullie er goed uit komen, je blijft in ieder geval altijd lekker positief.

Verder eens met @Mrloverdj, de journalistiek is niet best momenteel. Ik hoor graag kritische geluiden, maar die kant van de journalistiek zoekt ook te vaak naar sensatie waardoor men dat makkelijk als onbetrouwbaar kan bestempelen.

Helaas is dat denk ik voorlopig niet tegen te houden, niemand die nieuws uitbrengt heeft meer baat bij kritisch en objectief blijven dan bij meer clicks, tenzij je het doet omdat je een goed hart hebt en niet aan de rest van je carrière hoeft te denken. Ik kan me voorstellen dat veel journalisten bang zijn een tegendraads geluid te geven puur omdat ze dan uitgesloten zullen worden van toekomstige potentiële werkgevers die bang zijn voor klantverlies.

Zucht, kapitalisme en ego, de twee grootste boosdoeners sinds de uitvinding van Fred Grapperhaus. Of was het andersom, ik weet het niet meer...
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alakazam zei:
Ik weet niet waar @Roze Olifant het over had, maar ik had het specifiek over de discussie omtrent vaccins niet dit gehele topic natuurlijk. Het zou zonde zijn als mensen jouw mening moeten missen omdat ze het over het hoofd zien ivm het verkeerde topic toch? En wat kut dat je daardoor geraakt bent, heftig man... Hoop dat jullie er goed uit komen, je blijft in ieder geval altijd lekker positief.

Verder eens met @Mrloverdj, de journalistiek is niet best momenteel. Ik hoor graag kritische geluiden, maar die kant van de journalistiek zoekt ook te vaak naar sensatie waardoor men dat makkelijk als onbetrouwbaar kan bestempelen.

Helaas is dat denk ik voorlopig niet tegen te houden, niemand die nieuws uitbrengt heeft meer baat bij kritisch en objectief blijven dan bij meer clicks, tenzij je het doet omdat je een goed hart hebt en niet aan de rest van je carrière hoeft te denken. Ik kan me voorstellen dat veel journalisten bang zijn een tegendraads geluid te geven puur omdat ze dan uitgesloten zullen worden van toekomstige potentiële werkgevers die bang zijn voor klantverlies.

Zucht, kapitalisme en ego, de twee grootste boosdoeners sinds de uitvinding van Fred Grapperhaus. Of was het andersom, ik weet het niet meer...
Klik om te vergroten...

Ik had het over de onderwerpen die binnen het Corona-vaccin-topic passen en dus thuishoren. Sorry als dat niet duidelijk was. Het topic is verder ook niet gesloten om die reden, maar liefst daar wel rekening mee te houden.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alakazam zei:
Ik weet niet waar @Roze Olifant het over had, maar ik had het specifiek over de discussie omtrent vaccins niet dit gehele topic natuurlijk. Het zou zonde zijn als mensen jouw mening moeten missen omdat ze het over het hoofd zien ivm het verkeerde topic toch? En wat kut dat je daardoor geraakt bent, heftig man... Hoop dat jullie er goed uit komen, je blijft in ieder geval altijd lekker positief.
Klik om te vergroten...

Ja we zagen dit meer als 1 van de zovelen beren op de weg, het heeft echt op het randje van een depressie aangezeten en dan nog komen er deurwaarders langs om de boel nog erger te maken. Die compensatie is mij niks waard. Ik heb nagenoeg geen spijt gezien vanuit de regering, ze zeggen het wel maar de daden vertellen iets anders, nog steeds zijn er gedupeerde die het moeilijk gemaakt word maar ik ben er op eigen houtje uitgekrabbeld. Moest daarvoor wel jaren op ouwe schoenen lopen en in het buitenland werken om het gat op te vullen maar ik zie dit als iets goed ontstaan uit iets wat je je vijand nog niet aanwenst. We houden namelijk onvoorwaardelijk van elkaar hierdoor en samen stonden we sterker dan de gemene deler. De regering! Want ze wisten er wel degelijk van uit de dossiers die ik via een advocaat in handen heb gekregen.


Hoe ze over je schrijven en bewijslast achterhouden is onmenselijk. Zeker als je bedenkt dat deze stukken via een wet openbaarheid zijn aangevraagd!


Alakazam zei:
Verder eens met @Mrloverdj, de journalistiek is niet best momenteel. Ik hoor graag kritische geluiden, maar die kant van de journalistiek zoekt ook te vaak naar sensatie waardoor men dat makkelijk als onbetrouwbaar kan bestempelen.

Helaas is dat denk ik voorlopig niet tegen te houden, niemand die nieuws uitbrengt heeft meer baat bij kritisch en objectief blijven dan bij meer clicks, tenzij je het doet omdat je een goed hart hebt en niet aan de rest van je carrière hoeft te denken. Ik kan me voorstellen dat veel journalisten bang zijn een tegendraads geluid te geven puur omdat ze dan uitgesloten zullen worden van toekomstige potentiële werkgevers die bang zijn voor klantverlies.

Zucht, kapitalisme en ego, de twee grootste boosdoeners sinds de uitvinding van Fred Grapperhaus. Of was het andersom, ik weet het niet meer...
Klik om te vergroten...

Ik huil om deze typerende volksvertegenwoordigers. Ze betuigen meer spijt dan dat er weloverwogen beslissingen worden gemaakt!

Elite haver 😂
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#10
PsychedelicMagic zei:
Een wereld waarin wij in harmonie leven met elkaar, zonder elkaar geweld aan te doen; die gaat er komen, maar dat duurt nog heeel lang. Ik snap je iig, maar wij zijn er nog niet aan toe om in zo'n wereld te leven. Liefde, vrijheid en vertrouwen; dat zie je op sommige festivals. Maar de mens zit zo niet in elkaar. Het is niet haalbaar om een maatschappij te baseren op liefde, vrijheid en vertrouwen.
Klik om te vergroten...
Eens. Ik zal het niet ervaren iig. Het is mogelijk maar niet realistisch zolang ik nog leef, de hele mensheid overal zoals @Mindless omschrijft.

Ik hoop het wel. Maar vrees van niet komende 40 jaar. Noem maar iets
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mrloverdj zei:
Eens. Ik zal het niet ervaren iig. Het is mogelijk maar niet realistisch zolang ik nog leef, de hele mensheid overal zoals @Mindless omschrijft.

Ik hoop het wel. Maar vrees van niet komende 40 jaar. Noem maar iets
Klik om te vergroten...
We hebben mensen nodig die al bereid zijn in het paradijs te leven voordat anderen dat doen.

Het is mijn overtuiging dat dit bestaan bedoeld is als het paradijs op aarde, maar dat we er zelf een hel van hebben gemaakt. Omdat we allemaal uit vrije wil onze eigen ideeën hebben over hoe de wereld moet zijn. Nu moet ingezien worden: Not my will, but thine, will be done.

Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mrloverdj zei:
Eens. Ik zal het niet ervaren iig. Het is mogelijk maar niet realistisch zolang ik nog leef, de hele mensheid overal zoals @Mindless omschrijft.

Ik hoop het wel. Maar vrees van niet komende 40 jaar. Noem maar iets
Klik om te vergroten...
Offtopic, maar ik keek net een inspirerende video die gaat over de wereld dus veranderen en dat dat snel kán gaan. En hoe wij mensen eigenlijk de hele tijd positieve verandering bewust of onbewust aan het tegenhouden zijn. Ik denk net als de spreker dat we juist in een tijd zitten dat er heel snel grote positieve verandering mogelijk is.

Video:



Precies wat het is: media, overheid, etc. zijn de hele tijd bezig ons proberen in angst te houden, ons zorgen te laten maken, ons hopeloos te maken. Zeker in deze tijd. Omdat ze het zelf ook niet weten, ze zitten in die angst-energie.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Eve's drop zei:
https://www.nu.nl/economie/6146749/farmaceuten-willen-voor-26-miljard-dollar-schikken-in-opiatenzaak-vs.htmlp
Klik om te vergroten...
Nu.nl? Dit is helaas verboden. Bovendien is Meneer de Uil allang uit sprookjesbos verbannen.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hallo meneer de uil uw onderbroek is vuil!

Rot op uit fabeltjeskrant!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eve's drop zei:
Helaas is dit plaatje al langer bekend dan dat er social media is, ik herriner mij dat dit stond afgebeeld in het maatschappijleer boek.
Klik om te vergroten...

Ook hoe er de laatste tijd zeer veel massale protesten tegen de coronamaatregelen zijn overal ter wereld. Maar hoor en zie je hiervan iets op het nieuws? Zou het niet normaal zijn om alle grote gebeurtenissen via de media te communiceren, in plaats van alleen deze die lijken te bevestigen dat iedereen in de wereld voor de coronamaatregelen is?

Vinden mensen hier die voor de maatregelen zijn dit misschien ook niet een heel klein beetje verkeerd en ook verdacht dat de media er zo mee omgaat? Ongeacht of je nou voor of tegen bent, dit klopt toch gewoon niet? Er zou een eerlijke verslaggeving moeten zijn.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."