#1
Jij begrijpt het niet of je zit te trollen... Ik hoop het laatste, want als dat niet zo is en je stelt je zo op in ons maatschappij. Dan is er niemand die met jou om wilt gaan.Dit is toch over nieuws en actualiteiten?
Dit betreft de grootste farmaceut en is ook "eindverantwoordelijk" voor het Jansen vaccin!
Ik zie niet in dat dit niet mag, ik heb het topic zelf geopend en jij doet nu aan censuur.
No hard feelings.