De vaccins die nu beschikbaar zijn, dat is even een soort van noodoplossing denk ik. Om te voorkomen dat de virus teveel ellende aanricht. Hopelijk word er gewerkt aan een betere vaccin. ik vertrouw de huidige vaccins wel, al denk ik dat er inmiddels al betere vaccins/alternatieven zijn maar dit bewust achter word gehouden....
De media, tv, nieuwszenders, veel nieuwssites zoals nu.nl; staat veel rotzooi op. Wees kritisch, lees boeken en trap er niet in.
er is momenteel denkpauze ingelast, omdat alles op de schop gaat. zelfs religie gaat mogelijk op de schop. maar ook politiek, wetenschap, etc. ons toekomst stemt somber, al denk ik daar anders over. ik denk dat we juist een mooie toekomst tegemoet gaan met nieuwe micro-warpdrive voertuigen, nieuwe generatie medicijnen, kwamtumcomputers, 3dprinters, voedsel-printers, kweekvlees, minder armoede, betere educatie, meer thuiswerken, beter welzijn voor dieren, en noem maar op. Maar toch zijn mensen waar ik iig naar luister niet er positief over de toekomst, en dit schijnt te maken te hebben met onbekende voertuigen die met kernwapens van amerika en rusland (en mogelijk ook china) lopen te kloten. (lees: ufos and nukes van robert hastings), maar ook met andere zaken... het word dat mensen weer beter gaan luisteren en respectvoller met elkaar omgaan.
de oxycontin crisis, die is vreselijk. mensen in amerika die alle apotheken langsgingen om hun dagelijkse portie oxycontin te scoren. en dan van de folie roken of het injecteren. vaak niet eens om fysieke pijn te dempen maar om hun k*t leven door te komen. tja... opiaten. heb er een haat-liefde verhouding mee. kotsen, jeuk; das niet mijn ding. maar toch is de verdoving en dat mdma achtige gevoel in je buik niet verkeerd.