#1
Is ook wel zo jaa maar je hebt van die forumpiraten hierzo...Guy’s, spread love not anger!! 🙏🏼🙏🏼❤️❤️
Is ook wel zo jaa maar je hebt van die forumpiraten hierzo...Guy’s, spread love not anger!! 🙏🏼🙏🏼❤️❤️
Niet te vertrouwen die Belgen 😉Omdat het een belg is denk je maar meteen oplichter 🤔
Niet te vertrouwen die Belgen 😉
Nog altijd op zoek naar een loyale aapin + geen gaping hole. Schreuw het van de hoogste bomen zodat ik je hoor.nog altijd op zoek naar goede lean codeine + promethazine![]()
Ik ben voor 160 euro opgelicht door belgische leanverkopers maar ik zou het van de site afhalen dat het oplichters zijnOke top bedankt voor de waardevolle informatie
Maar ik ga ze te pakken nemen als hun advertenties aangeven bij de websites waar ze zich voordoen als verkopersIk ben voor 160 euro opgelicht door belgische leanverkopers maar ik zou het van de site afhalen dat het oplichters zijn
voor 160 eu opgelicht door die domme patatatschijters tuig maar ze zullen het weten elke advertetie gaat van het net af, dit is de advertentie *KNIP Graag geen verkooppunten vermelden.Dankuwel 😅
wat vervelend zeg, ik kan je helpen met lean.Ik ben voor 160 euro opgelicht door belgische leanverkopers maar ik zou het van de site afhalen dat het oplichters zijn
Hij komt niet eens door mijn adblocker heen 🤔 denk niet dat het een hele betrouwbare website is. (Correctie, de hoofd website wel, maar die specifieke advertentie niet.)voor 160 eu opgelicht door die domme patatatschijters tuig maar ze zullen het weten elke advertetie gaat van het net af, dit is de advertentie *KNIP Graag geen verkooppunten vermelden.
Je noemt ons dom , maar loopt wel zelf alle Belgen over de zelfde kam te scheren en dubbel topics aan te maken.voor 160 eu opgelicht door die domme patatatschijters tuig maar ze zullen het weten elke advertetie gaat van het net af, dit is de advertentie *KNIP Graag geen verkooppunten vermelden.
Hij komt niet eens door mijn adblocker heen 🤔 denk niet dat het een hele betrouwbare website is. (Correctie, de hoofd website wel, maar die specifieke advertentie niet.)
Zoals dopemonster al suggereerde, je kunt hetzelfde en meer toch bereiken via een RC
Daarom heb ik me antw bij dit topic ook weer verwijderd😂Je noemt ons dom , maar loopt wel zelf alle Belgen over de zelfde kam te scheren en dubbel topics aan te maken.
Zou het me normaal niet zo aantrekken , maar vind je echt wel zeer kort door de bocht gaan.
jij hebt besteld en in getrapt.
nog altijd op zoek naar goede lean codeine + promethazine![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."