Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslean is mean

lean is mean

37 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Guy’s, spread love not anger!! 🙏🏼🙏🏼❤️❤️
Klik om te vergroten...
Is ook wel zo jaa maar je hebt van die forumpiraten hierzo...
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik dacht dat de afrikaanse bulldog afkomstig was uit afrika. Dit is geheel niet waar
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#3
lean is mean
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#4
PsyTekz zei:
Omdat het een belg is denk je maar meteen oplichter 🤔
Klik om te vergroten...
Niet te vertrouwen die Belgen 😉
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oke top bedankt voor de waardevolle informatie
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Omdat het een belg is denk je maar meteen oplichter 🤔
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#7
nog altijd op zoek naar goede lean codeine + promethazine :(
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
skunkopaat zei:
Niet te vertrouwen die Belgen 😉
Klik om te vergroten...

Dankuwel 😅
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#9
johndeertrekker zei:
nog altijd op zoek naar goede lean codeine + promethazine :(
Klik om te vergroten...
Nog altijd op zoek naar een loyale aapin + geen gaping hole. Schreuw het van de hoogste bomen zodat ik je hoor.
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#10
skunkopaat zei:
Oke top bedankt voor de waardevolle informatie
Klik om te vergroten...
Ik ben voor 160 euro opgelicht door belgische leanverkopers maar ik zou het van de site afhalen dat het oplichters zijn
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#11
Packjam zei:
Ik ben voor 160 euro opgelicht door belgische leanverkopers maar ik zou het van de site afhalen dat het oplichters zijn
Klik om te vergroten...
Maar ik ga ze te pakken nemen als hun advertenties aangeven bij de websites waar ze zich voordoen als verkopers
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#12
PsyTekz zei:
Dankuwel 😅
Klik om te vergroten...
voor 160 eu opgelicht door die domme patatatschijters tuig maar ze zullen het weten elke advertetie gaat van het net af, dit is de advertentie *KNIP Graag geen verkooppunten vermelden.
c
chefanraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Packjam zei:
Ik ben voor 160 euro opgelicht door belgische leanverkopers maar ik zou het van de site afhalen dat het oplichters zijn
Klik om te vergroten...
wat vervelend zeg, ik kan je helpen met lean.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Packjam zei:
voor 160 eu opgelicht door die domme patatatschijters tuig maar ze zullen het weten elke advertetie gaat van het net af, dit is de advertentie *KNIP Graag geen verkooppunten vermelden.
Klik om te vergroten...
Hij komt niet eens door mijn adblocker heen 🤔 denk niet dat het een hele betrouwbare website is. (Correctie, de hoofd website wel, maar die specifieke advertentie niet.)

Zoals dopemonster al suggereerde, je kunt hetzelfde en meer toch bereiken via een RC
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#15
Packjam zei:
voor 160 eu opgelicht door die domme patatatschijters tuig maar ze zullen het weten elke advertetie gaat van het net af, dit is de advertentie *KNIP Graag geen verkooppunten vermelden.
Klik om te vergroten...
Je noemt ons dom , maar loopt wel zelf alle Belgen over de zelfde kam te scheren en dubbel topics aan te maken.

Zou het me normaal niet zo aantrekken , maar vind je echt wel zeer kort door de bocht gaan.

jij hebt besteld en in getrapt.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
skunkopaat zei:
Hij komt niet eens door mijn adblocker heen 🤔 denk niet dat het een hele betrouwbare website is. (Correctie, de hoofd website wel, maar die specifieke advertentie niet.)

Zoals dopemonster al suggereerde, je kunt hetzelfde en meer toch bereiken via een RC
Klik om te vergroten...
inner_search zei:
Je noemt ons dom , maar loopt wel zelf alle Belgen over de zelfde kam te scheren en dubbel topics aan te maken.

Zou het me normaal niet zo aantrekken , maar vind je echt wel zeer kort door de bocht gaan.

jij hebt besteld en in getrapt.
Klik om te vergroten...
Daarom heb ik me antw bij dit topic ook weer verwijderd😂
Vind het maar een raar verhaal wie gaat nou voor 160 euro hoestsiroop bestellen🙄
c
chefanraLid
01-01-2024, 00:00
#17
johndeertrekker zei:
nog altijd op zoek naar goede lean codeine + promethazine :(
Klik om te vergroten...
c
chefanraLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik heb codeine + promethezine op recept, maar ik ben gestopt met het gebruiken ervan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."