Kzal uhm eens kijken...
Kheb drugs gekocht zonder dat ik het wist... Ben benieuwd 🤣
Hoe weet hij eigenlijk dat ie 3MMC geeft gekregen🤔 ( ingrediënten lijst ofzo? Of gewoon random vloeistof )
Kheb 3 min gekeken nu...
Hahah hij is wel genaaid mwahahaha
Hoe bedoel je dat?Het was een aparte aflevering.
Toch bijzonder dat zo’n middel met verboden 3-mmc wel gewoon legaal te koop was. Inderdaad zonder lijstje met ingrediënten blijf je wel lekker onder de radar….Nou, ja, dat had ik ook wel. Niet slim om harddrugs te verkopen zonder dat mensen zich daar van bewust zijn... Maar volgens mij zoek je op zo'n webshop sowieso naar iets alternatiefs dat je niet bij de Kruidvat kan halen. Maar ja.
Die confrontatie met Chanel en haar man was dan wel weer leuk 🙄
Vraag me af of ze aangifte hebben gedaan. Daar heb ik niks over gehoord.Toch bijzonder dat zo’n middel met verboden 3-mmc wel gewoon legaal te koop was. Inderdaad zonder lijstje met ingrediënten blijf je wel lekker onder de radar….
Sommigen zullen vast geweten hebben dat 3M er in zat, maar voor onwetenden is dit natuurlijk niet gewenst.
Wat een figuren die Chanel en haar man.
Die zus wist van niks volgens mij.
Heb je de aflevering überhaupt wel gekeken? Naar aanleiding van de aflevering en de aangifte van degene die 'boos' was zijn Chanel en haar zus opgepakt, ergens eind augustus.Vraag me af of ze aangifte hebben gedaan. Daar heb ik niks over gehoord.
Als je de uitzending gewoon gekeken had, dan had je dit geweten…Vraag me af of ze aangifte hebben gedaan. Daar heb ik niks over gehoord.
Kheb uhm gekeken maar ondertussen ook nog andere dingen gedaan. Dus niet goed opgelet 👍🏻👍🏻Heb je de aflevering überhaupt wel gekeken? Naar aanleiding van de aflevering en de aangifte van degene die 'boos' was zijn Chanel en haar zus opgepakt, ergens eind augustus.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."