#1
Even los van de kapitalisme discussie:Maar doe vooral je verwarming nog verder naar beneden.
Deze winter van min of meer geforceerd de verwarming lager of zelfs uitzetten heeft me wel doen beseffen dat het helemaal niet zo warm hoeft en dat dat allemaal overbodige luxe was. Sterker nog: boven 19 graden en ik vind het onbehaaglijk warm worden, maar dat ligt misschien aan mij. En als het met 17 graden wat frisjes is, sla ik een deken om en is het ook goed.
Praat de absurde energie prijzen niet goed natuurlijk, maar het is iets positiefs in iets negatiefs.