#1
Ik ben hier ook nog wel.
He toevallig. Ik ook!!Ik ben hier ook nog wel.
Ik kom Mezelf hier altijd tegen. Heel vervelend.He toevallig. Ik ook!!
Als je het maar vervelend vindtIk kom Mezelf hier altijd tegen. Heel vervelend.
Als je het maar vervelend vindt![]()
Ik hoop dan gewoon ons beide! 💪Ze vindt denk ik vooral mij vervelend.
Ik ook nietIk krijg telkens zo’n mindfuck van dit topic🤣
@Torchic ... Dit is toch helemaal niet serieus al menen we het wel?Ik ook niet
Probeerde dit topic te snappen toen ik onder invloed van O-PCE was, had @Mezelf vervolgens voor gek verklaardIk krijg telkens zo’n mindfuck van dit topic🤣
He he he je hebt nu wel over iemand die in bezit is van een banhamer he 💪Probeerde dit topic te snappen toen ik onder invloed van O-PCE was, had @Mezelf vervolgens voor gek verklaard
Juist. Wees lief of ga wegHe he he je hebt nu wel over iemand die in bezit is van een banhamer he 💪
O shit machtsmisbruik mag niet.... ehmm hee wees eens lief!![]()
Daarheen En Weer Terug - door Bilbo BallingsVan hier tot ginder
Ja. Meer van onze hersencellen zijn ondertussen afgestorven.En toch is het anders
Kutzooi, is er nog iets aan te verdienen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."