Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNOS over 3mmc

NOS over 3mmc

36 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#1
ljuv zei:
Behoorlijk treurig ja… STUUR ZE NAAR HUT FORUM!
Klik om te vergroten...
Al geprobeerd, maar vinden ze niks zeggen ze wel interesse in drugs proberen maar niks wat erachter zit😒ik laat ze vaak zat berichten lezen dat wel en heb t r vaak over , over hoe ik veel van mn kennis op t forum heb gelezen. Ik vertel daarbij bijv iets wat ik hier gelezen heb, in welk stuk van t forum en war je bijv nog meer kan vinden hier.dat laat ik ze uiteraard ook allemaal zien en leg dit allemaal heel rustig en gedetailleerd uit. Maar nog trekt t ze helaas niet🥲
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#2
ljuv zei:
Behoorlijk treurig ja… STUUR ZE NAAR HUT FORUM!
Klik om te vergroten...
Trouwens ik ben de afgelopen tijd veel actief op t forum vind ik zelf.lees altijd vaak mee maar merk dat nu dat ik veel meer actief ben in topics ik veel van mn vragen en eigen ervaringen best makkelijk kan delen hier. Omdat imo mensen zich hier wel terug kunnen vinden in mijn meningen, ondervindingen etc omdat hier eigenlijk wel een hoop mensen zitten die een beetje op een manier denken zoals mij, met verstand 😁 etc…
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Shinyzappy zei:
Oke thanks voor de info dan laat ik mn brein een kunstmatige beeld tekenen over wat je achtergrond kan zijn, dat houdt t leuk die verbeelding veranderd zich per post die ik lees over je😁
Klik om te vergroten...
Haha ja ik ben wel eens naar een Drugsform meeting geweest en toen was @Zweevteev een beetje teleurgesteld dat ik niet op Einstein leek :tearsofjoy:
Shinyzappy zei:
En ja dat bericht idd mooi van die reports om te lezen heb ik al veel gedaan. Maar t zo uitleggen op een manier als jij , zou ik niet kunnen
Klik om te vergroten...
Nogmaals bedankt! =D
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Shinyzappy zei:
Dat ze problemen krijgen met de politie 😂 t verstand zit bij sommige kennis van mij niet goed op sommige plekken in t hoofd en zijn gewoon zwaar paranoia lijkt t wel maar ondertussen wel zwaar verboden middelen kopen😂💀
Klik om te vergroten...
Okee, ja.. jammer. Want het tegenovergestelde is waar. Er zijn juist afspraken met de politie dat die niet in de straat komen controleren wie er allemaal komt opdagen bij het testpunt. Maar als ik dat vertel ben ik zeker ook onderdeel van een ondergronds netwerk van kinderbloed drinkende illuminati?
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Okee, ja.. jammer. Want het tegenovergestelde is waar. Er zijn juist afspraken met de politie dat die niet in de straat komen controleren wie er allemaal komt opdagen bij het testpunt. Maar als ik dat vertel ben ik zeker ook onderdeel van een ondergronds netwerk van kinderbloed drinkende illuminati?
Klik om te vergroten...
Hahaha waarschijnlijk ik ga ze proberen te overtuigen!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Shinyzappy zei:
Al geprobeerd, maar vinden ze niks zeggen ze wel interesse in drugs proberen maar niks wat erachter zit😒ik laat ze vaak zat berichten lezen dat wel en heb t r vaak over , over hoe ik veel van mn kennis op t forum heb gelezen. Ik vertel daarbij bijv iets wat ik hier gelezen heb, in welk stuk van t forum en war je bijv nog meer kan vinden hier.dat laat ik ze uiteraard ook allemaal zien en leg dit allemaal heel rustig en gedetailleerd uit. Maar nog trekt t ze helaas niet🥲
Klik om te vergroten...
Tsja herkenbaar wel. Het frustreert me ook, vrienden die nog steeds geloven dat xtc mdma+pep is bijvoorbeeld.
Naja; laat ons dan maar een wandelend forum zijn toch? Ik stel ook wel eens vragen namens vrienden… liever doen ze zelf onderzoek natuurlijk maar als dat er niet inzit dan heb ik er liever zelf alles aan gedaan haha.

Shinyzappy zei:
Trouwens ik ben de afgelopen tijd veel actief op t forum vind ik zelf.lees altijd vaak mee maar merk dat nu dat ik veel meer actief ben in topics ik veel van mn vragen en eigen ervaringen best makkelijk kan delen hier. Omdat imo mensen zich hier wel terug kunnen vinden in mijn meningen, ondervindingen etc omdat hier eigenlijk wel een hoop mensen zitten die een beetje op een manier denken zoals mij, met verstand 😁 etc…
Klik om te vergroten...
Fijn dat je zoveel herkenning en een fijne plek hebt gevonden hier❤️
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#7
ljuv zei:
Tsja herkenbaar wel. Het frustreert me ook, vrienden die nog steeds geloven dat xtc mdma+pep is bijvoorbeeld.
Naja; laat ons dan maar een wandelend forum zijn toch? Ik stel ook wel eens vragen namens vrienden… liever doen ze zelf onderzoek natuurlijk maar als dat er niet inzit dan heb ik er liever zelf alles aan gedaan haha.


Fijn dat je zoveel herkenning en een fijne plek hebt gevonden hier❤️
Klik om te vergroten...
Ja zeker is dat fijn, en even om te vragen wordt er in de toekomst nog een meeting georganiseerd? Of iets ? Ik voel me best een beetje aangesloten op t forum hihi:)
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Shinyzappy zei:
Ja zeker is dat fijn, en even om te vragen wordt er in de toekomst nog een meeting georganiseerd? Of iets ? Ik voel me best een beetje aangesloten op t forum hihi:)
Klik om te vergroten...
Naar mijn weten niet! Dan is er meestal wel een actief topic over.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#9
ljuv zei:
Naar mijn weten niet! Dan is er meestal wel een actief topic over.
Klik om te vergroten...
Ah ha
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
Haha ja ik ben wel eens naar een Drugsform meeting geweest en toen was @Zweevteev een beetje teleurgesteld dat ik niet op Einstein leek :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Op dat moment begreep ik de ware betekenis van "don't meet your idols." :sleepy:
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#11
3mmc lijkt coke te vervangen, of zie ik dat verkeerd?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lemmy zei:
3mmc lijkt coke te vervangen, of zie ik dat verkeerd?
Klik om te vergroten...

Coke lijkt terug 3-mmc te vervangen.
Er is nog een pak meer coke op de markt dan 3-mmc.
En wat verkocht word als 3-mmc is meestal troep.
Zuivere coke daarentegen gaat er altijd zijn.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#13
PsyTekz zei:
Coke lijkt terug 3-mmc te vervangen.
Er is nog een pak meer coke op de markt dan 3-mmc.
En wat verkocht word als 3-mmc is meestal troep.
Zuivere coke daarentegen gaat er altijd zijn.
Klik om te vergroten...

Ja die troep heb ik enkele weken geleden mogen meemaken.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lemmy zei:
3mmc lijkt coke te vervangen, of zie ik dat verkeerd?
Klik om te vergroten...
Cocaïne is wel echt veel populairder hoor. Maar het is ook zo dat er lokaal in bepaalde groepen mensen liever 3-MMC gebruiken dan cocaïne. Dus daardoor kan het zeker zo zijn dat het in je omgeving lijkt alsof bijna niemand meer coke gebruikt.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
Overigens blijkt uit het Grote Uitgaansonderzoek dat jongeren18-35 jaar die die het afgelopen zijn gaan stappen wel vaker 3-MMC gebruiken dan cocaïne.

Maar dat is een heel specifieke onderzoeksgroep, en bovendien kan het zijn dat de link naar de enquête rondgedeeld is in groepen waar het normaler is om 3-MMC fe gebruiken. De genoemde aantallen zijn wel heel veel. Maar dat kan dus mogelijk ook betekenen dat 3-MMC onder jongeren heel populair is.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hier in de buurt ligt de grens rond de 30 ongeveer, daar boven veel coke, er onder veel 3mmc, met uitzondering van een vissersdorp bekend van een tvserie, daar word coke ook veel door jongeren vanaf 20 gebruikt
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neo-Shulginist zei:
Overigens blijkt uit het Grote Uitgaansonderzoek dat jongeren18-35 jaar die die het afgelopen zijn gaan stappen wel vaker 3-MMC gebruiken dan cocaïne.

Maar dat is een heel specifieke onderzoeksgroep, en bovendien kan het zijn dat de link naar de enquête rondgedeeld is in groepen waar het normaler is om 3-MMC fe gebruiken. De genoemde aantallen zijn wel heel veel. Maar dat kan dus mogelijk ook betekenen dat 3-MMC onder jongeren heel populair is.
Klik om te vergroten...

Bunch of hipsters :smirk:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."