Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeith Bakker overleden

Keith Bakker overleden

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Casrus zei:
Herinner me dat hij in de jaren '90 op tv was in Droevendaal (Nederland 1, 2 of 3... we hadden geen kabel) en dat een huisgenoot van mij (een jaar of 21, vader was politie-agent (geweest?) en hij had vroeger autoradio's gestolen om zijn coke-verslaving te bekostigen) zei, dat als je een heroïne-verslaving had overwonnen je toch wel wat kón/bereikt had in het leven.

Onze huisoudste (33 - 35) was overigens verslaafd aan heroïne geweest... en de huisgenoot was met hem mee naar Droevendaal gekomen.
Klik om te vergroten...
Keith Bakker woonde op Droef, ja? En is daar verslaafd geworden?

Pfoeh. Misschien moet de AIVD die plek eens wat beter in de gaten houden; of de Wageningse hippies niet te ver radicaliseren. Eerst Keith Bakker, en toen kennelijk Volkert van der Graaf :tearsofjoy:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Casrus zei:
Herinner me dat hij in de jaren '90 op tv was in Droevendaal (Nederland 1, 2 of 3... we hadden geen kabel) en dat een huisgenoot van mij (een jaar of 21, vader was politie-agent (geweest?) en hij had vroeger autoradio's gestolen om zijn coke-verslaving te bekostigen) zei, dat als je een heroïne-verslaving had overwonnen je toch wel wat kón/bereikt had in het leven.

Onze huisoudste (33 - 35) was overigens verslaafd aan heroïne geweest... en de huisgenoot was met hem mee naar Droevendaal gekomen.
Klik om te vergroten...

Neo-Shulginist zei:
Keith Bakker woonde op Droef, ja? En is daar verslaafd geworden?

Pfoeh. Misschien moet de AIVD die plek eens wat beter in de gaten houden; of de Wageningse hippies niet te ver radicaliseren. Eerst Keith Bakker, en toen kennelijk Volkert van der Graaf :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Of bedoel je toch Ruigoord? Want volgens mij had Keith Bakker meer met Amsterdam dan met Wageningen.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
Of bedoel je toch Ruigoord? Want volgens mij had Keith Bakker meer met Amsterdam dan met Wageningen.
Klik om te vergroten...

Nee, hij was op de televisie.

Het schijnt dat Volkert van der G. wél op Droevendaal gewoond heeft.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Casrus zei:
Nee, hij was op de televisie.

Het schijnt dat Volkert van der G. wél op Droevendaal gewoond heeft.
Klik om te vergroten...
Ja Volkert wel
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Ja Volkert wel
Klik om te vergroten...

Ook was ik op het frikandellen-bos in Nootdorp en daar ontmoette ik een man die zei -nadat ik vertelde dat ik in Droevendaal had gewoond- dat hij bij Volkert op school had gezeten en dat hij jongere kinderen pestte/mishandelde.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat hij mag rotten in de hel
mishandelen van kinderen is pedofilie ,en dat is mij overkomen
Als volwassen man blijf je van onschuldige kinderen af !
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bewijs is bewijs en geen bewijs is hetzelfde, zo gaat het heden ten dage
nos.nl

Keith Bakker krijgt lagere straf voor ontucht met minderjarige, per direct vrij

"Bewijs voor dwang is niet gevonden", aldus de rechter vandaag.
nos.nl nos.nl
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk dat Keith veel heeft gedaan voor heel veel mensen, hij heeft ze geholpen vooruit te komen en het leven aan te kunnen.
Tegelijkertijd denk ik dat hij levens verwoest heeft, de vraag is of daar erkenning voor is.

Ik CasAan en ga CasUit
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#9
FerdFatoehaus zei:
Fucking engnek die gast.

Burn in hell.
Klik om te vergroten...

Doet hero met je.

Volgens mij.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Keith Bakker is gestorven:

www.hartvannederland.nl

Verslavingsgoeroe Keith Bakker (64) overleden aan hartfalen

Keith Bakker, bekend van zijn verslavingskliniek en tv-programma's, is op 64-jarige leeftijd overleden. De omstreden hulpverlener kwam in opspraak na meerdere zedenzaken en veroorzaakte recent nog ophef met nieuwe plannen.
www.hartvannederland.nl

Een man met meer gezichten.
Maar ondanks alles gaf hij verslaving ook een gezicht.

Heeft hij jou (indirect) wat gebracht?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ach, wat jong nog. RIP Keith 🙏
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kordie zei:
Heeft hij jou (indirect) wat gebracht?
Klik om te vergroten...

Herinner me dat hij in de jaren '90 op tv was in Droevendaal (Nederland 1, 2 of 3... we hadden geen kabel) en dat een huisgenoot van mij (een jaar of 21, vader was politie-agent (geweest?) en hij had vroeger autoradio's gestolen om zijn coke-verslaving te bekostigen) zei, dat als je een heroïne-verslaving had overwonnen je toch wel wat kón/bereikt had in het leven.

Onze huisoudste (33 - 35) was overigens verslaafd aan heroïne geweest... en de huisgenoot was met hem mee naar Droevendaal gekomen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
_shikantaza zei:
Ach, wat jong nog. RIP Keith 🙏
Klik om te vergroten...
Inderdaad RIP Keith 😔
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fucking engnek die gast.

Burn in hell.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."