#1
Keith Bakker woonde op Droef, ja? En is daar verslaafd geworden?Herinner me dat hij in de jaren '90 op tv was in Droevendaal (Nederland 1, 2 of 3... we hadden geen kabel) en dat een huisgenoot van mij (een jaar of 21, vader was politie-agent (geweest?) en hij had vroeger autoradio's gestolen om zijn coke-verslaving te bekostigen) zei, dat als je een heroïne-verslaving had overwonnen je toch wel wat kón/bereikt had in het leven.
Onze huisoudste (33 - 35) was overigens verslaafd aan heroïne geweest... en de huisgenoot was met hem mee naar Droevendaal gekomen.
Pfoeh. Misschien moet de AIVD die plek eens wat beter in de gaten houden; of de Wageningse hippies niet te ver radicaliseren. Eerst Keith Bakker, en toen kennelijk Volkert van der Graaf