Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNu.nl De risico's van (designer)drugs: 'Veilig gebruik bestaat niet'

Nu.nl De risico's van (designer)drugs: 'Veilig gebruik bestaat niet'

11 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geen enkele drugs is veilig.
Legaal, gedoogd of illegaal.

Het grote gevaar zit hem denk ik, bij rc's maar bij alles, vaak ook niet alleen in het middel zelf. Maar ook in de gevaren van overdosering of foute combinaties.
C

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Casrus
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat is dit nou weer?

Ik maar denken dat drugs goed voor je waren!
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#3
www.nu.nl

De risico's van (designer)drugs: 'Veilig gebruik bestaat niet'

De designerdrug 3-MMC bevat steeds vaker andere stoffen dan het daadwerkelijke middel. En dat brengt risico's met zich mee. Hoe zit dat met andere designerdrugs? Wat zijn de risico's? En waar kun je ze laten testen?
www.nu.nl www.nu.nl
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat mensen denken dat het veiliger is omdat het niet verboden is snap ik nooit zo🙈
Maar goed, nu je auto weer gemaakt is @UptempoIsTheTempo kun je onze zooi weer laten testen, ben wel benieuwd wat er uit komt bij die 4M. Maar het werkt iig prima en dat is het belangrijkste 🤪
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#5
MyLittlePonyPack zei:
nu je auto weer gemaakt is @UptempoIsTheTempo kun je onze zooi weer laten testen, ben wel benieuwd wat er uit komt bij die 4M. Maar het werkt iig prima en dat is het belangrijkste 🤪
Klik om te vergroten...
Binnekort indd ff keer naar testcentrum. Al meerdere samples liggen ondertussen
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kordie zei:
Geen enkele drugs is veilig.
Legaal, gedoogd of illegaal.

Het grote gevaar zit hem denk ik, bij rc's maar bij alles, vaak ook niet alleen in het middel zelf. Maar ook in de gevaren van overdosering of foute combinaties.
Klik om te vergroten...
Precies, daarom jammer dat Nu.nl RC's weer negatief in de media verschijnen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tijdloos zei:
Precies, daarom jammer dat Nu.nl RC's weer negatief in de media verschijnen.
Klik om te vergroten...
Heb je het artikel gelezen? Dat staat er namelijk totaal niet haha.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flesje zeezout 😄

Oh nee, speculeren is niet toegestaan 😊
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#9
ljuv zei:
Heb je het artikel gelezen? Dat staat er namelijk totaal niet haha.
Klik om te vergroten...

Ik heb het wel gelezen en mijn conclusie was dat er niks nieuws in staat.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
alles gaat voorbij zei:
Ik heb het wel gelezen en mijn conclusie was dat er niks nieuws in staat.
Klik om te vergroten...
Haha ja ik vond het eigenlijk een heul gematigde toon ivht wat je normaal in de media leest dus was júíst positief verrast. Voor ons geen nieuwe info indd ahaha.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Belangrijkste zin uit het artikel:
"Het begint met weten wat je gebruikt"

Ik ben van mening dat als je weet wat je slikt (gevolgen), dat je dan al meer voorbereid erin gaat en het risico dus kleiner is.
Neemt niet weg dat je de garantie hebt dat er echt in zit wat je denkt.

Ik denk ook dat je de ene RC niet kan vergelijken met de ander.
Een bekend middel als 3MMC zal veel vaker sneden worden dan bv een pilletje wat ze minder verkopen. Daar ligt geen winst.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#12
De designerdrug 3-MMC bevat steeds vaker andere stoffen dan het daadwerkelijke middel.
Klik om te vergroten...
Hoe zou zo'n nieuwe ontwikkeling toch tot stand zijn gekomen? Daar is vast totaal geen aanleiding voor.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."