#1
Vijf Nederlanders bijna dood na vapen, Robin dagenlang in coma op de intensive care
Zeker vijf Nederlanders zijn bijna overleden na het gebruiken van een vape. Vier van hen lagen voor langere tijd in kunstmatige coma. Dat blijkt uit onderzoek van RTL Nieuws. Diverse deskundigen spreken van een zeer zorgelijke situatie, waarbij dodelijke slachtoffers in de toekomst niet zijn uit...
Hoe denken jullie erover?
Gezond zal het niet zijn.
Denk vooral ook wel dat je in korte tijd heel veel slechte stoffen kan binnen krijgen, omdat je door een lekker smaakje kan blijven lurken