#1
fneawognfkgln zei:oeps ik ben nog wat vergeten.
Gefeliciteerd dat het is gelukt, zoals ik leesde na: jaren metais dat wel knap.
werd je nog ziek of oververmoeid enzo en hoe voel je je nu?
Ziek en lamlendig werd ik idd altijd wanneer ik stopte met de meet.
Echter nu had ik dus die Iboga, waardoor ik een heel "verfrissende kijk" op de dingen kreeg; het was een bijzondere ervaring.
En hoe staan de zaken er bij jou voor fnea, jij bent toch ook overal mee gekapt, is 't niet?
