Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsalternatief voor methadon

alternatief voor methadon

44 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#1
fneawognfkgln zei:
oeps ik ben nog wat vergeten.

Gefeliciteerd dat het is gelukt, zoals ik leesde na: jaren meta :openmouth: is dat wel knap.

werd je nog ziek of oververmoeid enzo en hoe voel je je nu?
Klik om te vergroten...

Ziek en lamlendig werd ik idd altijd wanneer ik stopte met de meet.
Echter nu had ik dus die Iboga, waardoor ik een heel "verfrissende kijk" op de dingen kreeg; het was een bijzondere ervaring.

En hoe staan de zaken er bij jou voor fnea, jij bent toch ook overal mee gekapt, is 't niet?
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#2
dat was de bedoeling mn record is nu 2 weken ofzo :tongueout:

en ben nu ook aardig clean gaat wel goed
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Btw; Ben waarom heb je zo'n eigenaardige manier van quoten?
Je hoeft in de post die je wil citeren enkel QUOTE te vinken; dat maakt het toch wat duidelijker, niet?
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey,
na 22 jaar intensief dope-gebruik ben ik na een confontatie met justitie hiermee gestopt.
Ik gebruik momenteel 1.5 cc, 3 mg dus, methadon, wat naar mijn mening een achtelijke dosis is. Probleem is dat ik maar niet van die druppel af kan komen; krijg bij stoppen steeds heftige ontwenningsverschijnselen. Ik heb het o.a. al geprobeerd m.b.v. Depronal (een zware pijnstiller), maar zonder succes, en benzo's kan ik niet nemen i.v.m. problemen met justitie.
Is er op dit forum ook iemand die iets weet over andere mogelijkheden om van die meet af te geraken?
Groeten.
n
nataliaLid
01-01-2024, 00:00
#5
hey,kunnen ze uw dosis niet verminderen?!normaal gezien kan dat toch niet dat ge alsmaar opt zelfde van methadon blijf!geleidelijk afbouwend?!depranol heb ik ook al gerobeerd,en vrienden van mij zijn er met gestopt.
Ttranqzijne of zo iet(t is verkeerd geschreven) da al geprobeerd?!
is nor t schijnt ook vree kalmerend.
of bij je huisarts nog es op bezoek gaan.
Take care
x
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#6
natalia zei:
hey,kunnen ze uw dosis niet verminderen?!normaal gezien kan dat toch niet dat ge alsmaar opt zelfde van methadon blijf!geleidelijk afbouwend?!depranol heb ik ook al gerobeerd,en vrienden van mij zijn er met gestopt.
Ttranqzijne of zo iet(t is verkeerd geschreven) da al geprobeerd?!
is nor t schijnt ook vree kalmerend.
of bij je huisarts nog es op bezoek gaan.
Take care
x
Klik om te vergroten...


Afbouwen van 1.5 cc?
Dan mag de apotheek me wel een microscoop meegeven voor het afmeten van de dosering.
Tranqzijne? ken ik niet, maar zal m'n arts eens vragen.
Bedankt.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ben je bang voor psychedelische drugs? Zo niet, dan raad ik je ten sterkste Iboga aan.

Als je geintresseerd ben dan zoek ik een aantal artikelen op voor je.
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bal0n zei:
Ben je bang voor psychedelische drugs? Zo niet, dan raad ik je ten sterkste Iboga aan.

Als je geintresseerd ben dan zoek ik een aantal artikelen op voor je.
Klik om te vergroten...

Uiterst interressante tip.
Heb www.iboga.nl gechecked; had nog nooit van dit middel gehoord, ben er zeker in geïnterresseerd.
Wat mij overigens wel afschrok als rechtgeaarde Hollander dat waren de prijzen: 1 kuur, 6 - 10 potten á 60 stuks, zou ca. 270,- tot 450,- Euro gaan kosten, hetgeen voor iemand met een verslavingsverleden moeilijk op te hoesten is.
Weet jij misschien of Iboga ook door je reguliere arts voorgeschreven kan worden, opdat de kosten op je ziektekostenverzekering verhaald kunnen worden?
Verder ben ik zeer geïnterresseerd in verdere info.
Dank.
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#9
BalOn bedankt voor je informatie.
Alhoewel het aantal gebruikers van dit Forum me aanvankelijk tegen viel, is mijn bezoek, mede dankzij jouw bijdrage, niet geheel vruchteloos gebleken.
Zal m'n eventuele ervaringen met Iboga later op dit Forum bekend maken.
Misschien dat anderen daar ook nog iets aan kunnen hebben; dat vind ik het mooie van een Forum als dit.
Groeten, en het ga jullie goed!
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#10
jaja zei:
Bal0n zei:
Ben je bang voor psychedelische drugs? Zo niet, dan raad ik je ten sterkste Iboga aan.

Als je geintresseerd ben dan zoek ik een aantal artikelen op voor je.
Klik om te vergroten...

Uiterst interressante tip.
Heb www.iboga.nl gechecked; had nog nooit van dit middel gehoord, ben er zeker in geïnterresseerd.
Wat mij overigens wel afschrok als rechtgeaarde Hollander dat waren de prijzen: 1 kuur, 6 - 10 potten á 60 stuks, zou ca. 270,- tot 450,- Euro gaan kosten, hetgeen voor iemand met een verslavingsverleden moeilijk op te hoesten is.
Weet jij misschien of Iboga ook door je reguliere arts voorgeschreven kan worden, opdat de kosten op je ziektekostenverzekering verhaald kunnen worden?
Verder ben ik zeer geïnterresseerd in verdere info.
Dank.
Klik om te vergroten...

Dat is wel erg duur. Ik denk dat dit een stuk goedkoper is:

http://www.azarius.nl/productinfo.php?productmain=109&tabID=1&category=2&subcategory=6

En wat betreft de ziektekostenverzekering, ik denk, weet het haast wel zeker, dat de verzekering de kosten niet vergoed. Voor zo ver ik weet worden (nog) geen enkele alternatieve geneeswijzen vergoed.

Ik denk dat de meeste artsen niet eens van het bestaan van Iboga afweten. Ik zal nog een artikel zoeken voor je met wat meer informatie, ik had laatst wat moois gevonden.

edit: ah hier is een mooi artikel, het is wel Engels alleen.
http://www.whale.to/a/iboga.html
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik werd door de uitbater van de plaatselijke smartshop gewezen op het bestaan van www.erowid.org. Deze site werkt op ideëele grondslag, hetgeen mij nogal sceptisch maakte, aangezien regelmatig blijkt dat door commerciële belangen de objectiviteit van dergelijke organisaties nogal eens verwaterd. Is er iemand bekend met deze site?
Woensdag a.s. krijg ik een gratis monster Iboga van deze smartshop, opdat ik een indruk kan krijgen van dit middel. Ben onderhand erg benieuwd; heb reeds spectaculaire verslagen gelezen van mensen die ervaring hebben opgedaan met Iboga. Ook m'n behandelend arts van het CAD is erg geïnterresseerd in m'n aanstaande bevindingen met Iboga.
Kortom, erg spannend allemaal.

:smoke:

Groeten.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik wens je ontzettend veel succes! :wave:

Van erowid maak ik zelf overigens veelvoudig gebruik.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#13
En jaja? Heb je het al geprobeerd? Ben erg benieuwd namelijk :).
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#14
:)

No.
Ik moet nog ff geduld hebben; zou woensdagmiddag een monster op kunnen halen, kon helaas niet doorgaan; de groothandel was z'n belofte nog niet nagekomen.
Ook ik ben erg benieuwd, net zoals m'n behandelend arts.
Heb het verslag van een meisje op erowid gelezen, die op dezelfde wijze haar methadon verslaving wilde kicken, zij was "lyrisch" over de werking van Iboga, en slaagde idd in haar poging.
Lullig was tenslotte de voetnoot van erowid bij dit artikel; na enkele maanden bleek zij zelfmoord gepleegd te hebben !
Triest wat ?
Dit weerhoudt mij echter niet van mijn voornemen; zoals de zaken er nu voor staan, kan ik vrijdagmiddag het monster :smoke: afhalen.
Ik laat het hier weten.
Groente.

Btw; heb jij zelf ervaring met het gebruik van Iboga ?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#15
jaja zei:
:)

No.
Ik moet nog ff geduld hebben; zou woensdagmiddag een monster op kunnen halen, kon helaas niet doorgaan; de groothandel was z'n belofte nog niet nagekomen.
Ook ik ben erg benieuwd, net zoals m'n behandelend arts.
Heb het verslag van een meisje op erowid gelezen, die op dezelfde wijze haar methadon verslaving wilde kicken, zij was "lyrisch" over de werking van Iboga, en slaagde idd in haar poging.
Lullig was tenslotte de voetnoot van erowid bij dit artikel; na enkele maanden bleek zij zelfmoord gepleegd te hebben !
Triest wat ?
Dit weerhoudt mij echter niet van mijn voornemen; zoals de zaken er nu voor staan, kan ik vrijdagmiddag het monster :smoke: afhalen.
Ik laat het hier weten.
Groente.

Btw; heb jij zelf ervaring met het gebruik van Iboga ?
Klik om te vergroten...

Ah, beetje sneu idd dat dat meisje zelfmoord heeft gepleegd, tis natuurlijk maar de vraag of dat te wijten is aan haar iboga behandeling.

Zelf heb ik (nog) geen ervaring met Iboga, wil het heel graag proberen, maar alles op zn tijd :).

Nogmaals succes! :grin:
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Well, het schijnt voor een smartshop toch niet zo eenvoudig te zijn, aan Iboga te komen.
Kom net terug, zonder monster, het bleek i.v.m. wetgeving toch lastig Iboga te verkrijgen. Nu gaat ie 't proberen via onze oosterburen, doch dan zou ik minimaal 100 gram, a 95 Euro, moeten bestellen. Aangezien ik nog geen enkele ervaring heb met Iboga, leek me dat niet verstandig.
Moet nu ca. 1.5 week wachten, opdat hij via deze leverancier een monster kan proberen te krijgen.
Indien iemand op dit Forum een adres weet waar eenvoudig Iboga te verkrijgen is houd ik mij aanbevolen.
Groente.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#17
jaja zei:
Well, het schijnt voor een smartshop toch niet zo eenvoudig te zijn, aan Iboga te komen.
Kom net terug, zonder monster, het bleek i.v.m. wetgeving toch lastig Iboga te verkrijgen. Nu gaat ie 't proberen via onze oosterburen, doch dan zou ik minimaal 100 gram, a 95 Euro, moeten bestellen. Aangezien ik nog geen enkele ervaring heb met Iboga, leek me dat niet verstandig.
Moet nu ca. 1.5 week wachten, opdat hij via deze leverancier een monster kan proberen te krijgen.
Indien iemand op dit Forum een adres weet waar eenvoudig Iboga te verkrijgen is houd ik mij aanbevolen.
Groente.
Klik om te vergroten...

Hmm.. vervelend. Mischien heb je hier wat aan?
http://azarius.nl/productinfo.php?productmain=109&tabID=1&category=2&subcategory=6

Kost je 25 euro, en volgens mij is dat wel genoeg om te proberen de eerste keer.
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hmm.. vervelend. Mischien heb je hier wat aan?
http://azarius.nl/productinfo.php?productmain=109&tabID=1&category=2&subcategory=6

Kost je 25 euro, en volgens mij is dat wel genoeg om te proberen de eerste keer.
Klik om te vergroten...

Thanx.
Order is geplaatst.
En nu maar wachten.

:smoke:

Groente !
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#19
En? Heb je het al binnen? Al gebruikt?

:smoke:
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bal0n zei:
En? Heb je het al binnen? Al gebruikt?

:smoke:
Klik om te vergroten...

hgulfdug gd rtbbs kuiirv kdfjks.
ol ool ok ok ok.
:openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."