#1
Btw; Ben waarom heb je zo'n eigenaardige manier van quoten?
Je hoeft in de post die je wil citeren enkel QUOTE te vinken; dat maakt het toch wat duidelijker, niet?
Je hoeft in de post die je wil citeren enkel QUOTE te vinken; dat maakt het toch wat duidelijker, niet?