#1
oh dat zal ik zeer zeker ook blijven doen , het is ook niet zo dat ik niet open sta voor comment ,wat ik wel jammer vind is het feit dat ik ff het idee had ,dat mensen mijn verhaal Mooi vinden , is het nl niet. PLus ik denk dat dit ook een manier van mij is om te laten zien dat mijn masker al een hele tyd ergens in een stoffig hoekje ligt te vergaan . Een masker opzetten of een muurtje optrekken is aangeleerd gedrag ,en zoals jullie zullen weten alles wat je aanleerd kun je ook afleren!!Voor een paar jaar terug had ik het wel voor lief genomen , nu ben ik zover ik zeg/schrijf het je gewoon , resultaat daarvan is dat ik het kwijt ben en de ander wat heeft om over na te denken , daarna kunnnen we nog altijd tot een compromie komen . Trouwens nogmaals, een klein muurtje om je heen, gezien vanuit mijn standpunt /visie is zo slecht nog niet ,men hoeft nl niet de hele dag jezelf te zijn en het achterste van je tong te laten zien, zolang je er wel zelf zorg voor draagt dat dat muurtje niet te hoog word .Trouwens om mij uit het veld te slaan moet je toch wel heel erg sterk in je schoenen staan ,ik vergeet nl niet van waar ik ben moeten komen en hoever ik al ben gekomen .Nee deze reactie van voorheen was een duidelijk voorbeeld dat ik wel degelijk bezig ben met mezelf te behoeden en zeer zeker momenteel niet met een masker op funtioneerjaja zei:patrick2 zei:Hier nog eens Petterik, man wat ben ik aan het flippen ,sorry jongens /meiden maar ik voel me een beetje verontwaardigt
Ik leg hier godverd$%#me al mijn gevoel in !!Sorry dat het er nu zo uit komt maar dit doet mij dus wel degelijk wat ,ik hoop dus ook bij deze dat het duidelijk mogen wezen dat de carnaval voor Petterik al geruime tyd voorbij is ,vandaar deze reactie !!SORRY!!!
![]()
Chill!
Na alle lof één klein punt van kritiek en jij gaat volledig door het lint?
Kom op Petterik, zo snel laat je je toch niet uit het veld slaan?
Keep up the good work!
Voor mij wrkt het nl zo dat het kenbaar maken van mijn ongenoegens oplucht ,""in die zin reageren zonder masker"", soms niet leuk voor de ander ,maar werkt wel voor MIJ. Egoistisch? neen gewoon een stukje zelf behoud . Dit dwingt de ander nl ook na te denken over zijn doen en laten naar anderen toe
TRouwens willen jullie eens iets wazigs horen...................MISTIG HE????Tot slot ik wil niemand in een discrediet brengen of naar beneden halen want ik ben teslotte ook maar een mens met gebreken en wil dus ook in die zin iedereen in zijn waarde laten en ja idd ik zal zeer zeker nog wel eens terug vallen in die gewoonte,maar onthoud goed dat zeer zeker niet in deze virtuele wereld zal voorkomen . P.s
lizten carefully ei ses tis only wons ""no maskurs""
Groetjes van een alweer chillende Petterik en vriendin

