#1
Hier nog eens Petterik, man wat ben ik aan het flippen ,sorry jongens /meiden maar ik voel me een beetje verontwaardigtpatrick2 zei:wazig ?Op welk vlak word het voor jou dan wazig .Ik heb n.l het idee dat ik hier alleen iets probeer te delen of uit te leggen van uit een positie zoals ik ze zelf zie en heb ervaren.Daarbij wil ik je/u heel erg op het hart drukken dat ik hier niet een romannetje aan het uit brengen ben , maar een stuk van me zelf bloot aan het geven ben , waar jij / u en wij allemaal op deze site hopelijk veel aan kunnen hebben . Sorry als als ik nu hatelijk over kom , maar ik heb een beetje tintelen in mij als mensen gaan denken dat ik hier op een site zit om een mooi verhaal te vertellen, MIJN LEVEN WAS GEEN MOOI VERHAAL, MAAR GEWOONWEG EEN AANFLUITING,ik ben hartstikke blij dat ik er aan het uit kruipen ben en als het verhaal te wazig over komt , heeft een van ons tweeen te veel wiet gerookt !! Kan allemaal??ts zei:Patrick, ik ben blij voor je (serieus), maar probeer aub iets minder wazig te lullen, want volgens mij zet je dan in sommige gevallen wel een masker op... Atlhans, dat is slechts hoe ik dat op dit moment zie en hoe je (grotendeels mooie) verhalen op mij over komen.
Maar om terug te komen op dat masker ,dragen wij niet allemaal een masker ??
Het is alleen een kunst om dat masker af te zetten als de tyd er ryp voor is , en als je goed gelezen had ,ligt daar mijn probleem.Ik ben een binnenvetter een stapelaar .Bijv:Ik lees nu al verschillende keren binnen het forum ""Wat een mooi verhaal Patrick""Als ik eerlijk ben het vleid mij dat het goed overkomt ,maar ik heb liever dat mensen er wat aan hebben, als ik dan lees dat het wazig word en mensen het idee krijgen dat ik met een muurtje om mij heen (masker op) aan het schrijven ben, vraag ik mij af of het nog wel meerwaarde heeft wat ik typ ik dach t toch dat het meer als duidelijk over komt dat ik zodra ik aan die p.c en het forum op ga maskers niet meer bestaan voor mij althans zo zie ik het.
ter attentie dit was een mooi verhaal zonder masker. Groetjes Patrick en vriendin.
P.s .
masker te koop wegens omstandigheden!!!
ben kwaad
![]()
Ik leg hier godverd$%#me al mijn gevoel in !!Sorry dat het er nu zo uit komt maar dit doet mij dus wel degelijk wat ,ik hoop dus ook bij deze dat het duidelijk mogen wezen dat de carnaval voor Petterik al geruime tyd voorbij is ,vandaar deze reactie !!SORRY!!!