#1
ik ben niet verslaafd aan drugs !!!!!
drugs is verslaafd aan mij :P

drugs is verslaafd aan mij :P


1x in de maand noem je niet regelmatig ofwa???sick_pervert zei:hoi, ik las pas geleden iets in de krant over een instituut die mensen zocht die rond de 5 x peer week heroine gebruiken en niet verslaafd zijn. ik lees best veel in dit forum omdat ik zelf wel een x opium of een dergelijk iets wil proberen, maar lees van alle gebruikers eigenlijk dat ze er door in de problemen zijn geraakt. en nou moet ik zeggen dat je al met 5 x per week heroine best verslaafd bent toch? iig lichamelijk. dus mijn vraag is hier, zijn er onder jullie ook mensen die het zeg maar 1 x per maand doen ofzo? in ieder geval regelmatig niet. en dan doel ik niet op mensen die het ooit een x geprobeerd hebben. thanx
Ik denk dat je er verstandiger mee omgaat als je al verder in het leven staat. Zeker als je een goeie baan hebt, kinderen etc. Dat zet je zomaar niet op het spel. Ik ken nog veel meer personen die eerst ook maar af en toe heroïne gebruikten en er nu verslaafd aan zijn.amen...needlefreak zei:Ik ken verschillende mensen die enkel sporadisch heroïne gebruiken. Enkele daarvan zijn 30tigers en ze doen het al jaren zonder verslaafd te geraken. Ze gebruiken allerlei drugs en om de zoveel tijd eens heroïne. Nooit meerdere dagen na elkaar, dus nooit last van een afkick. Ze hebben werk, een relatie en kinderen. Ze weten goed wat de gevolgen zijn als je te lang doorgaat met heroïne gebruiken (ik ben 1 van de voorbeelden die ze kennen). Dat gaan ze zeker nooit doen. Wat de mensen ook denken van heroïne, ik ben ervan overtuigd dat recreatief gebruik mogelijk is. Maar niet voor iedereen.Ik denk dat je er verstandiger mee omgaat als je al verder in het leven staat. Zeker als je een goeie baan hebt, kinderen etc. Dat zet je zomaar niet op het spel. Ik ken nog veel meer personen die eerst ook maar af en toe heroïne gebruikten en er nu verslaafd aan zijn.
Kim zei:Heroine is niet verlavend als je t zelf niet wil helaas neemt heroine na de eerste shot base je brain over en ben je wel verlaafd
jaja zei:Heroine is imo absoluut geen drug voor "gelukkige" mensen; als die al bestaan.
Dope verdooft, vervlakt en maakt gevoelloos.
Waarom zou je jezelf vedoven als je zo intens gelukkig bent?
Geluk is toch juist datgene waarnaar ieder mens streeft?
fneawognfkgln zei:"Waarom gebruik je dan? Je zegt altijd dat je zo gelukkig bent?" dit hoor ik maar al te vaak. Waarom roken mensen sigaretten, waarom gaan mensen uit, waarom bekijken mensen kunst, waarom drinken mensen een paar dagen in de week een paar glaasjes wijn? Antwoord: omdat het lekker en leuk is. Heroïne is een van de mooiste ervaringen die het leven mij te bieden heeft, en ik zou het erg zonde vinden als ik mezelf dat zou ontnemen.
Omdat het lekker en leuk is. Een mooie ervaring. Een lekker extra'tje. Dáárom. En dat is het énige juiste antwoord. De énige, moreel te rechtvaarden reden, om opiaten en andere drugs waar je aan afhankelijk en verslaafd kan raken te gebruiken.
BillyBilo zei:in het begin denken we allemaal dat we er controle over hebben, maar ik ben die controle toch wel redelijk verloren, ik doe het nu zelfs opnder mijn "werk" tijd/
needlefreak zei:BillyBilo zei:in het begin denken we allemaal dat we er controle over hebben, maar ik ben die controle toch wel redelijk verloren, ik doe het nu zelfs opnder mijn "werk" tijd/
Was bij mij ook zo. Dacht dat ik ook alles onder controle had (zie topic: heroïneverslaving). Maar omdat het bij veel mensen zo is, wil nog niet zeggen dat iedereen verslaafd geraakt. Want dat is NIET zo.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."