oi speeseend ..
ben nu 'toevallig' voor de derde keer in mn leven aan het afkicken ..
ben op mn 17e ooit begonnen met coke en om dat nare gevoel erna te dempen begon ik met bruin .. alleen daarbij heb ik altijd het gevoel gehad dat het gewoon niet veel deed .. blowde er dus ook veel bij, dan werkte het beter.
pas toen ik dr eenmaal ziek van begon te worden, begon het ook wat beter te werken .. toen was het hek natuurlijk helemaal van dam ..
op mn 22e naar boumanhuis en vol laten stoppen met methadondrank .. 15 ml a 2mg/ml te weinig, aar mocht zgn niet meer door mn astma
![:confused:]()
.. verder nooit een negatieve plas in kunnen leveren zeg maar
![:wink:]()
het frappante was dat het voor mij weinig uitmaakte of ik mn meet nu wel of niet nam .. pas toen ik het niet meer nam en geen bruin meer nam, snapte ik wat ze bedoelden met meet maakt je zieker
jaartje later toch maar op laten sluiten bij mn ouders op zolder en die hard kouwe kalkoenen gaan bekijken
zonder behandelplan of wat dan ook daarna toch jarenlang geen dope meer gebruikt .. tot mn 26e ofzo en ik me heel zielig voelde en dus weer net zo hard als tien jaar eerder naar de dope greep ...
op mn 28e wéér naar mn ouders .. toen werkte het niet om die kalkoen op te warmen en dus wéér naar boumanhuis .. kreeg ik pilletjes .. symoron .. 10 per dag van 5 mg ... veels teveel .. werd zelfs suf van de meet op dat punt maar mocht pas omlaag als ik geen positieve plas meer zou hebben ... dat lukte verder wel op zich een maand later, alleen had een baan die nogal veeleisend was, dus kreeg steeds meer moeite om 3x per week mn meet te kunnen halen en van die mensen daar mocht mn moeder het niet meer halen.. terwijl dat wel was toegezegd als mn plas schoon zou blijven .. hebben me gewoon bedonderd ..
Dus toen ik nog op zo'n 20 mg per dag zat kon het gewoon niet meer worden gecombineerd met mn baan en werd ik uit het programma gezet omdat ik niet meer op kwam dagen ... binnen een week baan ook kwijt ( eerste paar dagen ziek, toen weer gebruiken en dus geen verantwoording meer nemen ... daar ging mn baantje
geluk bij een ongeluk .. ik leerde iemand kennen die eigenlijk de hele dag niets anders deed dan coke roken .. en toen ik met hem mee ging doen werd ik heel even wel nog zieker, maar achteraf was dat opeens weg ..
majah was ik niet meer ziek van de bruin, zat die cokeduivel weer in mn kop ..
wéér naar paps en mams .. 2 maanden 10 kilo eraangevreten ( dan ben je blij hoor, dat je die bruine ellende niet meer nodig hebt ) en zelfs twee maanden geen coke gebruikt ..
toen alleen niet echt clean geweest, omdat ik bleef blowen en zuipen in achtelijk grote hoeveelheden erbij...
en vorig jaar gewoon wéér bruin kopen en gewoon wéér die hele ellende gaan ontwikkelen, echt zo dom .. majah ..
nu zit ik dus al 6 dagen te rillen en te beven en naar het pianospel van mn darmen te luisteren .. heb dag 1 nog wel 1 symoronpil genomen ..
hielp wel het allerergste randje eraf te halen .. dag 2 en 3 allebei een halve .. op een rare manier was het net niet genoeg, maar is er wel mee te leven .. ik lag niet te gillen en spartelen van de pijn zoals 'toen'
ik denk dat er nu mee te leven is voor me, omdat ik het blijkbaar enorm getroffen heb met mn vrouw, die me nadat ik alles eerlijk vertelde ( en ja heb haar dus dik een jaar voorgelogen over gebruiken, terwijl ze het dondersgoed zag ) zo goed mogelijk heeft geholpen ..
heb nu nog een hele symoron liggen, maar die wil ik als aandenken houden
geen enkel behandelplan is bij mij dus ooit succesvol geweest, al ben ik toch bijna 3 keer afgekickt ..
en als ik nu heel eerlijk ben, ben ik niet bang voor nu .. die cold turkey krijg ik wel weer warm
![:wink:]()
.. majah de geschiedenis heeft me wel laten zien dat ik beter bang kan zijn voor volgend jaar .. en dat stoort me eigenlijk wel .. waarom trap ik toch elke keer weer in dat kutgeintje dat ik voor mezelf neerleg
![:confused:]()
..
pff tis wel een verhaal geworden zeg .. ik laat het toch maar staan
methdadon is trouwens toch zachter dan bruin? niet kwa gewenning, maar kwa merkbare roes?
have fun
![:)]()
ik ga kijken of mn eitje nu wel binnen wil blijven
![:tongueout:]()