Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeroine gerookt, maar niet knetter?!

Heroine gerookt, maar niet knetter?!

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, zuig t net ff lekker uit me duim
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#2
wat is dat weer jammer, het is vast goed bedoeld, maar hebben jullie geluisterd toen mensen je van de dope af wilde houden? En ik heb nog steeds geen antwoord op mn vraag. Btw de rest van me hero heb ik weggegeven aan een stel zwerries. Ik wilde het 1 x doen, dat heb ik nu gedaan ook al weinig van gemerkt, maar het blijft bij deze x.
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb eergister met me chick bruin zitten roken, maar we hadden allebei zo iets van... is dit t?! Ik durfde niet meer te nemen om een beter effect te krijgen want misschien krijg je wel een OD ofzo je weet wel. Maar zij bleef maar nemen en werd ook niet echt stoneder en ook niet misselijk/kotsen. Dus mijn vraag: Hoe kan dat? btw Het was wel goeie heroine, want die junk waar we het mee hebbe zitten roken die was wel lekker van t padje af :( Het rook ook een beetje als de opium die ik van de zomer gekweekt had, die overigens ook niet veel deed, maar daar heb ik de waardeloze zomer de schuld van gegeven. Jammer jammer, ik zal het effect wss nooit leren kennen.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
Precies ik heb een uur lang non-stop staan nekken.
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#5
wees blij dat je er nix van gevoeld hebt anders was je nu waarschijnlijk op zoek naar die junk om wat hero te scoren...... echt waar hoe kunnen mensen toch zo dom zijn
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Inderdaad. Je mag er blij mee zijn. Wees verstandig en blijf er vanaf.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#7
eXeCuze zei:
echt waar hoe kunnen mensen toch zo dom zijn
Klik om te vergroten...

Bedoel je: "Hoe kan die sick_pervert nu zo dom zijn om z'n chick hierin mee sleuren, haar niet beletten meer en meer te nemen en dan ook nog een vraag stellen op een forum die op zich naar de bekende weg wijst?"

Of bedoel je: ''Hoe kunnen mensen zo dom zijn om hiermee te beginnen?"


sickko_pervert zei:
Hoe kan dat?
Klik om te vergroten...

Nou, ik denk dat je in het ootje genomen bent door die Junk. Dit denk ik omdat je chick niet over d'r gier gegaan is bij het doorstomen. Dit zou normaal gesproken bij een tolerantie-loos persoon vrij snel gebeuren.Je chick zou in principe maar een minuscuul beetje Hero nodig hebben om dit te bereiken.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
lijkt me duidelijk dat dit een bullshit verhaal is.

Puur de manier van schrijven..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Tsjeemig, wat een uitlatingen weer.

Als SP de hero wil proeven daar is niets mis mee, dat zijn vriendin meedoet is haar probleem.

Zou het niet kunnen dat de gewiekste junk de bruin heeft versneden ?
Lijkt mij ook sterk dat wanneer de bruin goed is je niets voelt.,

Er klopt iets niet.

:mrgreen:

Neem dan ook gewoon een shotje ne nooit meer.

Stonie
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb t niet van die junk gekocht maar van een gerenommeerde dealer, maar heb t een junk ff voor laten proeven zeg maar. en we voelde wel wat, werd dr ook wel een beetje misselijk van en alles voelde zwaar en ging sloom en bonke in me kop, maar ik had wat anders verwacht?! En btw was het het idee van mn vriendin om het te gaan doen, die doet iets met verslavingszorg ofzo.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat denk jij dan dat het kan zijn?

Hoezo "gerenommeerde dealer?" Berucht of beroemd wil niets zeggen over jouw bruin.

Ik denk persoonlijk dat er iets met je bruin aan de hand was. Iets anders kan ik me niet voorstellen. Dit om de doodeenvoudige reden dat je chick flink heeft doorgerookt en er niet echt meer van merkte.

Indien je de dope getest hebt en blijkt topkwaliteit te zijn, wil ik van je aannemen dat het een kwestie is, van hoe jij en je chick dit hebben geïnterpreteerd.

de eend
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#12
sick_pervert zei:
wat is dat weer jammer, het is vast goed bedoeld, maar hebben jullie geluisterd toen mensen je van de dope af wilde houden?
Klik om te vergroten...

Ik keur het gebruik van heroïne zelf af , but the boy got a point there ....
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lycergic zei:
Ik keur het gebruik van heroïne zelf af , but the boy got a point there ....
Klik om te vergroten...

Okay, een klein punt...

sik pervert zei:
En btw was het het idee van mn vriendin om het te gaan doen, die doet iets met verslavingszorg ofzo.
Klik om te vergroten...

...die na deze mededeling teniet gedaan wordt, in my opinion!

Óf was het een onderdeel van haar stage? Eerste dag meelopen met de gerenommeerde dealer, tweede dag mee foliën met een eersteklas Junk :wink:
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja zij was geinteresseerd geraakt in dit spul door alle verhalen van verslaafden die ze geinterviewd heeft. En geen ene drugs is meteen verslavend dus die ene x kan je het gerust doen als je maar weet waarom je het doet. Wat opzich ook weer gevaarlijk is aan dat spul, want
ook al merkte ik er niet veel van, toch voelde we allebei iets van dat we
echt met de duivel aan t spelen waren, of hij met ons.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."