Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnowBall

SnowBall

27 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Thanks :grin: En hoe neem je zo'n sneeuwballetje dan? Gewoon met de spuit of kun je het ook chinezen?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
tis een speedball.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
ArieKanariE zei:
het geeft een gigantische rush . eerst zit je te flashen van de coke en daarna van de bruin. Echt een prima combinatie en geheel veilig om te doen, dus ik zou het zeker een paar keer proberen als ik jou was wromtrax. Pas na de vijfde keer ga je echt merken dat het steeds beter werkt, naarmate je het vaker doet :sunglasses:

:wave:
Klik om te vergroten...
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#4
J0rrit zei:
tis een speedball.
Klik om te vergroten...
kan beide dacht ik. En snowball klinkt leuker :)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
toen ik snowbal zag, dacht ik aan iets heel anders :flushed:



Snowballen is een seksuele handeling waarbij de man ejaculeert in de mond van een vrouw, die het vervolgens overbrengt in de mond van een andere persoon, door die persoon te zoenen of tongzoenen. Deze andere persoon kan een derde zijn, in het geval van een trio, maar ook de partner welke heeft geëjaculeerd. Deze handeling komt regelmatig voor in pornofilms.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ellesdee zei:
toen ik snowbal zag, dacht ik aan iets heel anders :flushed:
Klik om te vergroten...

Ah bah! :openmouth:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
BlackRobBlunt zei:
Ellesdee zei:
toen ik snowbal zag, dacht ik aan iets heel anders :flushed:
Klik om te vergroten...

Ah bah! :openmouth:
Klik om te vergroten...
:grin:
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ok dus als iemand pep met ghb combineerd is dat in feite ook een snowball?
Wat zou leuk zijn te combineren met opium dan :mrgreen: :rolleyes:
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Thanx :grin:
En niet dat ik het wil doen ofzo maar wat is de dosering :openmouth:
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#10
meestal zie je dat als mensen cocaine chinezen, ze er een 'kleurtje' bij stoppen ... dat is een heel klein puntje heroine, waar je dan ook niets van merkt, maar wat het roken van je coke makkelijker maakt, omdat die druppel coke anders amper te zien is ...

verder zou het in mijn ogen nogal zonde zijn om je coke te chinezen, met of zonder bruin. Maar dat zal eerder komen omdat de base-duivel bij mij allang uit de pijp gezogen is, en dan kun je je eigenlijk amper nog voorstellen dat er mensen zijn die coke op een andere manier gebruiken :wink:

:wave:
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#11
als ik zou moeten kiezen tussen glaasje draaien of glaasje roken zou ik toch 4 the latter gaan eendje :wink: maar nee dank je :)

ik blow inmiddels alweer bijna elke dag en daar erger ik me al aan. laat staan dat ik me weer doelbewust in die mallemolen van wit en bruin laat slingeren :)

:wave:

als dosering kun je een tientje aanhouden, aangezien een bolletje meestal een tientje kost .... en met dat tientje zou je een eerste keer wel 2 of drie keer kunnen doen lijkt me :) das snel voorbij trouwens ... gewenning he ;p
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je aan de basepijp gaat denk ik dat het nauwlijks nog wat uitmaakt. Is wel eersteklas trip naar de goot! :tearsofjoy:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#13
Goede vraag dit keer, Wrath! Waar je het meest gevoelig voor bent, lijkt mij. Ik moest de keuze maken tussen veel geld in een korte tijd verbrassen of anders.. Gelukkig heb ik na een maand of drie er den brui aan gegeven. Ondanks dat het super-lekker is. 't Kost gewoon teveel voor een té korte kick, mijns inziens.

Je kan dan stellen dat Hero meer mijn ding was.

Groet,

Eend
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#14
bij mij was dat na een tijdje gebruiken ook ...

ik moest steeds bij mn eerste base van de dag mn maag leegkotsen en als ik na het basen geen heroine kon roken, was het basen eigenlijk enorm kut. Als ik dus maar 1 van de twee kon betalen, koos ik dus voor heroine ...
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het heet overigens een speedball, cocaine en heroine samen opgetrokken in de syringe die vervolgens in de ader wordt leegedrukt.

Ik heb me door meerdere gebruikers laten vertellen dat zij goede coke via de injectienaald helemaal het einde vinden. Cokeshots zijn spastisch lekker en uberzalig. 1 shot is te veel, en 40 zijn er te weinig.

Speedballen heb ik nooit uit eerste hand mogen horen, misschien is dat ook wel omdat diegene nog weinig te vertellen hebben. :P Het verslavingspotientieel lijkt mij ongekend.

Het lijkt me dat je met heroine gebruikers best een goed en eerlijk gesprek kunt voeren en hun gezeldschap is ongedwongen. Als er andere zooi bij komt kijken als benzo's, sigaretten, sterke drank, SRRI's of coke zijn het vaak van die baklappen.

Ik vraag me eigenlijk af of er veel heroine verslaafden zijn die niet roken, niet drinken, geen coke of slaapillen gebruiken. Op die manier is de sloophamer er eigenlijk niet.

Flinke dosis opium eens in de zoveel tijd en op bed liggen vind ik heerlijk met wat zachte muziek op. Leegte zonder opzet. Gewoon fysiek aanwezig zijn terwijl je stilstaat. Lekker starend met een lichaam dat een verwarmd knus kacheltje is.

Misschien ooit nog eens wat bruin scoren.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja, waarom geen Bruin scoren? Zo te horen zal jij niet zo snel een hekel aan jezelf krijgen. Sterker, het valt te verantwoorden?!

Dat Opiaten-dekentje is inderdaad lekker warm, alleen verslavend. Op den duur zal het verslavend blijken.

Zelf heb ik Bruin gerookt, geen sigaretten of andere tabak-soorten. Zo nu en dan wel een pilsje gedronken en dat was het wel. Oh ja, nog voor een korte periode de crack-pijp vastgehouden. Maar dat staat in geen vergelijking met de Bruin-verslaving. Dus maak je geen zorgen, zolang jij die middelen nog niet gebruikt, niet beïnvloedbaar bent :wink:

Ik ben het met je eens dat Bruin niet zozeer de sloper is. Dat zijn de andere middelen. Vroeger dacht ik dat je van Bruin totaal uitgemergeld en verwaarloosd raakt. Dat was inderdaad onwetendheid.

Gr.,

Eend
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bij wijze van zou ik de duivel kunnen zijn. De schaap in wolfskleren die in andermans aanwezigheid heroine geromantiseerd verenigd met z'n bloed. De bruin een knipoog geeft
waarbij ik vervolgens de 'zucht van niet meer hoeven' introduceer aan de ander. Alleen ben ik het dan die weet dat er een hypnose aan vastzit en daar vol bewust, nog geen gelaatstrek over prijs geeft.

Die creativiteit is er, m'n gezonde geest met geweten gelukkig ook. :wink:
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fijn en bedankt voor alle reacties heb er weer wat van opgestoken!
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lekker glaasje roken, Arie?
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ben best benieuwd :openmouth: maar tja ben bang voor verslaving. Is het eigenlijk meer of minder verslavend dan Hero puur?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."