#1
als ik zou moeten kiezen tussen glaasje draaien of glaasje roken zou ik toch 4 the latter gaan eendje
maar nee dank je
ik blow inmiddels alweer bijna elke dag en daar erger ik me al aan. laat staan dat ik me weer doelbewust in die mallemolen van wit en bruin laat slingeren![:)]()

als dosering kun je een tientje aanhouden, aangezien een bolletje meestal een tientje kost .... en met dat tientje zou je een eerste keer wel 2 of drie keer kunnen doen lijkt me
das snel voorbij trouwens ... gewenning he ;p
ik blow inmiddels alweer bijna elke dag en daar erger ik me al aan. laat staan dat ik me weer doelbewust in die mallemolen van wit en bruin laat slingeren

als dosering kun je een tientje aanhouden, aangezien een bolletje meestal een tientje kost .... en met dat tientje zou je een eerste keer wel 2 of drie keer kunnen doen lijkt me