Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKater mogelijk van Hero?

Kater mogelijk van Hero?

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb gisteravond H op na wat gedronken te hebben (7 bier) maar werd vanochtend wakker met een verschrikkelijke kater. Het lijkt me sterk dat het door de H komt, afkick krijg je pas na 2 weken gebruik dacht ik en niet 1 x al. Ik had ontzettende koppijn en misselijk en zweten, gewoon een kater zeg maar. Alleen dat heb ik normaal nooit van zo weinig alcohol. Kan iemand mij vertellen of H er iets mee te maken gehad kan hebben? Alleen reageren als je het me echt kan vertellen. thnx
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het kan te maken met de combinatie heroine / alcohol of je hebt troep gehad bij de heroine.
Hoe voelde je je op de heroine? Na 1x lijken ontwenningsverschijnselen me sterk, maar bij heroine zeg ik daar geen nee tegen (heb het nl wel eens vaker gehoord dat dat snel optreedt bij h)
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zo gaat iemand het me nog vertellen of hoe zit dat
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
sick_pervert zei:
Zo gaat iemand het me nog vertellen of hoe zit dat
Klik om te vergroten...

Als dit een vraag was, dus met een vraagteken erachter, zou ik dit geantwoord hebben:

Ja, het komt door de heroine. Want normaal heb je geen kater na zo weinig alcohol. Dan is er dus nog de optie dat er rotzooi door je heroine zat. Voor zover heroine zelf geen rotzooi is natuurlijk. Iedereen reageert er anders op.
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb dat spul 2 keer in mijn leven gehad, gewoon basen dan. Dronk geen alcohol en mijn reaktie de vlg. was, trillen, misselijk, slapjes, onzeker, echt iets om het nooit weer te nemen. Zal wel individueel wezen dan, ik voelde me echt zo'n Christiane F.... :kots:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zoals speeseend zegt: alcohol en heroïne versterken elkaar. Als je die combinatie niet gewoon bent dan kun je wel een kater krijgen volgens mij. Zelf heb ik er ook nooit last van omdat ik altijd alcohol dronk toen ik heroïne gebruikte. Kan zijn dat ik het wel gehad heb toen ik begon met heroïne maar dat weet ik niet meer. Is al veel te lang geleden. :wave:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#7
De twee middelen kunnen elkaar versterken. Alcohol droogt uit, Hero ook min of meer. Tenminste, ik kreeg altijd last van een onstilbare zucht naar koel drinkwater. Ik kan me zo voorstellen dat je te weinig water gedronken hebt.

Persoonlijk heb ik nooit last van een kater gehad, when High on Hero.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
een kater is vaak het gevolg van inderdaad uitdroging. Goed water drinken bij drugs is belangrijk, ook bij heroine / alcohol en zeker in die combi ja
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja ik heb het ook wel eens gehad, maar toen had ik een gram op een avond gerookt, misschien dat hoeveelheid er ook mee te maken heeft.
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
afkick kan al komen als je 4/5 dagen achter elkaar hebt gerook !!!
De hoofdpijn komt zoals speeseend als zei dacht ik"te weinig gedronken.

misselijkheid hoort bij gebruik van bruin( helemaal in begin , en zweten ook het verlaat je lichaam door te zweten.
echte afkick is het niet das wel wat erger, waar het is wel zo dat het komt omdat het je lichaam zo uitgaat.

kappen er mee zal ik zeggen! voor je er niet mee kan stoppen van die ene keer raak je onder de indruk hoe stoned en van de wereld je bent, dat wil je vaker en vaker en sluipt er zo in!!

tot je echt ziek wordt en het nodig hebt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."