#1
Hallo allemaal,
Ik zal even snel uitleggen hoe de situatie ligt en hoop echt dat er mensen met goede adviezen kunnen komen! B.v.d.
Ik ben sinds 3,5 jaar wonende/werkende in Frankrijk, erg leuke en leerzame tijd gehad, maar onderweg ook Heroine tegen gekomen. Ik heb gebruikt over een periode van ongeveer 1 jaar, wat begon als experimenteren eindigde vooral in een lichamelijke verslaving. Heb hulp gezocht bij een kliniek, en zit sinds augustus onder een subutex behandeling. Bevalt me erg goed, behalve een terugval die ik in Januari heb gehad.
Ik zit nu op 8mg subutex elke ochtend, dus is het een kwestie van afbouwen maar:
Ik moet zeer onverwachts terug naar Nederland, over 1 week!!
Mijn eerste idee was om meteen cold turkey van alles af te komen wanneer ik in NL ben, maar na mijn gesprek met mijn verslavingsarts heeft hij me het ten zeerste afgeraden.
Hij zegt dat het een te heftige ervaring wordt, waarbij de hulp van een arts/ toezicht toch wel beter is.
Is dit zo? En hoe gaat het in NL met behandelingen aangaande Subutex?
Wanneer ik in NL een arts ga zoeken heb ik het volgende probleem: hoe ben ik verzekerd??
Ik zit dus vol met vragen en hoop echt dat iemand mij kan helpen. Het liefst wil ik er echt vanaf en dus een week goed ziek zijn is niet erg, maar is dit mogelijk?
Dit is het wel even, ik wacht af op een behulpzame reactie.
Bij voorbaat dank, Cigogne.
Ik zal even snel uitleggen hoe de situatie ligt en hoop echt dat er mensen met goede adviezen kunnen komen! B.v.d.
Ik ben sinds 3,5 jaar wonende/werkende in Frankrijk, erg leuke en leerzame tijd gehad, maar onderweg ook Heroine tegen gekomen. Ik heb gebruikt over een periode van ongeveer 1 jaar, wat begon als experimenteren eindigde vooral in een lichamelijke verslaving. Heb hulp gezocht bij een kliniek, en zit sinds augustus onder een subutex behandeling. Bevalt me erg goed, behalve een terugval die ik in Januari heb gehad.
Ik zit nu op 8mg subutex elke ochtend, dus is het een kwestie van afbouwen maar:
Ik moet zeer onverwachts terug naar Nederland, over 1 week!!
Mijn eerste idee was om meteen cold turkey van alles af te komen wanneer ik in NL ben, maar na mijn gesprek met mijn verslavingsarts heeft hij me het ten zeerste afgeraden.
Hij zegt dat het een te heftige ervaring wordt, waarbij de hulp van een arts/ toezicht toch wel beter is.
Is dit zo? En hoe gaat het in NL met behandelingen aangaande Subutex?
Wanneer ik in NL een arts ga zoeken heb ik het volgende probleem: hoe ben ik verzekerd??
Ik zit dus vol met vragen en hoop echt dat iemand mij kan helpen. Het liefst wil ik er echt vanaf en dus een week goed ziek zijn is niet erg, maar is dit mogelijk?
Dit is het wel even, ik wacht af op een behulpzame reactie.
Bij voorbaat dank, Cigogne.

( haar beste keus uit mijn leven