#1
Fiado is wat achterblijft in het pijpje na het basen. Kan je eruit krabben en daar voel je dan nog iets van.
Yoro zei:Wat ik wel altijd deed, net als ra, is het pijpje naderhand leegschrapen.
Daar kon je dan altijd nog een goeie base van nemen.

Yoro zei:Wel knap dat je dat soort dingen toch op die manier nog gescheiden hebt kunnen houden, en toch je verantwoordelijkheden als moeder niet als een baksteen hebt laten vallen.
Zoals de kinderen niet alleen thuis laten, dat zijn net die dingen die de gebruikers die ik kende zonder te blikken of blozen dus wél doen. Alles moest wijken voor de dope, zelfs hun eigen kinderen. gebruiken waar de kinderen op zitten te kijken, mee in de auto naar de dealer stik van de kaart achter het stuur met kind ernaast. you name it. ik heb het velen zien doen of er van gehoord dat ze het deden.
Dus die dingen gescheiden houden is helamaal niet zo vanzelfsprekend wanneer je in die staat verkeerd. Feit dat jij het toch gedaan hebt is voor mij wel teken van karakter.
Moederinstinct en verantwoordelijkheidsgevoel heeft bij jou overwonnen![]()

Motorhead zei:Goedendag dan
laatst zijn we aan een wietje gekomen, dat zo goed is dat niet normaal kan zijn.
we hebben 1 joint gerookt met z'n 4en en we waren gewoon uren erg van de kaart. verschrikkelijk warm van binnen en verdoofd van top tot teen. volgende dagen zere buik.
nu is mijn vraag komt het vaak voor dat ze heroïne door de wiet doen om het aantrekkelijker te maken?
is het roken van heroïne in een jointje een relatieve manier van gebruik?
![]()
Angramar Temenos zei:Kan je bruin eigenlijk wel in een joint roken, verbrandt het dan niet? Ik dacht dat heroine net als DMT verdampt moet worden i.p.v verbrandt (vandaar dat het wordt ge-chineest i.p.v gebased dacht ik).


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."