Ja. En glas en zand en haarspray en coke... Sterk verhaal dus (:
#2
yep, naar mijn mening ook enkel een fabeltje hoor.
Uiteraard kun je zelf altijd wel wat bruin bij je jointje draaien.
Maar wied die al vermengd zou zijn met bruin...nee.
Ik heb al heel wat coffeeshops van dichtbij gezien, en ook heel wat spul bij ze aangeleverd.
Nog nooit heb ik ze daar over gehoord of gezien.
Conclusie, ja er wordt wel eens gesmokkeld om het gewicht meer te doen lijken, maar dit gebeurd zelden bij de wied die we in onze coffeeshops kopen.
áls dit gebeurd is dit bij weed die opgekocht word voor bijv transport naar het buitenland.
Maar heroine bij de wied? nee echt niet. Tenzij je het er zelf bij kiept natuurlijk...
#3
Naar mijn weten is heroine ook redelijk duur, dus ik kan me slecht voorstellen dat het lucratief zou zijn.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.