Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet met Heroine?

Wiet met Heroine?

22 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja. En glas en zand en haarspray en coke... Sterk verhaal dus (:
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#2
yep, naar mijn mening ook enkel een fabeltje hoor.

Uiteraard kun je zelf altijd wel wat bruin bij je jointje draaien.
Maar wied die al vermengd zou zijn met bruin...nee.
Ik heb al heel wat coffeeshops van dichtbij gezien, en ook heel wat spul bij ze aangeleverd.
Nog nooit heb ik ze daar over gehoord of gezien.

Enige wat ikzelf gezien heb is 7-up.
Wanneer de partij wied éénmalig nat verkocht wordt aan een opkoper, (dus voordat deze netjes geknipt en gedroogd is) word er nogal eens gesmokkeld om het gewicht wat op te krikken, en zo dus ook je winst. Dit word dus niet gedaan door vaste leveranciers van de coffeeshops, want dan vallen ze al snel door de mand.
Wat ik gezien heb is dat er dmv 7-up een paar ons gewonnen wordt op een oogst van kilo's.
Dan heb ik het dus over natte kilo's. In mijn tijd stond de prijs voor een natte kilo
op €700,- Stel het is nat 25 kilo. dan krijg je daar dus €17500,- voor.
Als je daar een paar ons tot een kilo op smokkeld hebben we het dus over een paar honderd euro. Staat natuurlijk niet in verhouding tot het totaalbedrag.
De meesten leveren dan ook voor die paar honderd euro veel liever kwaliteit.
Op die manier kunnen ze een volgende oogst weer zonder problemen aanbieden.

Conclusie, ja er wordt wel eens gesmokkeld om het gewicht meer te doen lijken, maar dit gebeurd zelden bij de wied die we in onze coffeeshops kopen.
áls dit gebeurd is dit bij weed die opgekocht word voor bijv transport naar het buitenland.

Maar heroine bij de wied? nee echt niet. Tenzij je het er zelf bij kiept natuurlijk...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Naar mijn weten is heroine ook redelijk duur, dus ik kan me slecht voorstellen dat het lucratief zou zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."