#1
ik lust wel een slokje op zn tijd
maar wat dat betreft heeft verslavingsangst me wel in de macht. elke zoveel tijd zorg ik dat ik een tijd niet drink rook of blow en geen twee dagen achter elkaar. gewoon omdat ik nog donders goed weet wat er gebeurde met heroine gebruik. had ik niet aan de heroine gegaan had ik nu verslaafd geweest aan alcohol en wiet, dat is iets dat ik zeker weet
het enige dat nu zorgt dat ik me niet weer 'overindulge' in allerhande middelen is het besef dat het al een paar keer fout is gegaan en dat elke keer uiteindelijk toch begon met blowen en of alcohol ... later dan xtc of soms ghb .. dan snuiven ... dan basen .. en dan begint de slow suïcide weer ...
een leven zonder kicks werkt niet hier.. de kunst voor mij bleek kicks te vinden die niet of minder schadelijk waren .. elke dag blowen en of drinken is teveel kick gebleken in het verre verleden, dat leidde al drie keer tot heroïne uiteindelijk, dus de enige regel die ik aan hou is ... als ik het gister deed, doe ik het vandaag niet en eens per half jaar minimaal een maand niet... en daar hou ik me aan. Kost moeite soms .. ga ik maar zitten navelstaren aka mediteren
met een beetje oefening en moeite kun je zo je eigen achtbaan maken n je geest hoor ![:)]()
wat zie jij eigenlijk als spirituele verdieping fuller? Jij zegt dat je jaren hebt stilgestaan. Ik denk dat juist het tegendeel waar is ... spiritueel gezien ben je onwijs gegroeid juist, nu moet het besef ervan gaan inzinken in degene die je bent ( of wil zijn
) besef komt na de groei en pas daarna kun je beiden integreren .. daarna komen de vruchtjes die je dan evt mag plukken
Een mens dat iets weet, beseft zich vaak geen donder fuller ... eigenlijk weten ze dus geen drol want ze doen niets met wat ze weten .. yeah yeah drugs are bad boeie ... .. jij was net zo ...
heel wat mensen hier hebben maandenlang gedacht van fullertje fullertje, je wil het zo in de hand houden, maar zie je je eigen excuusjes niet. zie je niet dat er steeds meer bijkomt, aan smoesjes en aan dope .. en tuurlijk zag je dat zelf wel .. je bent niet gek .. je wist wel wat slecht was, maar het besef ervan was er amper, daardoor was je 'spiritueel' gezien in feite nog steeds onwetend.
JE wist, maar handelde er niet naar ... de enige echte wijsheid is toegepaste kennis, pas je kennis niet toe, weet je uiteindelijk nog steeds niets
en wat dat betreft zijn er hier heel veel mensen die alles weten en toch nog steeds nix weten
Nu pas is het besef van wat je wel en niet wil zo diep ingezonken dat je er nu wel toe bereid bent om ervoor te werken. Om niet maar gelijk toe te geven aan alles dat makkelijk is, alleen maar omdat het zo makkelijk is ... je hebt in die jaren 'stilstand' honderuit geleerd over wat je niet bent, niet wilt zijn ... uiteindelijk heb je dus ook heel wat geleerd over wat je wel wil zijn
nu alleen nog weten voort te borduren en te zorgen dat je de dingen waarvan je weet dat je ze absoluut niet wil, zo gaat bekijken dat je daardoor een stuk beter weet wat je wel wilt.
in het begin is het kut .. been there ( al is het achteraf eigenlijk niet eens zo kut, ik kan helemaal dubbelliggen om mn eigen idioterie inmiddels, had ik al die ellende niet meegemaakt, had ik nu niet geweten hoe het moest en had ik die fouten alsnog gemaakt, op nog latere leeftijd en dus met nog meer schade ... )
In mijn ogen is de basis van elk spiritueel gedachtengoed, leven in het nu ... boeien wat er gisteren gebeurd is, boeien wat je denkt dat er morgen gaat gebeuren .... nu ben ik doe ik wat ik nu doe
je verleden kunnen zien als les, waar je uiteindelijk wat aan had in tegenstelling tot straf voor de fouten die je maakt kan dat nu vaak een stuk aangenamer maken
Kanarietjes houden altijd wel van spirituele zweefteverij

het enige dat nu zorgt dat ik me niet weer 'overindulge' in allerhande middelen is het besef dat het al een paar keer fout is gegaan en dat elke keer uiteindelijk toch begon met blowen en of alcohol ... later dan xtc of soms ghb .. dan snuiven ... dan basen .. en dan begint de slow suïcide weer ...
een leven zonder kicks werkt niet hier.. de kunst voor mij bleek kicks te vinden die niet of minder schadelijk waren .. elke dag blowen en of drinken is teveel kick gebleken in het verre verleden, dat leidde al drie keer tot heroïne uiteindelijk, dus de enige regel die ik aan hou is ... als ik het gister deed, doe ik het vandaag niet en eens per half jaar minimaal een maand niet... en daar hou ik me aan. Kost moeite soms .. ga ik maar zitten navelstaren aka mediteren
wat zie jij eigenlijk als spirituele verdieping fuller? Jij zegt dat je jaren hebt stilgestaan. Ik denk dat juist het tegendeel waar is ... spiritueel gezien ben je onwijs gegroeid juist, nu moet het besef ervan gaan inzinken in degene die je bent ( of wil zijn
Een mens dat iets weet, beseft zich vaak geen donder fuller ... eigenlijk weten ze dus geen drol want ze doen niets met wat ze weten .. yeah yeah drugs are bad boeie ... .. jij was net zo ...
heel wat mensen hier hebben maandenlang gedacht van fullertje fullertje, je wil het zo in de hand houden, maar zie je je eigen excuusjes niet. zie je niet dat er steeds meer bijkomt, aan smoesjes en aan dope .. en tuurlijk zag je dat zelf wel .. je bent niet gek .. je wist wel wat slecht was, maar het besef ervan was er amper, daardoor was je 'spiritueel' gezien in feite nog steeds onwetend.
JE wist, maar handelde er niet naar ... de enige echte wijsheid is toegepaste kennis, pas je kennis niet toe, weet je uiteindelijk nog steeds niets
Nu pas is het besef van wat je wel en niet wil zo diep ingezonken dat je er nu wel toe bereid bent om ervoor te werken. Om niet maar gelijk toe te geven aan alles dat makkelijk is, alleen maar omdat het zo makkelijk is ... je hebt in die jaren 'stilstand' honderuit geleerd over wat je niet bent, niet wilt zijn ... uiteindelijk heb je dus ook heel wat geleerd over wat je wel wil zijn
in het begin is het kut .. been there ( al is het achteraf eigenlijk niet eens zo kut, ik kan helemaal dubbelliggen om mn eigen idioterie inmiddels, had ik al die ellende niet meegemaakt, had ik nu niet geweten hoe het moest en had ik die fouten alsnog gemaakt, op nog latere leeftijd en dus met nog meer schade ... )
In mijn ogen is de basis van elk spiritueel gedachtengoed, leven in het nu ... boeien wat er gisteren gebeurd is, boeien wat je denkt dat er morgen gaat gebeuren .... nu ben ik doe ik wat ik nu doe
Kanarietjes houden altijd wel van spirituele zweefteverij

)
