Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgelukkig?

gelukkig?

43 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#1
Paddo100 zei:
...het zijn ook altijd de simpele zielen en kansarme mensen die er aan beginnen. Hun kwaliteit van het leven voordat ze begonnen was ook niet hoog en ze voelen zich beroerd en zijn opzoek naar iets wat hun een goed gevoel geeft. Ze geven zich te makkelijk over en hebben schijt aan hun leven want het was toch al niks waard...

Normale, succesvolle mensen kunne het imo gewoon een keertje doen om te proberen want ze hebben toch genoeg afleiding om eraf te blijven.

zo denk ik er over :openmouth:
Klik om te vergroten...

Nice! Je beschikt over ongeëvenaarde zelfkennis.
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#2
normaal en succesvol?wat versta jij daaronder?iemand die 80 uur in de week werkt of een vet salaris heeft?iemand die een vette bonus krijgt ieder jaar omdat het weer meer winst heeft gemaakt?
en simpele zielen heb je juist veel onder "normale''mensen.huisje,boompje,beestje.
ieder mens heeft een pad te gaan en voor de een is dat succes en voor de ander een gevecht.
het is een leerproces om te groeien en inzicht te krijgen die je door ervaringen opdoet.
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Je moet er zowiezo nooit aan beginnen en het zijn ook altijd de simpele zielen en kansarme mensen die er aan beginnen. Hun kwaliteit van het leven voordat ze begonnen was ook niet hoog en ze voelen zich beroerd en zijn opzoek naar iets wat hun een goed gevoel geeft. Ze geven zich te makkelijk over en hebben schijt aan hun leven want het was toch al niks waard...
Klik om te vergroten...

G*dsamme, wat een vooroordelen zeg!

Simpele zielen en kansarme mensen? Kwaliteit van leven niet hoog? Wat ben jij kortzichtig (lees: dom), zeg!

Jij hebt het over een bepaalde groep verslaafden; maar je vergeet de "verborgen verslaafden".

Erg kort door de bocht (lees wederom: dom) om die dan maar gelijk de hele groep over 1 kam te scheren...
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#4
speeseend zei:
Paddo100 zei:
...het zijn ook altijd de simpele zielen en kansarme mensen die er aan beginnen. Hun kwaliteit van het leven voordat ze begonnen was ook niet hoog en ze voelen zich beroerd en zijn opzoek naar iets wat hun een goed gevoel geeft. Ze geven zich te makkelijk over en hebben schijt aan hun leven want het was toch al niks waard...

Normale, succesvolle mensen kunne het imo gewoon een keertje doen om te proberen want ze hebben toch genoeg afleiding om eraf te blijven.

zo denk ik er over :openmouth:
Klik om te vergroten...

Nice! Je beschikt over ongeëvenaarde zelfkennis.
Klik om te vergroten...

:grin: :grin: :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."