#1
Paddo100 zei:...het zijn ook altijd de simpele zielen en kansarme mensen die er aan beginnen. Hun kwaliteit van het leven voordat ze begonnen was ook niet hoog en ze voelen zich beroerd en zijn opzoek naar iets wat hun een goed gevoel geeft. Ze geven zich te makkelijk over en hebben schijt aan hun leven want het was toch al niks waard...
Normale, succesvolle mensen kunne het imo gewoon een keertje doen om te proberen want ze hebben toch genoeg afleiding om eraf te blijven.
zo denk ik er over![]()
Nice! Je beschikt over ongeëvenaarde zelfkennis.