#1
Elke verslaafde die de weg van het afkicken bewandeld zal een vorm van depressie ervaren, lijkt mij. Daarom raadt ik iedereen therapie aan. 'Praten kan geen kwaad', zeg ik maar!
na, is het me een paar maanden geleleden toch gebeurd een terugval....van 3 maanden, en dan ook een ECHTE TERUGVAL, in het gebruik van wit bruin meet en dat in grote hoeveelheden
.speeseend zei:Elke verslaafde die de weg van het afkicken bewandeld zal een vorm van depressie ervaren, lijkt mij. Daarom raadt ik iedereen therapie aan. 'Praten kan geen kwaad', zeg ik maar!
labradoor zei:als ik afkick van meet dan voel ik alles zo heftig.ik voel bv de stofmijten in mijn bed lopen.
ik ben overgevoelig voor alles.hebben jullie dat ook?
(op 1 trekje na Ninanina zei:Maar dat kan ook net heel leuk zijn!!![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."