Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsprikkie ?

prikkie ?

45 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
s
splifftailLid
01-01-2024, 00:00
#1
Moest eerst erg lachen en dacht "t wordt steeds beter", maar indien deze posts serieus zijn dan lijkt e.e.a. toch aardig uit de hand te lopen...Hoog tijd te stoppen met vliegen, Vogel! tijd om met beide benen op de grond te komen, of in jouw termen: te "aarden"....succes!
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#2
''This is control-tower to Bird...This is control-tower to Bird, do you reach me...over!''

''Als u zo doorgaat, Bird, zal u ter aarde storten!''

''Here Bird, control-tower: xjiwdiw cneijcie cijeif aaaarrrrrghhhh..''
s
splifftailLid
01-01-2024, 00:00
#3
ZOu bij dat half jaar niet trippen nog 40 jaar optellen...Zo te lezen ben je zwaar de weg kwijt.....En als je nu echt een shamaan bent dan weet je dat de geest sterker is dan t lichaam. Koud kunstje voor je dan toch om jezelf te ontgiften? effe vliegen en klaar. enneh, stop blaming someone else! The higher you fly, the deeper the fall....going down going down, over and out!
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#4
de geest verjongt zich voortdurend terwijl het lichaam ouder en zwakker word..,.
ook als sjamaan is de veroudering niet te stoppen,,na mijn dood vlieg ik vooratijd als een vogel,,

ikke de weg kwijt,,ik ben gewoon spiritueel en vergiftigd.,
ja hoor,, ik ben mager ziek en misselijk door die giftroep,,,
de psychische effecten zijn lichte bijwerkingen vergeleken met die slopende werking op mijn lijf door die kwik en fluor,,
toen me lijf verzwakte,, werd me geest sterker,, dat is nou die spirituele lijdensweg (initiatieziekte)

zo zoek je goed,, research chemicals
viewtopic.php?f=37&t=18265

LSD en Autisme
viewtopic.php?f=5&t=13857
op pagina 3 of 4 ofzo zie je een link naar ander topic over de initiatieziekte
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Misschien heb je ADHD.

Huisarts.
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#6
jaja zei:
Misschien heb je ADHD.

Huisarts.
Klik om te vergroten...

jaja ,,ADHD,, ?
ik ben Verkwikt en Gefluorideerd,,
daardoor in de Westerse Samenleving(babylon) erg Gedesillusioneerd,;
Met als gevolg dat ik als Hippie ben Geradicaliseerd
The day where the world will be destroyed by himself the humans is near
then that will rescue from the destoy will return in the nature will became
RASTAFARI
http://www.youtube.com/watch?v=SrdZBw_iCI4

Misschien heb ik MS in me Hoofd,; en is me buik gefluorideerd,,, door die vuile domme huisarts met ze fluortabletjes en ze prikkies,;, me brein is uitgehongerd;;; ik ben lethargisch vermagerd en chronisch vermoeid door die rotzooi van de tandarts en de huisarts, ik kots over ze heen :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
fok joe jaja met je huisarts;, je weet erniks vanaf jaja
alleen vergiftigde Mensen weten wat ik heb en hoe ik daarvan af kom
en ik kots dankzij ]AYAhusca al die giftroep eruit :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."