de geest verjongt zich voortdurend terwijl het lichaam ouder en zwakker word..,.
ook als sjamaan is de veroudering niet te stoppen,,na mijn dood vlieg ik vooratijd als een vogel,,
ikke de weg kwijt,,ik ben gewoon spiritueel en vergiftigd.,
ja hoor,, ik ben mager ziek en misselijk door die giftroep,,,
de psychische effecten zijn lichte bijwerkingen vergeleken met die slopende werking op mijn lijf door die kwik en fluor,,
toen me lijf verzwakte,, werd me geest sterker,, dat is nou die spirituele lijdensweg (initiatieziekte)
zo zoek je goed,, research chemicals
viewtopic.php?f=37&t=18265
LSD en Autisme
viewtopic.php?f=5&t=13857
op pagina 3 of 4 ofzo zie je een link naar ander topic over de initiatieziekte