Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsprikkie ?

prikkie ?

45 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Toch jammer dat ik DF een jaar lang niet heb gevolgd, toen Vogel dus het meest actief was...

Of wacht eens?!

:grin: :beer:
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vraag me toch altijd af wat er precies met vogel aan de hand is? Zou hij nou psychotisch zijn door zijn drugsgebruik? Of schitzofreen? Autistisch zoals hij zelf doet vermoeden? En hoe komt hij toch altijd aan die theorien, die in het algemeen dan wel wetenschappelijk fout danwel onaannemelijk dan we niet te bewijzen zijn, maar toch altijd wel tonen dat hij de princiepes er achter wel vaag ergens kent..

Vreemde vogel die vogel.
k
k.evinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Diep triest
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#4
OH LIEVE MENSEN IK BEN EEN VERGIFTIGD HIPPIEKIND EN OOK HELDERVOELEND,KON IK NOOIT MEE OMGAAN,DUS AL 20 JAAR AAN DE DOPE....MAAR NU WIL HET LOT,MIJN ZOONTJE HEEFT DOWN,IS VERDER HELEMAAL GEZOND(HARTJE ETC ALLES GOED)WIJ HEBBEN ONS HEERLIJKE SLIMME EN OOK KNAPPE MANNETJE NIET INGEENT, EN DAT DOET HEM ZO GOED,HIJ IS 18 MND,EN NOG GEEN DAG ZIEK GEWEEST...LANG LEVE ZELF NADENKEN...GROET DE REIZIGER
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#5
De vogel heeft wel gelijk,alleen zal het niets toevoegen,men dient positief te zijn,doch ALTIJD ZELF NADENKEN,EN NIET KLAKKELOOS ALLE GOEDBEDOELDE RAAD OPVOLGEN.Over inenten geef ik geen advies moet je zelf maar goed over nadenken....wij doen het niet,maar ieder is vrij,en ik wil geen gedoe met verantwoording voor anderen waar het onverhoopt wel mis zou gaan...ZELF GOED OVERWEGEN ENZ..GROET DE REIZIGER :wave:
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ENNE VOGELTJE TWIET TWIET,ALS JE NOG RONDVLIEGT,EN TOEVALLIG EENS LANGS DF KOMT LAAT EENS WAT VAN JE HOREN DAN...IK HOOP DAT JE NIET VLEUGELLAM IN EEN OF ANDER GESTICHT BENT GE(BE)LAND.. :confused: iK WIL WEL EENS MET JE OVER GEVOELIGE SNAREN PINGELEN..
NOU GOETJES EN IEDEREEN VLIEG NIET TE VER WEG.....GROET DE REIZIGER :wave:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kijk, daar gaan ik al. Me hele bek vol met amalgaam® En waarvoor? Uiteindelijk rotten alle tanden en kiezen er alsnog uit, met zeer veel pijn.

Je maakt me niet vrolijker, Vogelman. Gisteren met dat leuke linkje van Radar, zit ik eindelijk op de ADH betreffende de vis, blijkt dat ik mezelf ook hiermee vergiftig.

Bedankt Vogel, mijn ogen zijn geopend,

Eend
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#8
vooral als je nog heel klein ben ,(embryo), kunnen die gifstoffen je rake klappen geven,,
kinderen kunnen genezen van autisme en ADHD enzo,, als ze op tijd worden geholpen,,
en je helpt ze niet met antipsychotica enzo,, wel met vitamine B12 therapie, zulke dingen enzo
vitamine b12 word gebruikt in het lichaam voor de opbouw van myeline
die kinderen met autisme enzo hebben uitgehongerde hersenen,,
help je ze niet op tijd ,, dan kan zelfs hun lichaam uithongeren,,
waardoor je dan eerst de buik beter moet maken,,, en dan pas de hersenen kan voeden

af en toe ff detoxen met een AYAhusca-ritueel
lekker al die giftroep er uit kotsen, :kots: , LSD en PAddo,s doen me ook kotsen,, maar zijn minder reiningend voor het lichaam als AYAhuasca heb ik me laten vertellen

positiev denken, liefde denken,, hado-effect van dokter hado,, zo kan je vies water reiningen met je gedachtes

je moet haast wel gek zijn ,als je denkt dat mensen vanzelf gek en ziek worden,
anti-aanbak-laag-pannen
tandpasta, met fluoride en aluminiumbende
straling-zendmasten, mobiel
corus gaat pallets verbranden, met kwik, cadmium ,arseen, lood, etc erin
sommige mensen worden helemaal complotpara door die vliegtuigstrepen,

Ik heb - weet ik achteraf - dus gewerkt met radioactieve stofwolken (fall-out), oncogene, kankerverwekkende, narcotiserende, endocrien verstorende, ontregelende chemicaliën. Met waste stoffen, zware metalen, giftige en toxische, uitlogende stoffen, slibslurries, sludges, vliegassen, residuen, emulsies, rest- en afvalstoffen vol DDT, arsenicum, cyanaten. Ook met bestrijdingsmiddelen als herbiciden en insecticiden, etc. Ik heb dat allemaal moeten verwerken om er korreltjes van te maken voor de verwerking en het produceren tot nepkiezelstenen met de fake vervangfunctie van grind voor de betonindustrie. En zo haalde men dus de natuurlijke grondstoffen (zand, grind, kalk, kiezel) eruit !! N.b, zo gingen de door mij gemaakte korrels vol toxic waste en poison-bende er in.

Nou woont u nog lekker?? S.v.p., maak en boor alsjeblieft geen gaten in je plafonds, muren, wanden, vloeren, want je weet niet wat er met je gezondheid gebeurt. En wat er in de rondte vliegt door de stofwolken van het boren die dan vrijkomen, je snuift en inhaleert de meest giftige bende in je longen, neus, mond, lippen, huid, oren, waardoor allergiereacties ontstaan. Je vergiftigt jezelf ter plekke, je gezin en je vrouw en kinderen, de huisdieren en het eten en drinken!!
Klik om te vergroten...

http://www.sdnl.nl/corus.htm

De hoogovens van Corus zijn de grootste bron van dioxines, cadmium, lood en kwik
http://www.snm.nl/page.php?pageID=88&it ... &themaID=5
hierzo beloven ze schonere lucht, of is het een zoethoudertje>? bedoelen ze gewoon minder vervuilde lucht

Dr. Williamson en zijn collega Jordan Davis. MD zeggen dat vergiftiging door kwik uit amalgaam pandemisch is in onze samenleving. Tegenwoordig begrijpt of onderschrijft bijna niemand dit probleem. Toch kan kwikvergiftiging een zeer plausibele verklaring zijn voor de explosie van leer- en gedragsproblemen, autisme plus nog zeer veel andere problemen sinds de 2e wereldoorlog. Deze 55 jarige periode correspondeert precies met de grootscheepse invoering en het wereldwijd toepassen van kwikamalgaam.
http://www.lef.org/magazine/mag2001/may ... ury_1.html

http://www.nvkp.nl/fileadmin/nvkp/pdf/A ... 8okt08.pdf
nedelandse vereniging kritisch prikken

Mijn opa was een grote sterke beer,,,hij heb nooit geen prikkies gehad als kind zijnde
wanneer zijn ze daarmee begonnen met die prikkies,, na de tweedewereldoorlog ?
Me vader was een stuk smaller als me opa,
en ik ben duidelijk gemuteerd
maar als je me ziet,, dan zie je gewoon een frisse,nuchtere,drugsloze,junkie
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#9
vogel zegt:
maar als je me ziet,, dan zie je gewoon een frisse,nuchtere,drugsloze,junkie
Klik om te vergroten...

Contradictio in terminis

Oh en eend: :grin::grin::grin::grin::grin:::grin::grin::grin:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ben gewoon junkloos, met een drugsmentaliteit (anders zat ik hier niet), en verkwikt en gefluorideerd gedrag,, met MS in me hoofd,,ik ben spiritueel blijven hangen,,me fontanel is uitgeragd door de kwik en fluor,,me biologische klok naar de maan,, zonder wiet duurt het minimaal 2 uur vooradtik in slaap val,,,
MS patienten blowen toch ook veel ?
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#11
vogel zei:
ik ben gewoon junkloos, met een drugsmentaliteit (anders zat ik hier niet) en verkwikt en gefluorideerd gedrag. Met MS in me hoofd.
Ik ben spiritueel blijven hangen, me fontanel is uitgeragd door de kwik en fluor, me biologische klok naar de maan. Zonder wiet duurt het minimaal 2 uur vooradtik in slaap val.
MS patienten blowen toch ook veel ?
Klik om te vergroten...
Ms Patienten blowen veel omdat het hun leed mindert.
Klopt in jouw geval ook in bepaalde mate, omdat je niet zonder in slaap kunt vallen en (bepaalde, die die ik in video's gezien heb) ms patiënten niet zonder wiet kunnen praten, rustig zitten of denken. Het niet kunnen slapen zonder wiet kan ook met een blow-verslaving te maken hebben, hoeft niet, kan wel.

Ik begrijp dat je moeder allerlei shit naar binnen heeft gekregen (tandpasta met kwik ?!) toen ze met je zwanger was en jij daar nu de gevolgen van draagt?
Je noemt jezelf een sjamaan, maar neemt (op ayahuasca na?) geen drugs meer?

De medische opleiding, daar moet je wel met . en één , schrijven he :wink:.

Ik probeer het allemaal een beetje te begrijpen..

Mvg,
Kigh.
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kigh zei:
vogel zei:
ik ben gewoon junkloos, met een drugsmentaliteit (anders zat ik hier niet) en verkwikt en gefluorideerd gedrag. Met MS in me hoofd.
Ik ben spiritueel blijven hangen, me fontanel is uitgeragd door de kwik en fluor, me biologische klok naar de maan. Zonder wiet duurt het minimaal 2 uur vooradtik in slaap val.
MS patienten blowen toch ook veel ?
Klik om te vergroten...
Ms Patienten blowen veel omdat het hun leed mindert.
Klopt in jouw geval ook in bepaalde mate, omdat je niet zonder in slaap kunt vallen en (bepaalde, die die ik in video's gezien heb) ms patiënten niet zonder wiet kunnen praten, rustig zitten of denken. Het niet kunnen slapen zonder wiet kan ook met een blow-verslaving te maken hebben, hoeft niet, kan wel.

Ik begrijp dat je moeder allerlei shit naar binnen heeft gekregen (tandpasta met kwik ?!) toen ze met je zwanger was en jij daar nu de gevolgen van draagt?
Je noemt jezelf een sjamaan, maar neemt (op ayahuasca na?) geen drugs meer?

De medische opleiding, daar moet je wel met . en één , schrijven he :wink:.

Ik probeer het allemaal een beetje te begrijpen..

Mvg,
Kigh.
Klik om te vergroten...

te begrijpen,, je zoekt het maar zelf uit,,, ik ga me uitgehongerde brein voeden,,
amalgaamvullingen in me moederskiezen, toen ik embryo was,,, toen later fluortabletjes voor me melktandjes,, melktandjes heb ik niet meer,, wel een vergiftigd lijf,,,
BMR bofmazelenrodehond vaccinatie erbij,,,,ik lijk veel op een gekke goudzoeker,
of een gekke hoedemaker, (mad hatter),,,,,
ik heb geen zin meer in df,, zoek het zelf uit,,please,,
hier heb je dat topic waar ik me zo voor schaam omdat ik zo gek klink als een deur,,
zoek het zelf maar;; ''''''''''''LSD en autisme''''''''''''''''
eigenlijk zou het beter'''kwik plus fluor is sjamanisme'' moeten heten ,, maarja,,
mensen met down syndroom hebben geen MS in hun hoofd,,, Mensen met autisme hebben wel vaak MS in hun hoofd,, dat is geen geintje,, wel een geintje was van de fontanel...
ik gebruik geen drugs meer nee,,
dit gebruik ik allemaal>>> http://www.pfaf.org/index.php

hierzo,, kan je zonnebloem in je hoofd leren,, goed concentreren, op de spirograaf,,
http://botanical.com/spirograph.html
je kan zelf ook tekenen,, die hokjes in kleuren,, zo kan je jodenster maken,,,
dat deden ze dus 2000 jaar geleden denk ook al,, maar dan van een zonnebloem,,
en toen hebben ze jezus bedacht,,, bestaat ie nou ofniet,, en waar komt die kerstman nou vandaan,,?OMG OMG OMG waar gaat dit nou over,,
ik ben drugsforum verslaafd,, df is de enige plek lijkt wel waar ik al die gifshit kan uitkotsen,,
als ze dat nou in het gekkehuis zeiden van die gifshit,, had ik daar kunnen kotsen,,,,
maar me lichaam was toen nog niet afgetakeld door die gif,,, dus ik had niks door,,,
en die linkmiegels hadden niks gezegd over het gif ,, en ze hadden me een stoornis aangepraat,,
OMG OMG OMG een stoornis,,,, ik dacht shit,, dus ik ben gestoord,,,,dus ik raakte helemaal in de war daardoor,,,ik ben gewoon vergiftigd,, vergiftigd ,, mag ik dan nog heel ff kotsen op df,,
laatste keertje please;;; :P dan hoop ik daarna kwik&fluorvrij door het leven te gaan,,,
en voortaan kwik en fluorloze berichten posten(of in iedergeval kotsvrije)
:kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
DOEi :wave: Doei :wave: doei
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#13
vogel zei:
ik ben zoeen nieuwetijdsmutantjoch, :)
Klik om te vergroten...



Je geeft iig wel erg vaak en veel over.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#14
amalgaamvullingen in me moederskiezen, toen ik embryo was,,, toen later fluortabletjes voor me melktandjes,, melktandjes heb ik niet meer...
Klik om te vergroten...

Wel potverdrie, daar gaan ik weer! Hier, betreffende het quote-je, idem dito.

Dan kan ik nu tenminste tegen iedereen, die het horen wil, dit als excuus aandragen. Lekker makkelijk, maar eerlijk? Dat weet ik nog niet.

Maarre Vogel, waarom opstappen? Omdat je topic niet op de juiste plek staat? Van mij mag je me best proberen te informeren. Als het mogelijk is in iets duidelijker taalgebruik. Zo niet, daarvoor alle begrip van mijn kant.

Groeten,

Eendje
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ga morgen inentingen halen voor Gele koorts, DTP en Hepatitus A+B.
Is dat wel veilig ?
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#16
speeseend zei:
nou zoeken jullie het zelf maar uit,,, :wave:
Klik om te vergroten...

-proest-
Klik om te vergroten...

ja Zoek het Zelf uit Please ,,ik heb Geen Tijd Meer voor jullie
Want ik ben Vergiftigd ,, en nou moet ik ~`\\_~ZElf uit zoeken ~\\_
hoe ik meZelf GA ONtgiftigen,,,, ja dus zoek het zelf uit svp..want ik ben al vergiftigd,, en ik zoek naar een OoPpLlosSiiNnGg om die giftroep kWijTterAken,,,

http://nl.youtube.com/user/OliviaHadassah

http://nl.youtube.com/watch?v=E5Fdgj-Sisg
http://healingourchildren.com/pages/1/index.htm

Amerika De USA,, doen meer fluor in het water,,, doen Thimoresal in vaccins,,
weet ik veel wat ze daar nog meer doen,,Fok the USA,, the USA is crazy
De USA is het meest zieke volk ter wereld (toch?) tenminste van de westerse moderne wereld

door splifftail op 14 dec 2008 13:43
Moest eerst erg lachen en dacht "t wordt steeds beter", maar indien deze posts serieus zijn dan lijkt e.e.a. toch aardig uit de hand te lopen...Hoog tijd te stoppen met vliegen, Vogel! tijd om met beide benen op de grond te komen, of in jouw termen: te "aarden"....succes!
Klik om te vergroten...

ik snap het niet,, de postbank gaat verbieden om coffeeshops een rekening te hebben bij de bank,,, omdat het drugsdealers zouden zijn,,, hoezo drugs,,,,?
ik rook gewoon een etherische olie,, geen alkaloid,,,, en geen zwaar metaal....
kunnen ze niet beter de rekeningen direct blokkeren van de dokter en de tandarts, vanwege het veroorzaken van chronische ziektes, en het dumpen van kwik en fluor in kinderen en zwangere vrouwen,,;;vlees is te zielig om te eten ,, en de vis te giftig,,,, corus gaat weer afval verbranden,,,,,
wat is dit voor klote wereld,,, dokter zegt kletskoek,, geeft me chemische pillen met allerlei chemische toevoegingen,,,,,
waar is de natuur gebleven ?

Sjamanen veranderen in dieren om zo naar de geesteswereld te reizen,, mag ik wel blijven vliegen please,,,

De Sjamaan is zowel menselijk als geestelijk, omdat de geesten in zijn lichaam incarneren,
Hierin is de Sjamaan anders als de Gelovige, voor wie het ondenkbaar en zelfs godlasterlijk isdat hij'zelf Allah Jehova of de Heiligegeest zou zijn,
De Sjamaan word geest maar raakt niet bezeten want hij behoud de controle,,
Behalve geest kan hij ook vis, vogel , rendier, of een walvis worden,,
in het Amozone gebied word de Sjamaan een jaguar na het innemen van een grote dosis
Vihosnuifpoeder, vogel blijft vliegen,,
.Hoog tijd te stoppen met vliegen, Vogel! tijd om met beide benen op de grond te komen, of in jouw termen: te "aarden"....succes!
Klik om te vergroten...

ja aarden,, goed idee,, ,, ik doe me best al , ik heb al bijna een half jaar niet meer getript,,
dat durf ik niet meer aan ,, met me vergiftigde, uitgeputte,, uitgehongerde lijf,,

maar ik geloof dat de bittere heilige planten,, zoals AYAhusca en PeYote en SanPedroCactussen
mijn kunnen helpen,,, en zodoende door die planten kan ik dan beter ''aarden''
dat word dan toch trippen,,,
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#17
geen idee,, heb je soms de zelfde ziekte als ik,,
je bent vast oud genoeg denk voor een stootje,,
maar ik heb genoeg leed gekend,, voor mijn nooit geen prikkies meer

gele koorts DTP hepatitus a plus b,,, en die allemaal tegelijk. :confused:

ik vertrouw het niet...der zit toch geen formaldehyde in ofzo
kan je die gele koorts en DTP niet skippen ofzo,,,,,

Prikken tegen erge ziekten
Heb je wel eens van mazelen gehoord? Of van kinderverlamming? Dat zijn ziekten waar vroeger erg veel kinderen en grote mensen heel ziek van werden. Of waar ze zelfs aan dood gingen. Dat gebeurt nu gelukkig bijna niet meer, omdat bijna alle kinderen in Nederland prikken krijgen tegen die ziekten. Door die prikken worden ze niet ziek en kunnen ze ook anderen niet ziek maken.
Het prikkenplan
Dat alle kinderen prikken krijgen tegen erge ziekten is vijftig jaar geleden bedacht door de regering. De regering wil graag dat iedereen gezond blijft. Daarom kunnen alle kinderen gratis prikken krijgen. Dat moet niet, maar het is wel belangrijk. De regering en dokters kijken welke prikken het belangrijkst zijn. Die horen allemaal bij elkaar. Samen heten ze het Rijksvaccinatieprogramma. Dat betekent het prikkenplan van de regering.
Klik om te vergroten...



50 jaar geleden bedacht,, zie zoals ik al dacht,, me opa was nog normaal,, ik en me vader niet meer,,,,,,en ja ik heb wel is van mazelen gehoord,, DE Bof-Mazelen en Rodehond vaccin
BMR vaccin (mmr). lekker zoeen levend mazelen virus

Voorzorgsmaatregelen bij vaccinatie

Het is belangrijk dat iemand geen ernstige ziekten of hoge koorts heeft op het moment dat het vaccin wordt toegediend. Als er een allergie is voor eieren of voor bepaalde geneesmiddelen, moet dit aan de arts worden gemeld. Het bof- en het mazelenvirus in BMR-vaccins worden gekweekt op cellen van kippenembryo’s. De eiwitten van deze kippencellen zijn niet identiek aan de eiwitten van het kippenei, zodat BMR-vaccins meestal zonder bezwaar aan personen gegeven kunnen worden die allergisch zijn voor kippenei-eiwit.Het vaccin mag niet worden gegeven wanneer het afweersysteem is verzwakt, bijvoorbeeld bij kanker of AIDS, bij mensen die corticosteroïden (prednison) gebruiken, bestraald worden of chemotherapie krijgen. Zwangere vrouwen mogen niet worden ingeënt met het BMR-vaccin of met een ander vaccin tegen bof, mazelen en/of rode hond. Gevaccineerde vrouwen moeten voorkomen dat ze de eerste 3 maanden na de BMR-vaccinatie zwanger worden.
Klik om te vergroten...

http://www.medicinfo.nl/%7Bd878abc7-0a6 ... e3d4ac4%7D

http://www.tinussmits.com/dynamic.htm?m ... icoBof.asp

http://www.newtreatments.org/Basics/ga/ ... en%20mythe
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#18
http://www.nvkp.nl/watinvaccins/

http://zaplog.nl/zaplog/article/vaccina ... lijk_gelul

http://eqgen.nl/vaccins.html
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oorzaak
De precieze oorzaken van leerstoornissen zijn niet bekend. Maar er zijn een aantal aanwijzingen. Uit onderzoek is gebleken dat de meeste leerproblemen niet veroorzaakt worden door beschadiging van een bepaald gedeelte van de hersenen. Waarschijnlijk zijn de problemen het gevolg van het niet goed kunnen combineren van gegevens uit verschillende delen van de hersenen. Op dit moment is de gangbare theorie dat een leerstoornis veroorzaakt wordt door hele lichte storingen in de hersenstructuur en hersenfuncties. Veel wetenschappers denken dat het probleem al voor de geboorte ontstaat. Dat is meestal het gevolg van een verstoring in de embryonale ontwikkeling. De ontwikkeling van de hersenen, een orgaan dat uit miljarden gespecialiseerde cellen bestaat, is een uiterst complex proces. Tijdens dat proces kan er iets misgaan dat gevolgen heeft voor de vorming van de zenuwcellen of de verbinding daartussen. Tijdens de zwangerschap kan dit ontwikkelingsproces gemakkelijk verstoord worden. Erfelijke factoren, roken, het gebruik van alcohol en drugs, complicaties tijdens de zwangerschap of bij de bevalling, of de aanwezigheid van giftige stoffen in de omgeving van het kind, kunnen allemaal nadelige gevolgen hebben voor de ontwikkeling van de hersenen.
Klik om te vergroten...

http://www.medicinfo.nl/%7Bd878abc7-0a6 ... d861666%7D
wat bedoelen ze nou precies met leerstoornissen

http://www.ppdocu.com/?page=tinus1&lang=nl

http://www.tinussmits.nl/

http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=1296
wat een klotevader en wat een kloterechter
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vat de post niet helemaal, bedoel je nou dat je die kinderprik hebt gekregen waardoor je autisme zou krijgen ofzo? Dat was toch een hielprik, in dat filmpje zie ik iets anders?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."