#1
Toch jammer dat ik DF een jaar lang niet heb gevolgd, toen Vogel dus het meest actief was...
Of wacht eens?!

Of wacht eens?!




, LSD en PAddo,s doen me ook kotsen,, maar zijn minder reiningend voor het lichaam als AYAhuasca heb ik me laten vertellenIk heb - weet ik achteraf - dus gewerkt met radioactieve stofwolken (fall-out), oncogene, kankerverwekkende, narcotiserende, endocrien verstorende, ontregelende chemicaliën. Met waste stoffen, zware metalen, giftige en toxische, uitlogende stoffen, slibslurries, sludges, vliegassen, residuen, emulsies, rest- en afvalstoffen vol DDT, arsenicum, cyanaten. Ook met bestrijdingsmiddelen als herbiciden en insecticiden, etc. Ik heb dat allemaal moeten verwerken om er korreltjes van te maken voor de verwerking en het produceren tot nepkiezelstenen met de fake vervangfunctie van grind voor de betonindustrie. En zo haalde men dus de natuurlijke grondstoffen (zand, grind, kalk, kiezel) eruit !! N.b, zo gingen de door mij gemaakte korrels vol toxic waste en poison-bende er in.
Nou woont u nog lekker?? S.v.p., maak en boor alsjeblieft geen gaten in je plafonds, muren, wanden, vloeren, want je weet niet wat er met je gezondheid gebeurt. En wat er in de rondte vliegt door de stofwolken van het boren die dan vrijkomen, je snuift en inhaleert de meest giftige bende in je longen, neus, mond, lippen, huid, oren, waardoor allergiereacties ontstaan. Je vergiftigt jezelf ter plekke, je gezin en je vrouw en kinderen, de huisdieren en het eten en drinken!!
vogel zegt:
maar als je me ziet,, dan zie je gewoon een frisse,nuchtere,drugsloze,junkie
Ms Patienten blowen veel omdat het hun leed mindert.vogel zei:ik ben gewoon junkloos, met een drugsmentaliteit (anders zat ik hier niet) en verkwikt en gefluorideerd gedrag. Met MS in me hoofd.
Ik ben spiritueel blijven hangen, me fontanel is uitgeragd door de kwik en fluor, me biologische klok naar de maan. Zonder wiet duurt het minimaal 2 uur vooradtik in slaap val.
MS patienten blowen toch ook veel ?
Kigh zei:Ms Patienten blowen veel omdat het hun leed mindert.vogel zei:ik ben gewoon junkloos, met een drugsmentaliteit (anders zat ik hier niet) en verkwikt en gefluorideerd gedrag. Met MS in me hoofd.
Ik ben spiritueel blijven hangen, me fontanel is uitgeragd door de kwik en fluor, me biologische klok naar de maan. Zonder wiet duurt het minimaal 2 uur vooradtik in slaap val.
MS patienten blowen toch ook veel ?
Klopt in jouw geval ook in bepaalde mate, omdat je niet zonder in slaap kunt vallen en (bepaalde, die die ik in video's gezien heb) ms patiënten niet zonder wiet kunnen praten, rustig zitten of denken. Het niet kunnen slapen zonder wiet kan ook met een blow-verslaving te maken hebben, hoeft niet, kan wel.
Ik begrijp dat je moeder allerlei shit naar binnen heeft gekregen (tandpasta met kwik ?!) toen ze met je zwanger was en jij daar nu de gevolgen van draagt?
Je noemt jezelf een sjamaan, maar neemt (op ayahuasca na?) geen drugs meer?
De medische opleiding, daar moet je wel met . en één , schrijven he.
Ik probeer het allemaal een beetje te begrijpen..
Mvg,
Kigh.
Doei
doeivogel zei:ik ben zoeen nieuwetijdsmutantjoch,![]()
amalgaamvullingen in me moederskiezen, toen ik embryo was,,, toen later fluortabletjes voor me melktandjes,, melktandjes heb ik niet meer...
speeseend zei:
door splifftail op 14 dec 2008 13:43
Moest eerst erg lachen en dacht "t wordt steeds beter", maar indien deze posts serieus zijn dan lijkt e.e.a. toch aardig uit de hand te lopen...Hoog tijd te stoppen met vliegen, Vogel! tijd om met beide benen op de grond te komen, of in jouw termen: te "aarden"....succes!
.Hoog tijd te stoppen met vliegen, Vogel! tijd om met beide benen op de grond te komen, of in jouw termen: te "aarden"....succes!
Prikken tegen erge ziekten
Heb je wel eens van mazelen gehoord? Of van kinderverlamming? Dat zijn ziekten waar vroeger erg veel kinderen en grote mensen heel ziek van werden. Of waar ze zelfs aan dood gingen. Dat gebeurt nu gelukkig bijna niet meer, omdat bijna alle kinderen in Nederland prikken krijgen tegen die ziekten. Door die prikken worden ze niet ziek en kunnen ze ook anderen niet ziek maken.
Het prikkenplan
Dat alle kinderen prikken krijgen tegen erge ziekten is vijftig jaar geleden bedacht door de regering. De regering wil graag dat iedereen gezond blijft. Daarom kunnen alle kinderen gratis prikken krijgen. Dat moet niet, maar het is wel belangrijk. De regering en dokters kijken welke prikken het belangrijkst zijn. Die horen allemaal bij elkaar. Samen heten ze het Rijksvaccinatieprogramma. Dat betekent het prikkenplan van de regering.
Voorzorgsmaatregelen bij vaccinatie
Het is belangrijk dat iemand geen ernstige ziekten of hoge koorts heeft op het moment dat het vaccin wordt toegediend. Als er een allergie is voor eieren of voor bepaalde geneesmiddelen, moet dit aan de arts worden gemeld. Het bof- en het mazelenvirus in BMR-vaccins worden gekweekt op cellen van kippenembryo’s. De eiwitten van deze kippencellen zijn niet identiek aan de eiwitten van het kippenei, zodat BMR-vaccins meestal zonder bezwaar aan personen gegeven kunnen worden die allergisch zijn voor kippenei-eiwit.Het vaccin mag niet worden gegeven wanneer het afweersysteem is verzwakt, bijvoorbeeld bij kanker of AIDS, bij mensen die corticosteroïden (prednison) gebruiken, bestraald worden of chemotherapie krijgen. Zwangere vrouwen mogen niet worden ingeënt met het BMR-vaccin of met een ander vaccin tegen bof, mazelen en/of rode hond. Gevaccineerde vrouwen moeten voorkomen dat ze de eerste 3 maanden na de BMR-vaccinatie zwanger worden.
Oorzaak
De precieze oorzaken van leerstoornissen zijn niet bekend. Maar er zijn een aantal aanwijzingen. Uit onderzoek is gebleken dat de meeste leerproblemen niet veroorzaakt worden door beschadiging van een bepaald gedeelte van de hersenen. Waarschijnlijk zijn de problemen het gevolg van het niet goed kunnen combineren van gegevens uit verschillende delen van de hersenen. Op dit moment is de gangbare theorie dat een leerstoornis veroorzaakt wordt door hele lichte storingen in de hersenstructuur en hersenfuncties. Veel wetenschappers denken dat het probleem al voor de geboorte ontstaat. Dat is meestal het gevolg van een verstoring in de embryonale ontwikkeling. De ontwikkeling van de hersenen, een orgaan dat uit miljarden gespecialiseerde cellen bestaat, is een uiterst complex proces. Tijdens dat proces kan er iets misgaan dat gevolgen heeft voor de vorming van de zenuwcellen of de verbinding daartussen. Tijdens de zwangerschap kan dit ontwikkelingsproces gemakkelijk verstoord worden. Erfelijke factoren, roken, het gebruik van alcohol en drugs, complicaties tijdens de zwangerschap of bij de bevalling, of de aanwezigheid van giftige stoffen in de omgeving van het kind, kunnen allemaal nadelige gevolgen hebben voor de ontwikkeling van de hersenen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."